Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry

hopelijk blijft het zo
    succes met je afwerking peacemaker greets makker
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

thx djw4, de dames staan er goed bij en ze drinken toch goed en ik zie geen beesten meer dus alles gaat goede richting hoop ik, had natuurlijk dat ene zaadje dat niet gekiemd was vergeten, dat had nu een kiem van 5cmheb het nog voorzichtig gepot ik zal zien wat het doet...de andere 4 autoflowers staan boven maar moet nog een verhoogje voorzien voor voorlopighier nog paar foto's van hoe ze er nu bijstaan, vind het zelf beetje jammer telkens met lamp aan maar wil zo weinig mogelijk risico's nemen, heb enkel alle dames vandaag een héél klein beetje gedieft van slechte bladen enzo
      Attached Files
      Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 16:32.
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

het is al een goed teken dat ze weg zijn nu nog hopen dat ze weg blijven en dat je geen problemen meer zult krijgen grtz veel succes verder

Comment

ik vind je een verstandig man ! (neem ik aan ?!?) ikzelf stoor ze 15 min voor het licht aan gaat en houd de deur open tot het licht aangaat
          minimaliseren van risico noem ik dat
          ikzelf zit in de kost dus hoop dat moeders me dames goed verzorgd volgende ronde word in een eigen huis ! joepie eindelijk hypotheek rond !

ps sorrie voor de vervuiling van je topic moest het gewoon ff kwijt !
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

thx peuker en audiosystemrolla als ik eens op het juiste uur wakker ben zal ik er eens proberen nemen5min voor lamp aangaat licht aansteken en foto's trekken en licht aanlaten tot lamp brand??????

Comment

ja klinkt goed peacemaker zo doe ik het ook en zoals audio zegt minimalizeer je waarschijnlijk het risico op stress

Comment

ok thx peuker

Comment

Zien er toch goed uit hoor peace en ik ben blij dat je alles hebt kunnen bestrijden.

Comment

merk toch een beetje een stilstand nu maar ze blijven nog groeien, niet veel maar toch ze groeien nog steeds toppen zijn al in aanmaak maak de dames houden zich zeker nog niet vollop bezig met topaanmaak, hoeven nog 8 weken te staan ook buiten die ene mataro en de 2 afrodites die overgebleven zijn, die zouden binnen week of vier af moeten zijn, zal wel iets langer zijn vermoed ik

Comment

hier nog een paar foto's en nu zitten er duidelijke bij dus ben benieuwd naar jullie mening...
                      Attached Files
                      Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 16:33.

Comment

mijn mening is dat je nogal weinig blad hebt in verhouding met top
                        kan aan het soort liggen maar ehm het blad is een opnemer dus denk wel dat dit een langbloeier is / gaat worden
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

nog geen blad weggehaald audiosystemrolla buiten de 2 onderste bladen en vertakkingen dus zal eigen aan de soort zijn want is anders nog niks weggehaald...een langbloeier is het zeker, de beryy moet normaal 12 weken doen dus die zou nu nog 8-9weken ongeveer moeten doen alvorens klaar te zijn, is mischien daarom dat ik niet zo snel vorderingen zie...ze krijgen nu wekelijks 2-3 maal CO² tabs toegvoegd en ze drinken gemiddeld 300ml per dag de dames, zijn in ieder geval soorten die ik niet meer zal draaien...

Comment

Looking good Peace
                            Jammer van de laatste budshot opclose dat ie schemert
                            sigpic

Comment

thx bubba en idd die is niet zo goed genomen maar word aan gewerkt

Comment

dat ziet er mooi uit peace greets
                                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Bezig...
                                X