Baco's paarse ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • El Plantos
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 1609

    #106
    Re: Baco's paarse ronde

    Mooi paars is niet lelijk

    Jammer dat ze al in bloei staat, nu kun je deze genen niet behouden... Of kun je een goede man of wat stuifmeel regelen??

    Mooi dametje in ieder geval!

    Los groetos
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment

    • Bacos
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • May 2013
      • 441

      #107
      Re: Baco's paarse ronde

      Het is tot dusver de enige die echt doorzet naar paars er lijkt er nog 1 onderweg te zijn maar de rest oogt vooralsnog groen in de oksels .. En doh ik had Canna de eer gegeven voor de foto maar bedoelde toch echt Cookaap klote korte termijn geheugen en al die namen ook

      Ik hoef de genen niet te bewaren als ik nieuwe wil weet ik ze te vinden Voor de volgende 3 rondes ben ik al voorzien en wil graag variatie hebben. Van t weekend in Barcelona geweest en laat de famillie nou net boven een growshop een appartement hebben geboekt We kwamen aan in het donker dus toen was hij gesloten kom s'ochtends beneden met me ouders en zegt me moeder kijk zo kun je ook je tomaten kweken al wijzend naar een kweektent inclusief de hele rambam waarop ik begin te lachen en zeg moeders er staan tomaten in maar daar is de rest van de winkel niet echt op ingericht he ?

      Heb hier dus even een blik binnen geworpen was niet veel bijzonders maar kon het niet laten om toch wat zaden mee te nemen Fem Chees Berry en Fem Choclate Kush staan volgend jaar nu ook op de planning.
      Baco's paarse ronde = done

      Baco's eerste keer binnen =
      done

      Comment

      • MWay
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2012
        • 4999

        #108
        Re: Baco's paarse ronde

        Leuk die paarse dame een kleurtje in de tent,proficiat.
        En Chocolate Kush klinkt lekker voor bij de koffie

        Comment

        • El Plantos
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 1609

          #109
          Re: Baco's paarse ronde

          Heerlijk Chocolate Kush! Dat wordt smullen Bacos... Ik kijk er nu al naar uit...

          Mijn volgende ronde wordt ook kush; Burmese Kush.

          Leuk die growshops in het buitenland, zijn toch een soort van snoepwinkeltjes voor ons, zo was ik laatst in een goede growshop in Bordeaux... Kerel sprak prima Engels, gaf korting en nam de tijd voor me.

          Groetjes
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment

          • Bacos
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • May 2013
            • 441

            #110
            Re: Baco's paarse ronde

            Thnx Ik denk ook dat ie wel lekker gaat zijn aangezien mijn spaans niet verder komt dan hallo mag ik bier en aanwijzen van het eten dat ik wil heb ik thuis nog opgezocht wat het nu precies was:

            Chocolate Kush Cannabis Strain




            This indica-dominant strain is from the lineage of Chocolope (multiple Cannabis Cup winner) and Kosher Kush. Kosher Kush has been the front runner in each Cannabis event it has competed in and has been published by High Times as the 7th overall strongest strain in the world. Also known as Chocolope Kush, the buds on Chocolate Kush are dense and dark colored with a large amount of white crystals. It is known to have the aroma of vanilla mixed with chocolate. The high is described as a heavy cerebral one, and has a THC content of up to 14% along with a CBD of approximately 1%. Flowering time is about 9 weeks.

            Vanille en chocolade smaak altijd goed toch

            El plantos die van mij sprak geen woord engels dus heel ver kwam ik niet met hem heb uiteindelijk zelf de boekjes erbij gepakt en wat uitgekozen op gevoel Die strain van jou klinkt ook wel ok.
            Last edited by Bacos; 16 October 2013, 21:12.
            Baco's paarse ronde = done

            Baco's eerste keer binnen =
            done

            Comment

            • Bacos
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 441

              #111
              Re: Baco's paarse ronde

              Ze gaan nog steeds goed echter kwam ik gisteren tot de ontdekking dat me paarse een klein probleempje had de watertoevoer heeft minstens anderhalve dag stil gestaan en ze stond een beeetje droog gisteren Snel even gefixt en wat bij gevuld alles weer onder controle..

