Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x anesthesia's en 2x mixed kush...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nice Haze dit ga ik ook volgen

    Comment


      we zijn weer een weekje verder dus hier een update....

      de planten staan nu 1week en 3dagen in de bloei (vanaf ze bloeiverschijnselen tonen).

      2planten die vanachter stonden zijn nog wat gestrekt geraakt naar mijn mening,deze zullen in de loop van de dagen nog geknakt worden!

      bij alle planten zijn de 5 a 7 onderste internode's afgedaan,hing er vanaf hoe ver de vertakkingen op elkaar zaten voor topvorming.

      er is er 1 die hard bloeit en daarbij zie ik nog wel een dikke hoofdbud komen,genoeg gelul hier de foto's...

      de gehele tent,


      dit is de kush die zo hard gaat,de stam begint al goed dicht te groeien vind ik.


      en hier nog 2 anesthesia's,




      zo dit was het weer voor deze week...

      grtzzz

      Comment


        hey haze
        de bloei zit er al goed in he?mooie kleur blad .laat die monsterbud ma komenmazzel

        Comment


          thx...

          en ja idd vind ik ook wel,vooral die kush gaat hard dat zal wel een lekker bud worden hopelijk!

          zaten we al maar een paar weken verder...

          grtzzz

          Comment


            Leuke foto's hoor Haze! Je planten zien er erg goed uit. Mooie bladeren hebben ze inderdaad! Keep it up man

            Peace

            Comment


              ja ik ben er nu wel tevreden van maar ik zag net op de foto's dat ze wat gele bladpuntjes beginnen te krijgen...

              dus ik zal minder voeding moeten gaan meegeven,ik zit nu op 0.8EC
              dus volgens mij niet te veel maar aan de planten te zien wel...

              edit:

              ik heb gistere ook 2 planten geknakt omdat ze de rest serieus achterlieten in de hoogte,vandaag 1dag verder zie je dat de hoofdtoppen al mooi terug naar het licht aan het groeien zijn! ze hebben dus geen stress gekregen van het knakken,al maar goed...

              zo zien ze er nu uit,
              plant1,


              plant2,


              en ik zal jullie ook nog ff verlekkeren met een paar budshots,deze zijn vandaag getrokken op 1week en 5dagen bloei

              hier een kush,


              en hier een anesthesia,


              binnen 2dagen nog eens een update als ze 2weken in de bloei staan en nadien wordt het terug om de week...

              grtzzz
              Last edited by haze'o'lator; 10 March 2009, 16:39.

              Comment


                wow haze'o dat ziet er goed uit man! wat bedoel je met je plant knakken?en waarom doe je dat?
                grtzzz

                Comment


                  Ze zien er mooi uit man, echt donker fris groen en mooie topjes.

                  Comment


                    @ steven:

                    zoals je kan zien op de 1ste 2 foto's zijn de planten geknakt,

                    het knakken heb ik gedaan omdat 2 planten veel harder waren gegroeid dan de andere,en als ik de lamp op hoogte moest hangen van de hoogste planten dan krijgen de kleinere planten weer minder licht en dus ook minder compacte toppen!

                    en als ik de lamp op hoogte moest hangen voor de kleindere planten dan had ik de kans weer dat ik mijn hoofdtop van de grotere planten ging verbranden omdat die dan maar op 15cm van de lamp afzaten en dat wil ik natuurlijk ook niet...

                    ik vindt dan de beste manier knakken,nu heb ik de 2 grootste planten op dezelfde hoogte geknakt als de kleinere planten en nu hebben alle hoofdtoppen weer evenveel licht!

                    @ saint:

                    ja kben er wel tevreden van nu,ik had ni gedacht dat het zo nog ging gaan na die zware overvoeding...

                    maar zo zie je weer dat het zeer sterke plantjes zijn he!

                    grtzzz

                    Comment


                      ja knakken is idd goed gelukt precies groeien direct terug naar dat licht toe. zien er al lekker uit zeker al die hartje van die anesthesia en die kush . gaat lekker worden. grtz

                      Comment


                        Soms zie je dit probleem in de groei aankomen. Inplaats van in de bloei te knakken kan je ook in de groei (als je het ziet aankomen) van de hoogste top een stekje knippen. Zo komen ze weer op gelijke hoogte met de anderen. Nog een manier is toppen of fimmen.

                        Dat knakken is toch niet zo gezond. Ik probeer meestal mijn planten te herschikken zo de kleintjes recht onder de lamp staan en de grotere meer aan de buiten zijde. Wat ook nog kan is de kleinere op een verhoogje zetten zo dat ze gelijk komen met de grote en dan de lamp gewoon hoger hangen. Dit laatste is mijn favoriet!

                        Greetz Saint

                        Comment


                          @ bear:

                          ja het knakken is zeker goed gelukt,morge zal ik nog eens foto's maken van de geknakte planten!

                          @ saint:

                          daar ben ik het niet helemaal mee eens moet ik zeggen,het is natuurlijk zo dat iedereen het wel anders doet maar als ze al 2weken in de bloei staan dan vind ik knakken persoonlijk de beste manier om de planten weer op dezelfde hoogte te krijgen!

                          als je topt dan staat je plant en dag of 2 a 3 stil omdat je een ledemaat hebt afgeknipt,als je knakt dan blijft hij gewoon nog vanaf op die moment alles geven om de hoofdtop weer terug recht te krijgen om zogezegt voort te kunnen planten...

                          toen ze nog in de groei stonden waren ze bijna allemaal even groot ze verschilden tussen de 10cm,de grootste planten had ik toen al aan de zijkanten gezet!

                          en op een verhoog zetten wou ik niet doen omdat dan de grote planten hun onderste internode's dan niet meer goed belicht werden...

                          ik ondervind het minste problemen met knakken,maar zoals ik al zei dat vind iedereen anders! ik hou er alleen niet van dat de bloei stil staat!

                          grtzzz
                          Last edited by haze'o'lator; 11 March 2009, 09:17.

                          Comment


                            we zijn nu 2dagen verder dan de vorige update,de planten staan nu net 2weken in de bloei...

                            ze gaan echt verschrikkelijk hard vind ik,je ziet het verschil op de foto's telkens goed!

                            dus hier wat foto's,de foto's zijn telkens dezelfde planten als op de vorige update's...

                            hier de anesthesia,



                            en hier de kush,




                            vanaf nu zal er elke week terug een update komen,er zijn nog rond de 6 a 7 weken te gaan in de bloei...

                            grtzzz

                            Comment


                              DAT ZIET ER echt onwijs uit

                              je ziet gewoon dat ze het naar der zin heeft
                              bladeren omhoog mooie groene bladeren

                              Comment


                                ja ik vind ook wel dat ze er goed uit zien,ik ben er tevreden van nu...

                                grtzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X