Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x anesthesia's en 2x mixed kush...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    we zijn weeral een weekje verder dus hierbij een update...

    de planten doen het nog steeds goed nu,ik heb al tekens van voorbloei gezien maar ze zijn nog te klein om een foto van te trekken!

    hopelijk kan ik snel een onderscheid maken tussen man en vrouw en dan gaan de vrouwelijke planten naar hun 11iters,dan nog 1weekje groeien voor de wortels goed te laten rondzoeken en dan de bloei erin...

    rechts de kush'es,


    de gehele tent met links de anesthesia's en recht de kush'es,


    en hier nog een anesthesia,




    zo dat was het weer,als ik de tekens van de voorbloei kan trekken zet ik ze erop...
    nu maar snel hopen dat er weer een week voorbij is want ik kan niet meer goed wachten om ze in de bloei te zetten...

    grtzzz

    Comment


      #77
      gelukkig zijn de plantjes goed gekomen
      grtz en good luck

      Comment


        #78
        zo haze tog zijn je dames sterk terug gekomen ziet er netjes uit
        2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
        http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

        Comment


          #79
          jep,ze zijn al wel goed terug gekomen! nu hopen dat het goed blijft gaan...

          wanneer zet je er nog eens foto's bij jou op?

          eind deze week gaan ze in de bloei,dan zal ik ook nog wel eens foto's zetten.

          grtzzz

          Comment


            #80
            dat begint er al een stukke beter uit te zien

            keep it up

            Comment


              #81
              jep,dat er nu maar snel dikke toppen aanhangen...

              Comment


                #82
                Ben benieuw naar de nieuwe foto's.
                Hoe stellen de plantjes het?

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #83
                  ja ik heb ff al geen foto's meer getrokken,zal er dringend nog eens moeten maken!

                  ik wou er nemen wanneer de planten overgepot waren,zou 1 van de dagen zijn!

                  dan weet ik ook inneens hoeveel vrouwtjes ik heb,nu ziet het er nog niet goed uit...
                  3mannetjes en 1 vrouwtje! aan de voorbloei kon ik niet goed zien of het nu mannen waren of vrouwen,en ik kreeg de tekens gewoonweg niet op foto... deze bleven veel te klein om duidelijk te kunnen trekken!

                  de planten zijn niet veel meer gegroeid omdat ze nog steeds in 2literpotjes zitten,ze zijn nu 35cm en hebben allemaal rond de 21 internode's...

                  ik zal er straks of morgen wel eens trekken,direkt eerst hout halen voor het frame te maken van mijn nieuw hokje!

                  grtzzz
                  Last edited by haze'o'lator; 18 February 2009, 13:44.

                  Comment


                    #84
                    Nou ze zijn al aardig gegroeid

                    Veel succes met je nieuw hokje.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #85
                      hier zijn we nog eens...

                      de planten vertonen nu sinds 3 dagen hun geslacht,ik heb special gewacht met foto's te trekken tot de planten in hun laatste potten waren overgepot!

                      de planten zijn alleen maar in de hoogte gegroeid en niet in de breedte omdat ik ze steeds in 2liter potjes heb laten voorgroeien...

                      ik ga dus ook alleen maar voor de grote hoofdbud,de rest van de zijtakken die verdwijnen nog wanneer de plant gestopt is met groeien!
                      de internode's liggen goed dicht op elkaar dus een grote hoofdbud zou mogelijk moeten zijn als er natuurlijk niets meer verkeerd loopt...

                      er blijven nog 6 van de 12 planten over,dus ik zit op 50/50% met het geslacht!

                      er staan nu nog 4 anesthesia's en 2 kush'es!

                      vandaag is dag 4 van de bloei (ik tel pas vanaf ze hun geslacht hebben laten zien).

                      hier wat picca's,de middelste 2 zijn de kush'es...






                      zo dat was het dus weer voor deze week,vanaf nu zal er terug elke week een update komen!

                      grtzzz

                      Comment


                        #86
                        Ik denk dat je er de hoofdtop zal moeten uithalen, je planten gaan veel te hoog komen anders en je zal de onderkant niet meer kunnen belichten, verloren energie. Of ben je van plan om te buigen ?

                        Grtz

                        Comment


                          #87
                          alle onderste internode's worden nog verwijdert zodat het licht alleen de hoofdtoppen nog moet belichten.

                          ik heb nog bijna 70cm over dat ik met mijn lamp omhoog kan gaan,dus normaal heb ik hoogte genoeg

                          moest dat niet het geval zijn dan worden de planten idd gebogen maar dat was uiteindelijk niet de bedoeling!

                          grtzzz

                          Comment


                            #88
                            Ok dude, ik volg je .

                            Grtz

                            Comment


                              #89
                              ...

                              aangezien de planten op het begin serieuze problemen hebben gehad,wil ik eens testen wat het geeft als je alle internode's weg haalt zodat je alleen een hoofdbud overhoudt en dan eens zien wat het eindgewicht is tegenover normaal!

                              veel verwacht ik er niet van omdat ze al redelijk wat bladproblemen hebben gehad maar volgende kweek zou mijn hok klaar moeten zijn en dan gaan we terug zoals het moet beginnen!

                              proberen om stekken te vinden en anders wss zelf stekken snijden,als dat er ook niet van komt dan wordt het feminised ppp die direkt in hun 25literpotten komen te zitten...

                              grtzzz

                              Comment


                                #90
                                wow zo heb ik planten nog nooit gezien

                                kerstbomen

                                ziet er goed uit kerel

                                Comment

                                Bezig...
                                X