              Dus hierbij de foto's:

              DSC01845 (Large).jpgDSC01847 (Large).jpgDSC01848 (Large).jpgDSC01849 (Large).jpg
              DSC01850 (Large).jpgDSC01851 (Large).jpgDSC01852 (Large).jpgDSC01853 (Large).jpg
              DSC01854 (Large).jpgDSC01855 (Large).jpgDSC01858 (Large).jpgDSC01861 (Large).jpg
              Screenshot_2013-10-18-19-40-07.jpgScreenshot_2013-10-18-19-41-01.jpgScreenshot_2013-10-18-19-43-44.jpg

              Laatste 3 heb ik via mijn telefoon gedaan want mijn camera wil niet echt mooie zoom foto's maken

              Tot volgende week. Greets BaCo.
              Baco's paarse ronde = done

              Baco's eerste keer binnen =
              done

              Comment

              • krasi
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 789

                #112
                Re: Baco's paarse ronde

                Bacos, staat die fan op de plantjes gericht?
                Je hebt een verdampingsprobleempje, zo niet dan ff he lamp ietsje hoger hangen.

                Comment

                • Ronson
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 2379

                  #113
                  Re: Baco's paarse ronde

                  Ach ik zie paars bacos. Als ik paars zie wordt ik helemaal onrustig. Weet krasi ook wel. Tjonge dude wat ben ik jaloers op je. Mooi man!!!

                  Comment

                  • Bacos
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 441

                    #114
                    Re: Baco's paarse ronde

                    Krasi die grote fan staat inmiddels uit en die klipfan zou over de toppen heen moeten blazen staat er niet gericht op. Vorige week had ik ze er nog wel allebei gericht op staan maar las dat dit overbodig was. En mijn lamp hangt inmiddels op de hoogste stand waar ik hem op kan zetten dus hier moeten we het mee doen

                    Ronson lol ik hoop je dan nog heel onrustig te kunnen maken
                    Baco's paarse ronde = done

                    Baco's eerste keer binnen =
                    done

                    Comment

                    • berry ryder
                      Special member
                      420 MemberLucky Member
                      • Dec 2012
                      • 2666

                      #115
                      Re: Baco's paarse ronde

                      Alles onder controle hier zie ik wel.
                      Mooi paars.
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment

                      • DenSchimmige
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2013
                        • 1132

                        #116
                        Re: Baco's paarse ronde

                        <3 Purple zal ook heel goed staan in mijn interieur O
                        Maar helaas :p Doet er maar goet voor sorge :p
                        If life keeps putting you down, You better stay high

                        Comment

                        • Cookaap
                          Elite Grower
                          • Dec 2011
                          • 2730

                          #117
                          Re: Baco's paarse ronde

                          Die paarse verdient het ere plekje in het midden
                          Echt super dat je een paarse pheno hebt.

                          Helemaal mooi is dat ze ook paarse bladeren gaan aanmaken.
                          Straks als je kan oogsten moet je heel goed alle kleine blaadjes knippen (en bij de knipafval bak ofzo) en dan heb je gewoon een compleet paarse top!

                          Comment

                          • DenSchimmige
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2013
                            • 1132

                            #118
                            Re: Baco's paarse ronde

                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment

                            • THC Dude
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 2405

                              #119
                              Re: Baco's paarse ronde

                              Ik kan aan je planten zien dat ze het heel warm hebben want je heb onwijs veel blad in je toppen zitten en je toppen zijn ook erg fluffie....of je moet je afzuiging harder zetten of idd je lamp veel hoger hangen....

                              Verder zien ze er redelijk uit...

                              Comment

                              • MWay
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2012
                                • 4999

                                #120
                                Re: Baco's paarse ronde

                                Ga lekker hier.
                                En hou ze groen,paars euh beide
                                Hoelang in de bloei nu?

                                Comment

                                Bezig...