Mijn plantjes 2xNL 4x afgani

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #16
    Ze hebben precies allemaal een voedingstekort, welke voeding geef je mee? Welke soort grond gebruik je? Hoeveel water krijgen ze, want dat lijkt mij ook te weinig aan het plasje rond de stam te zien. Die 2 voorste plantjes mag je wegdoen, daar komt jammer genoeg niets meer van, de rechter heeft haar kopke al neergelegd denk ik.

    Comment

    • boky
      Retired
      • Nov 2008
      • 144

      #17
      Voorste plantjes komer er terug door ,
      Grond gewone potgrond van aveve ,
      En BN GROND super mix ,dat heef ik nu 1 keer per week .

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Gewone potgrond bevat niet genoeg voedingsstoffen voor wietplantjes. De zaai-en stekgrond kan er eventueel nog mee door. Maar je neemt best een zakje grond van de growshop. 1 keer per week, dat zou bij mijn weten zeker 3 keer per week mogen zijn. Kijk maar eens naar vdb's kweekverslag. Ikzelf kweek ook sad's.

        Comment

        • boky
          Retired
          • Nov 2008
          • 144

          #19
          Ok cv , ik kom zeker eens kijkje nemen , alvast mercie voor de info

          Comment

          • Vdb
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 368

            #20
            Bij mij kwamen de gele bladeren door een teveel aan water.
            Voeding gaf ik iedere 3de gietbeurt, dus 2zonder - 1met - 2zonder -1met.
            BN Ground + Plagron Green sensation

            Comment

            • haze'o'lator
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 1273

              #21
              ze zullen idd wel ondervoed zijn dan!

              maar de 2 grootste gaan toch lekker vind ik,spijtig van het gele blad maar dat kan je mss nog wel verhelpen...

              veel succes verder! grtzzz

              Comment

              • boky
                Retired
                • Nov 2008
                • 144

                #22
                Hoi , vandaag 2cm gegroeit (de grootste) heb ze ook mest stof gegeven en genoeg water gegeven , meer dan voor dien (na zoekken bleek dat ik toch niet genoeg haf ) 1 van de bijna kapotte plantjes komt er goe door hoor

                Grootste plant is nu 17cm

                Ben benieuwt naar morgen

                mvg B.

                Comment

                • boky
                  Retired
                  • Nov 2008
                  • 144

                  #23
                  Hoi , effe nieuwe foto's .



                  mvg B
                  Attached Files

                  Comment

                  • Robba
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 809

                    #24
                    Ziet er goed uit man

                    Grtz.

                    Comment

                    • boky
                      Retired
                      • Nov 2008
                      • 144

                      #25
                      Hallo,

                      Plantjes zijn herschikt , zie foto
                      Attached Files

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #26
                        Er gaat daar toch iets verkeerd. Na 4 weken zouden ze dubbel zo groot moeten zijn. Als je die 2 kleintjes had weggegooid en nieuwe had gezaaid dan hadden die nu al groter kunnen zijn dan de andere 4. Dat achterste is echt al weken dood, snap ni goe da ge da blijft bijhouden...

                        Comment

                        • boky
                          Retired
                          • Nov 2008
                          • 144

                          #27
                          Die is intussen weg die doode .
                          idd ze wille niet goed groeie

                          Comment

                          • PITcrew
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2008
                            • 378

                            #28
                            ja ik heb het zelfde probleem met mijn plantjes. na 2 weken zijn de dicht bij de 10 cm groot . en hebben nog niet veel bladeren.

                            hierbij hebben ze mij aangeraden de lamp een stuk hoger te hangen zodat uw plantjes zich wat kunnen strekken . en hierdoor in de hoogte gaan toenemen

                            Greetz
                            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                            sigpic

                            Comment

                            • boky
                              Retired
                              • Nov 2008
                              • 144

                              #29
                              Tis door die temp da ik nie 100% onder controle krijg he .

                              heb al gedacht van een bak temaken , met warmte lamp van 100w in , met in de bak een zuigzijde van 200mm en blaas zijde van 2x100m en daar 2 buizen op steken en naar de 2 pasieve aan zuig zijden van men kast verbinden , de lamp voor zien van thermostaat . is dit een goed idee ? (min temp van 22°c zou ik dan zetten . )

                              Comment

                              • PITcrew
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2008
                                • 378

                                #30
                                bedoel je dan zoiets gelijk een cooltube? hier zijn effe paar foto's van een cooltube




                                Greetz
                                Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                                Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...