Ze hebben precies allemaal een voedingstekort, welke voeding geef je mee? Welke soort grond gebruik je? Hoeveel water krijgen ze, want dat lijkt mij ook te weinig aan het plasje rond de stam te zien. Die 2 voorste plantjes mag je wegdoen, daar komt jammer genoeg niets meer van, de rechter heeft haar kopke al neergelegd denk ik.
Mijn plantjes 2xNL 4x afgani
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Gewone potgrond bevat niet genoeg voedingsstoffen voor wietplantjes. De zaai-en stekgrond kan er eventueel nog mee door. Maar je neemt best een zakje grond van de growshop. 1 keer per week, dat zou bij mijn weten zeker 3 keer per week mogen zijn. Kijk maar eens naar vdb's kweekverslag. Ikzelf kweek ook sad's.Comment
-
ze zullen idd wel ondervoed zijn dan!
maar de 2 grootste gaan toch lekker vind ik,spijtig van het gele blad maar dat kan je mss nog wel verhelpen...
veel succes verder! grtzzzComment
-
Hoi , vandaag 2cm gegroeit (de grootste) heb ze ook mest stof gegeven en genoeg water gegeven , meer dan voor dien (na zoekken bleek dat ik toch niet genoeg haf
) 1 van de bijna kapotte plantjes komt er goe door hoor
Grootste plant is nu 17cm
Ben benieuwt naar morgen
mvg B.Comment
-
Hoi , effe nieuwe foto's .
mvg BComment
-
Comment
-
Er gaat daar toch iets verkeerd. Na 4 weken zouden ze dubbel zo groot moeten zijn. Als je die 2 kleintjes had weggegooid en nieuwe had gezaaid dan hadden die nu al groter kunnen zijn dan de andere 4. Dat achterste is echt al weken dood, snap ni goe da ge da blijft bijhouden...Comment
-
ja ik heb het zelfde probleem met mijn plantjes. na 2 weken zijn de dicht bij de 10 cm groot . en hebben nog niet veel bladeren.
hierbij hebben ze mij aangeraden de lamp een stuk hoger te hangen zodat uw plantjes zich wat kunnen strekken . en hierdoor in de hoogte gaan toenemen
GreetzWat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!
sigpicComment
-
Tis door die temp da ik nie 100% onder controle krijg he .
heb al gedacht van een bak temaken , met warmte lamp van 100w in , met in de bak een zuigzijde van 200mm en blaas zijde van 2x100m en daar 2 buizen op steken en naar de 2 pasieve aan zuig zijden van men kast verbinden , de lamp voor zien van thermostaat . is dit een goed idee ? (min temp van 22°c zou ik dan zetten . )Comment
-
bedoel je dan zoiets gelijk een cooltube? hier zijn effe paar foto's van een cooltube
GreetzWat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!
sigpicComment




Comment