Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x anesthesia's en 2x mixed kush...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    de planten staan nu 2weken en 4dagen in de groei,de groei is de laatste week blijven hangen door het bladprobleem maar dat is nu opgelost...

    het was dus geen magnesium gebrek of overvoeding of een te lage lv,het was een gebrek aan verse lucht!

    ik kweekte dus in een droogbox van homebox omdat mijn homebox gecrasht was,hierin hangen alleen 2flappen voor verse lucht binnen te laten! dus geen voorzien gat vanonder... nu heb ik van de week een nieuwe homebox gaan halen maar dat wisten jullie al he! de planten beginnen er beter uit te zien,ze zijn vanaf vandaag weer beginnen groeien! de onderste bladeren zullen wel geler blijven worden tot ze eraf vallen maar de bovenste worden weer groen,ik was bijna opnieuw begonnen!

    hier ff wat foto's,




    en de kush'es heb ik vandaag ook overgepot naar 1.5liter potjes,hier een paar foto's,



    het wortelstelsel van de kush'es is goed dichtgegroeid en konden daarom worden overgepot naar een iets grotere pot tot ze naar de 4 literpotten mogen en nadien naar hun laatste potten worden overgepot en dat zijn dus 11liters...

    hier ook een foto van het wortelstelsel,


    grtzzz

    Comment


      #62
      3de week groei,de onderste bladeren blijven nu nog wel geler worden tot ze eraf vallen maar de bovenste worden weer allemaal terug groen! al maar goed...

      ik geef nog steeds alleen maar water en elke week besproei ik bac plant vitality!

      hier de anesthesia's,



      en dan 1 anesthesia waarvan de bladeren alleen maar rooier blijven worden,


      en dan de kush'es nog,die blijven nog wel mooier groen dan de aneshesia's,



      zo dat was het dan weer voor deze week,volgende week komen de nieuwe foto's erop...

      grtzzz

      Comment


        #63
        Is dat eigen aan de soort dat die bladeren zo naar beneden krullen of heb je nog steeds een probleem? Echt gelukkig zien ze er mij niet uit.

        Comment


          #64
          ik heb zo het gevoel dat jouw aarde te rijk is aan voeding stoffen...

          Comment


            #65
            de bladeren hongen naar beneden omdat het nacht was voor de plantjes,en ja ik heb al 2x gespoelt maar ze worden nu toch niet meer geler! ik heb er al meerdere malen aangedacht om opnieuw te beginnen maar die anesthesia was zo lekker toen ik hem rookte dus die wil ik eigelijk wel afbloeien!

            mss koop ik wel gewoon terug nieuwe en begin ik wel opnieuw,ik wacht nog een weekje af en als ze er dan niet op gebeterd zijn dan kill ik ze...

            grtzzz

            Comment


              #66
              en? komen ze erdoor?

              Comment


                #67
                misschien beetje te nat? Ff paar dagen geen water geven ofzo.. niet zomaar opgeven Het zijn je kinderen! (zo noem ik ze haha)

                Comment


                  #68
                  zelf ben ik zeer benieuwd voor de Amnesia Haze maar heb ze al veel gerookt maar nooit gekweekt. nu ze zien er al weer beter uit dus ik zou de hoop erin houden en zoveel mogelijk eruit te halen. Ik wens je verder succes en ben toch aan het rondvragen bij mensen of ze het probleem herkennen bij dit soortje. Als ik iets hoor laat ik het weten.

                  Comment


                    #69
                    eyy haze gewoon door zetten he niet opgeven de dames zijn sterker dan je denk

                    komt wel goed
                    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                    Comment


                      #70
                      @ janleuri: ze beginnen er nu door te komen,al maar goed want de week wachttijd was voorbij...

                      @orias: het is anesthesia geen amnesia,maar het mocht wel... de planten doen het beter nu dus ik hou ze toch maar! ik heb wel 18 lowriders weg moeten gooien die ik al had laten ontkiemen omdat ik ze eerst weg wou gooien! en thx omdat je rond aan het horen was over het bladprobleem..

                      @baze: we hebben niet opgegeven maar het scheelde niet veel,en ik weet wel dat onze plantjes heel sterk zijn maar bij mij ging het er alleen maar overuit dat de groei stil stond en dat is allemaal verloren tijd...

                      de planten staan nu 4 weken in de groei en zijn nog wel wat klein omdat de groei bijna 2weken heeft stil gestaan! ze zijn stilletjes terug beginnen groeien en nu merk ik dat ze terug goed beginnen groeien... ik ga ze nu nog een paar dagen tot een week in de groei houden en dan zet ik ze in de bloei!

                      anesthesia's,


                      kush'es,


                      en dit is de gehele tent,


                      zo dat was het weer,nu hopen dat ze het goed blijven doen en dat er lekker veel dikke toppen aan komen te hangen...

                      grtzzz

                      Comment


                        #71
                        zijn goed terug gekomen

                        hoe is je ph?
                        2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                        http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                        Comment


                          #72
                          Leuke foto's! Ze zien er alweer stukken beter uit Maar goed dat je nog even geduld had.

                          Greetzz

                          Comment


                            #73
                            @baze: ph is nog steeds hetzelfde... ik zuur mijn water niet af,ik gebruik bac voeding en daarbij is mij gezegt dat afzuren niet hoeft! en dat is me de 4laatste kweken toch goed bevallen vind ik...

                            @ijscoman: idd,ik ben blij dat ze er weer beter uit zien,en ja gedult is een schone zaak maar het had toch lang genoeg geduurt vond ik... ze stonden al 2weken stil met groeien als dat nu nog 2weken had geweest dan had ik beter nieuw gezet! die hadden dan al even hoog gestaan op 2weken als nu...

                            grtzzz

                            Comment


                              #74
                              dat ziet er al een stukke beter uit
                              wel hele compacte bosjes zijn het geworden

                              Comment


                                #75
                                ja je ziet nu goed het verschil,ze blijven het nog steeds goed doen! ik heb een topic gemaakt over bij binnen kweek info over de voorbloei van zaadplanten...

                                ze zijn nu iets over de 4 weken oud dus ik zou 1 van de dagen of volgende week de tekens van voorbloei gaan zien,als ik de tekens zie trek ik er eerst foto's van om op het forum te zetten en dan gaan de vrouwelijke planten in hun 11liters en laat ik ze nog een paar dagen groeien tot ze goed zijn aangeslagen en dan de bloei erin...

                                dus hopelijk snel...

                                grtzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X