Baco's paarse ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bacos
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 441

    #136
    Re: Baco's paarse ronde

    Hmmm Nik daar zeg je iets .. Bij mij staat hij bij de inlaat .. Dus dan kan het enkel te koud wezen de slang is wel naar beneden gericht op de pot zodat die de lucht in tweeen verdeeld. Zal hem eens wat proberen te verleggen maar zit niet veel rek in helaas ..
    Baco's paarse ronde = done

    Baco's eerste keer binnen =
    done

    Comment

    • DenSchimmige
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 1132

      #137
      Re: Baco's paarse ronde

      Is dat zo slecht dan? met een tentje kun je bijna niet anders dan een plant bij de inlaat hebben.
      En is het juist niet goed om verse lucht door een plant heen te trekken? *mits het warmer is dan 18C*

      En ze staan er mooi bij Baco ook zo lekker vol ^^
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #138
        Re: Baco's paarse ronde

        Plantjes kunnen slecht tegen tocht da's een feit.
        Het kan goed zijn dat die ene fluffie gewoon wat langer moet.
        Ze adverteren wel met "stabiel" maar alleen het kleurverschil verteld al het tegendeel natuurlijk
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Bacos
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 441

          #139
          Re: Baco's paarse ronde

          Geen idee denschimmige of het slecht is ik denk van niet maar je gaat toch naar een verklaring zoeken wanneer de andere er geen last van hebben misschien is het zoals QnQ zegt dat ie gewoon wat langer moet

          Voorlopig gaat het de goeie kant op als dat doorzet en het wordt wel een dikke top dan wordt het wel een hele dikkerd hoor

          De paarse begint en beetje geel te worden ik ga van de week maar weer eens wat voeding erbij gooien want het is normale vergeling in het blad naar mijn idee komt het doordat ik geen voeding heb gegeven van de week. Ik dacht vorige week dat het meer teveel voeding was van de week ervoor maar dat lijkt dus tegenovergesteld te zijn want ze wordt enkel geler .. Je ziet dat de buurvrouw links van haar er ook last van begint te krijgen nu

          Pica's van deze week na een goeie 4 weken (5-10-2013) bloei :

          DSC01878 (Large).jpgDSC01879 (Large).jpgDSC01880 (Large).jpgDSC01881 (Large).jpg
          DSC01882 (Large).jpgDSC01883 (Large).jpgDSC01884 (Large).jpgDSC01885 (Large).jpg
          DSC01886 (Large).jpgDSC01887 (Large).jpgDSC01888 (Large).jpgDSC01890 (Large).jpg

          Tot volgende week!
          Last edited by Bacos; 3 November 2013, 09:40. Reden: bloei bijgezet
          Baco's paarse ronde = done

          Baco's eerste keer binnen =
          done

          Comment

          • Ronson
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 2379

            #140
            Re: Baco's paarse ronde

            Die gelende planten krijg jij wel weer donkergroen gekleurd Bacos. Ik denk dat je het bij het juiste eind heb. Voeding ietsjes gaan opvoeren.

            Verder vind ik dat ze nog steeds Fantastisch gaan. Veel succes met je groene potloodje deze week. Dat gaat helemaal goed komen in dat tentje van je.

            Comment

            • MWay
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2012
              • 4999

              #141
              Re: Baco's paarse ronde

              Ook een beetje aan het worstelen met de voeding zie ik.
              Maar je zit er boven op dus gaat wel goed komen.
              Die paarse is een leuke plant aan het worden.
              verder lekker door gaan zo.

              Comment

              • Cookaap
                Elite Grower
                • Dec 2011
                • 2730

                #142
                Re: Baco's paarse ronde

                Mooizo bacos! hoe dikker die paarse hoe mooier ze word.

                Over dat voeden, dat is best lastig vind ik, ik heb nu net zoals jij ook vergeling van de bladeren en vandaag dus ook weer wat groeivoeding gegeven voor de stikstof.
                Ik hoop voor je dat je het opgelost krijgt.

                Comment

                • berry ryder
                  Special member
                  420 MemberLucky Member
                  • Dec 2012
                  • 2666

                  #143
                  Re: Baco's paarse ronde

                  Ik blijf het zeggen . Die paarse is echt mooi.
                  Nu nog lekker aandikken met die voeding van je.
                  Hoppakee.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment

                  • Bacos
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 441

                    #144
                    Re: Baco's paarse ronde

                    Tsja blijven rare wezens die vrouwen de ene keer willen ze veel vreten en de andere keer moeten ze juist op dieet ik snap ze nog niet helemaal Maar trekt vast wel weer bij vandaag nieuw vaatje voeding gemaakt
                    Baco's paarse ronde = done

                    Baco's eerste keer binnen =
                    done

                    Comment

                    • Bacos
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 441

                      #145
                      Re: Baco's paarse ronde

                      Het was een hectische week hier weinig tijd druk met van alles en nog wat maar wou toch nog even een foto update er tegen aan gooien.. Volgende week hoop ik op wat meer tijd zodat ik ook weer wat reply's bij anderen de deur uit kan doen ..

                      Goed weekend allen! Zoals je onderstaand ziet lijk het wel herfst in de tent en das een beetje te vroeg ik moet nog een week of 2 drie minimaal voor mijn gevoel...

                      DSC01892 (Large).jpgDSC01893 (Large).jpgDSC01894 (Large).jpg
                      DSC01895 (Large).jpgDSC01896 (Large).jpgDSC01897 (Large).jpgDSC01898 (Large).jpg
                      DSC01899 (Large).jpgDSC01900 (Large).jpgDSC01901 (Large).jpgDSC01902 (Large).jpg
                      DSC01903 (Large).jpgDSC01904 (Large).jpgDSC01905 (Large).jpg
                      DSC01906 (Large).jpgDSC01907 (Large).jpg
                      Baco's paarse ronde = done

                      Baco's eerste keer binnen =
                      done

                      Comment

                      • x iTrustz
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2013
                        • 174

                        #146
                        Re: Baco's paarse ronde

                        Staan er mooi bij Bacos!
                        vooral die Paars roze plant, succes verder!
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

                        Comment

                        • El Plantos
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 1609

                          #147
                          Re: Baco's paarse ronde

                          Lekkere THC towers Bacos!! Die zijn al een mooi eind op weg!

                          Staat er goed bij m8!

                          Greetz
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #148
                            Re: Baco's paarse ronde

                            Ik dacht al waar blijf je nou. Had die paarse rakkers gemist. Wat zijn ze dik zeg, zeg nou eerlijk. Je kan toch niet ontevreden zijn.
                            Dat is lekker wakker worden elke dag zeg.

                            Comment

                            • Wietefras
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2013
                              • 4374

                              #149
                              Re: Baco's paarse ronde

                              Wat een prachtige torens zeg. Bijzondere bouw ook. Gaaf man!

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              • MWay
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2012
                                • 4999

                                #150
                                Re: Baco's paarse ronde

                                O wietboom O wietboom in het paars ben je wonderschoon.
                                Die kunnen voor de kerstboom verkoop om.
                                Wil er 1 reserveren zo`n paarse

                                Comment

                                Bezig...