Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Haha nou nou heb een gezellige middag gehad maar ben wel gewoon beroofd van me wiet
We hebben een leuke collectie zaden nu
Dag 38 groei en dag 47 bloei
De critical+ gaan als een malle de lucht in en zijn niet te stoppen(ik blij dat me hok 2.3m is).
Vanaf de pot gemeten hebben we er 1tje van 43cm,2 van 51 cm, 3 van 54 cm, 1 van 57cm en 1 tje van 60cm.
Voorlopig zullen ze nog ff doorgroeien.
Dit zegt seedfinder en ze liegen er niet om:
It grows like a sativa and it looks a sativa with slim, narrow leaves, not too dark, long and quite thin stems for the size of their flowers. It has a lot of side branching with a short internodal distance which improves production. It is advisable to control the height before flowering, due to its tendency to grow rapidly during this period. During this flowering period it shows all its potential, when what looks like a sativa becomes a super-producer that outstrips all other strains. It is great for SCRoG systems; flower development is realty fast and it is ready to harvest in 45/50 days with 12 hours of light indoors.
Dat ze snel bloeiverschijnselen hebben laten zien is wel duidelijk voor de rest kan ik er nog niet over oordelen.
Dacht toch ook echt met een sativa te maken te hebben maar hij is dus grotendeels indica.
De haze auto's staan maar te staan en nemen niet meer in grote aan maar rijpen lekker door. 1 heb ik onder de 400w bij de critical+ gezet kijken of dat wat extra's met haar doet.
Bij mij ook is gebeurt..tenminste stond buiten, en blijkbaar zag je het zitten want zo'n schoonmaak junkie bij rotterdam die steelde het.. Ging kapot van het lachen
@nik haze over de post denk niet dat dat goed gaat komen maar moet het geduld maar vinden we zitten nu op 72 dagen vanaf dat ze boven zijn. Had jij hier ook meerdere pheno's bij?
@K1 idd m8 hoogste tijd haha ben nu ff met de amnee bezig morgen de critical+ haha
Ja ik had er 2 soorten bij, de 2 hoge pheno's hebben het langst gemoeten een 96 en 100 dagen 165 g en 194 g opgeleverd echt de top groei van de skunk, maar ze smaken echt Lemon skunk achtig heerlijk.
Het teruggedrongen wijd groeiende pheno was ook lekker maar vond ik niet zwaar genoeg, maar da's persoonlijk natuurlijk.
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
ik heb een kleine met heel veel blad.
middelmaatje en ziet eruit zoals ik een haze plantje ken.
De 3e is erg lang met ook weer een hele andere topopbouw zal wel is foto's maken van het verschil morgen.
Ja wat moet ik van die 3e pheno zeggen bloeit raar duurt het langs toppen groeien amper dicht.
Te groot verschil wat je waarschijnlijk ook ckr gaat proeven. Verschil ok maar dit is wel heel duidelijk. Ook ruiken ze alle 3 anders.
Al met al never again die rqs zaden.
Die.laatste ziet er inderdaad wel gek uit..maar de eerste ziet er heerlijk uit! Jammer dat er zo grote verschillen zijn! Als je zo veel voor zaadjes betaalt verwacht je toch wel en beetje stabiliteit..
Comment