Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x anesthesia's en 2x mixed kush...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hier nog is ff een update, 3weken bloei... (ik ben al aan het twijfelen of het wel 3weken is want er is er nu inneens 1 met serieus veel bruine haren

    de bloei blijft stil staan,geen goei teken!

    al een week worden de toppen niet meer groter en nu zat er vandaag ook 1 bij die al bijna 40 a 50% bruine haartjes heeft en 2dagen geleden zagen ze nog bijna allemaal wit...

    ik zit nu ook met een bladprobleem zag ik net,volgens mij een ijzer tekort of een magnesium tekort,wie weet wat het juist is???

    hier ff een picca,



    dit is de anesthesia met de bruine haren,



    en hier nog ff een kush,




    volgens mij wordt dit 1 van de slechtste kweken ooit,ik heb er geen goed oog meer op en dikke toppen zullen het volgens mij ook niet meer worden!

    ik kijk al uit naar de volgende kweek,deze ronde was er 1 met iets te veel problemen...

    nochtans vond ik dat ze op het begin hard gingen,maar nu begint het toch tegen te slagen!

    we zullen zien wat het nog wordt,alle beetjes helpen...

    grtzzz

    Comment


      Die Anesthesia hierboven ziet er anders best lekker uit Die ben ik nu ook nog steeds aan het smoken heerlijk!. Je blad lijkt inderdaad op magnesium tekort maar ja je weet ik ben geen expert ey Pech voor je dat deze kweek niet lekker loopt maar je haalt er toch wel wat lekkers vanaf... toch?

      Greetzz

      Comment


        ja hij ziet er wel lekker uit,dat wel... ik ben ook benieuwd naar de smaak!

        en ja van het blad ben ik ook niet zeker,daarom dat ik nog ff wacht voor ik er iets aan doe! ik wil het eerst zeker weten!

        en ja een slechte kweek kan je altijd wel eens hebben he,ik maak er mij niet zo druk in want het is zoals je zei ik haal er wel wat lekkers vanaf...

        volgende keer beter he!

        niet meer starten in batmix zal al wel helpen...

        ik hou jullie op de hoogte!

        grtzzz

        Comment


          ik mag niet klagen over de batmix. zaailing erin gestoken en 0 problemen gehad. hang waarschijnlijk ook van de soort af.

          Comment


            ja idd,bij mij is het ook nog nooit zo erg geweest als nu maar ik ga het toch niet meer doen!

            ik ga de planten nu spoelen en nadien droog zetten,ik ga niet wachten tot ze klaar zijn! de bloei staat al enige tijd stil en de toppen dikken niet meer aan...

            ik zit met verbrande wortels dus de plant zal toch geen voedingen meer opnemen,spijtige zaak!

            hetgene wat er nog afkomt zal opgeblowt worden als het toch nog lekker smaakt,maar als de smaak ook niet goed zal zijn dan maak ik wel een topic over de bubbleator! dan maak ik er ice-hasj van...

            op naar de volgende kweek,de volgende soorten die ik ga nemen worden lemon skunk en ppp (allebij femenised)

            voorgroeien in de tent en hopelijk afbloeien in het hok als het dan al klaar is...
            grtzzz

            Comment


              ai man jammer om te lezen, maar idd genoeg om zeker super ice hash mee te maken , smakelijk

              Comment


                ja dat wel,maar veel zal het niet worden dan...

                maar we wachten eerst nog ff af hoe de smaak gaat zijn!

                het bladprobleem wordt erger en erger,alle bladeren beginnen al geel te worden en af te vallen!

                hopelijk kan ik nog genoeg spoelen en droog zetten...

                ik kijk al uit naar de volgende kweek,binne een weekje of 2 a 3 hoop ik al wel terug opnieuw bezig te zijn!

                grtzzz

                Comment


                  hoe ver zit je al in kweek welke week ?

                  jammer van het blad maar voor de rest ziet het er goed uit

                  Comment


                    ik zit nu (volgens mijn schema) op 3weken bloei en 3 dagen,maar volgens mij zit er een week naast en is het 4weken en 3dagen bloei...

                    en ja die foto van het blad is van eergisteren ofzo,nu ziet bijna heel de plant al geel!

                    het gaat echt supersnel,daarom dat ik het voor bekeken houdt met deze kweek...

                    de toppen groeien al meer dan een week niet meer,en nu dan nog eens verbrande wortels...

                    spoelen,droog zetten en nieuwe erin!

                    grtzzz

                    Comment


                      Ben benieuwd haze, veel succes.
                      Jammer van deze kweek.
                      Van welke zaadbank zullen je ppp komen?

                      Grtz
                      Last edited by westport; 30 March 2009, 16:44.
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        ik zal de foto's van de topjes en het eindgewicht nog wel posten hoor,niet dat het veel zal zijn...

                        en ja idd,het is jammer maar zoals het nu is,is het zinloos om nog verder te gaan!

                        dit was de slechtste kweek ooit(buiten mijn eerste keer)

                        grtzzz

                        Comment


                          Kan je niet proberen om epsom salt bij uw voeding te doen, dit verhelpt meestal magnesium problemen en wacht dan enkele dagen en kijk of bij nieuw blad de vergeling ook nog toeslaat..

                          Heb je vroeger ook al in dezelfde ruimte gekweekt?
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment


                            Heb hetzelfde probleem gehad, bladeren die snel geel werden en afstierven.

                            Rook je ook tabak ? Was je daarna goed je handen, of beter nog, gebruik je handschoenen ? Kan het zijn dat dit het mozaiek virus is ?
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment


                              Tabak???? kan dit daar ook mee te maken hebben???
                              bij mij vertonen ze dit ook



                              Gelieve de qoute te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub.Grtz
                              Last edited by westport; 22 April 2009, 18:22.
                              Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                              Comment


                                @ fifi: epsonzout werkt wel tegen een magnesium tekort maar ik heb mijn aarde uit mijn potten gehaalt en mijn wortels zijn verbrand dus ook al geef ik nu opsonzout mee dat zal het probleem niet verhelpen omdat grotendeels van de wortels toch niets meer opneemt van voeding...

                                en ik heb altijd al in deze ruimte bezig geweest dus dat zou het probleem ook niet kunnen zijn!

                                @ flip: ik was altijd mijn handen voor ik in mijn tent ga,dat is standaart proceduren...

                                en tmv kan het niet zijn want het zijn zaadplanten en tmv krijg je alleen maar op stekken en dat door overstekken van de moederplant!

                                ik zit dus gewoon met verbrande wortels en ik heb al enzymen meegegeven maar het probleem gaat niet weg en ze worden alleen maar geler en geler...

                                daarom beter gewoon terug opnieuw beginnen,ik heb al te veel problemen gehad deze ronde om nog tot een fatsoenlijk resultaat te komen!

                                grtzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X