Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x anesthesia's en 2x mixed kush...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    ja ze hebben inderdaad een aparte vorm ben benieuwd of je straks ook een megatop krijgt aan elke plant.

    Greetzz

    Comment


      #92
      zou iemand mij ff junnen helpen met mn kweek aub ps nice plants

      Comment


        #93
        ja kerstboom is de gepaste naam,maar dat heb je altijd als je laat voorgroeien in 2liter potjes...

        des te breder de pot,des te breder de plant!

        en ijsco,ik ben ook benieuwd of het megatoppen worden!
        maar liever een minder dikke top en een goede witte top dan een superdikke bud met weinig thc...

        maar we hopen stiekem toch wel op megatoppen!

        ik hou jullie op de hoogte...

        grtzzz

        Comment


          #94
          Haha ja dat hopen we eigenlijk altijd he maar je hebt gelijk, de kwaliteit gaat voor natuurlijk.

          Keep it up!!

          Comment


            #95
            idd,dat hopen we altijd... ze blijven nu toch al mooi groen,dat is het belangrijkste op het moment!

            ik heb ze overgepot naar 11literpotten met 50% zaai en stekkengrond en 50% allmix,ik zal ze zelf nu wel bijvoeden ipv zwaar bemeste grond te nemen...

            grtzzz

            Comment


              #96
              vind het super om alleen eens voor een hoofdtop te gaan , volgens mij kan je daar mooie dikke buds van krijgen doordat het einge punt is waar alle aandacht en voeding naartoe gaat van de plant uit. zijtakken die al meer naar onder gaan zijn meestal toch niet zo'n grote topen door het mindere licht dat ze krijgen. deze volg ik zeker .

              grtz

              Comment


                #97
                idd bear,ik ben ook van dat gedacht!

                ik denk nu ook wel dat het gewicht minder zal zijn dan als je de plant zijn zinnetje laat doen maar de hoofdbud zal idd dikker en groter moeten zijn...

                de kleine topjes kan je normaal wel gebruiken voor hasj van te maken en daar zit ik nu eigenlijk aan te twijfelen omdat ik een topic wou maken over hoe de bubbleator gebruiken voor ice-hasj te maken,dus het kan zijn dat ik er een paar test voor een grote hoofdtop en dan kan ik de andere gebruiken voor de ice-hasj

                als test ga ik alle zijtakken die wat te veel naar de zijkant hangen binden,dit met een touwtje of iets anders de zijtak weer zo goed als tegen de stam te trekken zodat deze topjes toch nog mee vastgroeien in de hoofdtop!

                hier nog ff wat picca's van mijn 3 favoriete plantjes...

                1. een kush,


                2 en 3 zijn anesthesia's,



                zo dit was het dan weer...

                grtzzz
                Last edited by haze'o'lator; 7 March 2009, 22:29.

                Comment


                  #98
                  ziet er goed uit eigenaardige vorm wel

                  maar ik vind het wel iets hebben ^^

                  Hoe oud zijn deze nu ?

                  Grtz Green

                  Comment


                    #99
                    ja de vorm is omdat ze voorgegroeid zijn in 2 literpotjes! nu ze in 11liters staan zullen ze nog wel breder worden tot de groei stopt....

                    de planten zijn nu net 50dagen oud vanuit het zaadje...

                    grtzzz

                    Comment


                      kijk dat ziet er goed uit
                      wow 50 dagen is best lang lol xD

                      Comment


                        ja idd,dat was echt lang...

                        het was om de voorbloei op foto te kunnen zetten maar ik kon er geen duidelijke foto's van trekken!

                        daar is men camera precies nog niet goed genoeg voor...

                        grtzzz

                        Comment


                          hehe ik heb al weer plannen voor mn volgende kweek xD
                          ik ga gelijk uit spruit op bloei zetten xD

                          Comment


                            daar zijn ook goede resultaten mee te behalen vind ik,weet je ook al welke soort je gaat nemen?

                            grtzzz

                            Comment


                              Jaaa mooie foto's Haze, ik denk ook wel dat je plan werken gaat. Daar staan straks dikke pilaren in die tent van je

                              Peace

                              Comment


                                die kweek van darkiess waarbij je ineens in bloei gaat zetten wil ik ook zeker es volgen vind dat interessante kweekjes. plantjes blijven klein krijgen dan veel licht, want bij grote brede planten geraak je toch niet tot onderaan met licht , daar is te weinig dieptestraling voor. welk soortje ga je dan zetten darkiess?

                                haze o ziet er echt super uit ben razend benieuwd wat het gaat geven

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X