Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

@Cookaap: thnx mate je zal altijd zien als ik zelf wat ik maak dat ik het verneuk haha gelukkig is het kant en klaar verkrijgbaar voor een leuke prijs! We zullen het over een aantal weken gaan merken nu eerst me hokje ff bijvullen:p

@thugz: thnx kerel ik maak de foto's met een nikon coolpix s6200 stelt weinig voor hoor:p

@escargot: ben graag anders als de rest haha. Deze dames durf ik niet te buigen of te knakken aangezien ze bovenin 6-7mm dik zijn.
    Ben bang dat ze nog niet helemaal uitgegroeid zijn dus Ik verwacht hele dikke toppen deze ronde

Greets

Comment

Dag 6 bloei

Vandaag heb ik de laatste 2 haze lady's geschoren en opgehangen in de droogdoos.
      Ook zijn de topjes haze auto klaar om de pot in te gaan. Er zit een foto van de gedroogde top bij helaas kan ik nu weinig vertellen over de geur en smaak want ik ben strontverkouden.

De Critical+ geven nog niet op en blijven maar groeien heb de lamp weer 10cm omhoog moeten hangen.
      Hierbij komt wel weer dat ik morgen toch echt weer moet gaan dieven want er is geen doorkomen meer aan onderin.

DSCN3635.jpgDSCN3649.jpg

RSCN3650.JPGRSCN3651.JPGRSCN3652.JPGRSCN3653.JPGRSCN3654.JPGRSCN3655.JPGDSCN3644.jpgDSCN3645.jpgRSCN3656.JPGDSCN3646.jpgDSCN3647.jpgDSCN3648.jpg

RSCN3661.jpg

Greets

Comment

Hoppakee. Die criticals staan er mooi groen bij m8.
        En lekker die top. Je weet het makker. Blaas deze kant op.
        Groeten uit Brabant kut.gehehe
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Tsjonge het wordt een gatenkaas bij jou, alweer lampen verhangen.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Die hebben het wel naar hun zin zo te zien mooie kleur hebben ze ook.

Houden zo m8!!!

Comment

ziet er goed uit mate,

ook die haze ziet er toch wel lekker uit
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@berry Ryder: Thnx m8 ze gaan idd erg lekker. blazen is nergens voor nodig alleen een windvlaagje de goeie richting op

@escargot: er is inmiddels weer genoeg geknutseld haha nu maar weer de grote leegte opvullen.

@cannarebel: Ze hebben het ckr naar der zin hoop alleen dat de toppen net zo hard groeien als de plantjes zelf

@Thugz thnx m8 het zijn idd geen verkeerde topjes

Comment

RSCN3705.JPG

DSCN3686.jpgDSCN3697.jpgDSCN3699.jpgDSCN3688.jpgDSCN3689.jpgDSCN3690.jpgDSCN3692.jpgDSCN3693.jpgDSCN3694.jpgDSCN3695.jpgDSCN3696.jpgDSCN3700.jpg

RSCN3706.JPGRSCN3707.JPG
                  DSCN3686a.jpg

De langste lady was lastig meten met een duimstok van een meter maar de lady is inmiddels 1,22m groot.
                  Owjah en 1 lady heeft last gekregen van TMV

Greets Psy
                  Last edited by psychedelic1988; 10 December 2013, 20:13.

Comment

Dat ongedierte moet jou wel hebben.
                    Dames staan er goed bij dus hoop dat je het snel onder controle hebt.
                    Neemolie goed spul.
                    Zou voor nu kijken naar natuurlijke vijanden gezien je er al topvorming in heb zitten.

Comment

Idd, aanpakken die trips, het zijn verder prachtige planten.

Comment

Comment

Neemolie is de shit idd.

Comment

@Mway: ja m8 bar he heb zon id dat ik het iedere x mee neem vanaf het werk aangezien me collega/forumgenoot er ook iedere x weer last van heeft. Natuurlijke vijanden heb ik het eigenlijk niet meer op aangezien ik voor ong 200 euro aan natuurlijke vijanden heb besteld tegen spint vorige rondes en dat hielp ook voor geen meter

@krasi:Thnx kerel ben ook dik tevree met de lady's.
                            We zitten nog in een vroeg stadium op 1 plantje(3 bladeren) dus dat scheelt weer.

@cookaap:Ach het is ondertussen een gewoonte geworden de enigste run(tot nu toe) zonder beestjes is de lopende k1 amnee zaadrun en deze staat een meter van me bloeihok af dusja zal ook nog wel komen met een beetje pech. Ik baal der wel van want die middeltjes is een dure hobby zo iedere x en een berg vertraging...
                            Mag ik vragen waar jij de neem heb besteld?? want ik heb enkele keren lang moeten wachten op uberhaupt een orderbevestiging +- 2 weken. Ik snap dat iets niet op voorraad kan zijn maar zet dat of op je site of meld het nadat een bestelling is gedaan mja gecanceld en op zoek naar een andere want rente trekken over me geld doe ik zelf wel haha.

Greets

Comment

Hier simpel te verkrijgen staat helemaal onder aan de pagina.

En dat de vorige keer de beestjes niet geholpen hebben wijd ik aan je middel wat je daar voor gebruikte en de spint resistent voor was.
                              de andere beestjes zijn dat niet en eten de spint met gif in het lijf en gaan dood.

Comment

Owjah crap. Schiet me net te binnen. Ik had tijdje terug gevraagd aan die maat van mij over fem seeds. Hij gebruikt lesbian dream, en de dosering is pure ervaring. In begin gewoon beetje kloten.. En daarna merk je het wel wat wat. Zo heeft hij het gedaan..
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X