Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x anesthesia's en 2x mixed kush...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    ziet er goed uit haze mooie foto's van je camera ben je wel blij mee
    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

    Comment


      #32
      Zien er goed uit, neem je je plantjes mee in bed?
      Last edited by Vdb; 21 December 2008, 11:23.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Vdb View Post
        Zien er goed uit, neem je je plantjes me in bed?
        Sexy Time (hoeveel per uur?)
        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

        Comment


          #34
          @ pitcrew: ja de planten groeien best snel,zo heb ik het graag
          en ik hou ze nog 5 dagen in de groei en dan zet ik ze in de bloei...

          @ baze: ja ik ben er zeker tevreden over,bij het fototopic wat rook je nu heb ik een foto staan van mijn lady cane!

          @ vdb: nee ik neem ze niet mee in bed,dat is mijn chillzetel die je erachter ziet en in die ruimte staan ook mijn chillgrowbox...

          @ creezr: ze staan nog in de groei dus ze staan nog op 18/6!

          grtzzz

          Comment


            #35
            Hey Haze'o'lator, zien er leuk uit die Anesthesia's. Ben benieuwd hoe ze het bij jou gaan doen, als ze lukken heb je een stevige roker te pakken Succes!

            Greetzz

            Comment


              #36
              @ ijscoman1: idd,ik heb hem al eens geblowt en ik was er goed weg van...

              hier nog ff een paar foto's

              dit is de anesthesia




              en dit zijn de kush'es,en de linkse kush zet zijn bladeren abnormaal recht omhoog!
              dat heb ik nog nooit gezien!




              en 1 van de anesthesia's heeft iets wat ik nog nooit gezien heb! de bovenkant van het blad ziet mooi groen en de onderkant van het blad ziet helemaal paars,iemand dit ooit al een voorgehad of weet hoe het komt...??


              zo dit was het dan weer voor even...

              smoke ze!
              Last edited by haze'o'lator; 21 December 2008, 17:33.

              Comment


                #37
                erg mooie plantjes, ze groeien als kool zo te zien
                ik zal deze zeker volgen

                Comment


                  #38
                  paars blad aan de onderkant heb ik nog nooit gehad of gezien.
                  aan de temp in je hok zal t in ieder geval niet liggen,en t plantje ziet er zo ook mooi gezond uit!ben benieuwd naar onze mede forummers hun mening.mzzl

                  Comment


                    #39
                    ja ik heb het ook nog nooit gezien en ik vind er nergens iets over!

                    hopelijk weet iemand het en anders hopen dat het niet erg is...

                    als de bloei blijft stilstaan ofzo zullen er andere planten in de plaats komen maar hopelijk komt het zover niet!

                    grtzzz

                    Comment


                      #40
                      Ziet er nice uit haze'o'lator!
                      Wat een raar zicht zo met de bladjes omhoog , ze staan toch niet te droog?

                      Dat paars aan de onderkant komt door de Genetica, bij de soorten die bekend staan voor het verkleuren komt dit soms voor. Zoals bij de Originele Blueberry, die hebben dat meestal ook. Zelfs de stam ziet dan soms helemaal paars. (Prachtig!)

                      Lijkt mij dus een paars feno (hoop ik voor je)

                      Succes ermee!

                      peace

                      Comment


                        #41
                        je paarse blaadjes bekom je door de "koude"...Check es je temp. !

                        Smokey @ je zegt : "Dat paars aan de onderkant komt door de Genetica, bij de soorten die bekend staan voor het verkleuren komt dit soms voor. Zoals bij de Originele Blueberry, die hebben dat meestal ook. Zelfs de stam ziet dan soms helemaal paars. (Prachtig!)"
                        Dit is waar: maar dit gebeurt enkel tijdens de laatste weken bloei...(zelf ondervonden)

                        ps: geef je wijfies maar vlug te drinken, ze staan al te zien naar je (rechtop)....lol

                        Grtjes

                        Comment


                          #42
                          biggrower zit er naast,smokey kan wel eens gelijk hebben want de stammen worden ook paars en niet van de stress!

                          de temp is zeker en vast al niet te laag,als ik de minimum temp opvraag geeft hij 20.6gr aan en dat is als het licht uit is... dus daaraan ligt het zeker niet...

                          en te droog staan ze ook zeker niet want dan zouden de bladeren niet omhoog staan maar naar beneden hangen! ik hoop voor mij ook dat het de genetica is maar we zullen wel zien hoe het verder loopt anders komen er nieuwe in!

                          edit: ik kom net van mijn tentje en nu zie ik dat alle 8 de anesthesia's paarse onderkanten hebben gekregen,dus nu ben ik er zo goed als zeker van dat het aan de genetica ligt... moest iemand toch ZEKER weten wat het is mag je het altijd laten weten...

                          hier nog ff wat foto's,ik kan het niet laten er foto's van te nemen
                          nu moet ik enkel nog fatsoenlijk foto's leren trekken!

                          hier de anesthesia




                          dit zijn de kush'es


                          en dit zijn ze allemaal samen...


                          en dan nog 1 anesthesia die ook 3vingerige bladeren krijgt uit zijn lobblaadjes,echt freaky plantjes...


                          smoke ze...
                          Last edited by haze'o'lator; 22 December 2008, 17:37.

                          Comment


                            #43
                            Prachtige bloempies
                            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                            Comment


                              #44
                              mooie planten haze

                              Comment


                                #45
                                ziet er goed uit mischien heb je wel purple x anesthesia' haha wel grappig dat je zo een raar fenomeen hebt ;d

                                Comment

                                Bezig...
                                X