Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

staan er weer prachtig bij mate,
    hoop ooit ook zo planten groot te brengen.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@medical-spliff allereerst leuk dat je er weer bent kerel long time not seen. Thnx Ik heb idd niet stilgezeten en ben veel aan het leren geslagen wat resulteert in dit zooitje haha

@thugz Thnx kerel ze groeien en groeien en mijn ongeduld word steeds groter haha. Ik ben ook pas sinds oct 12 bezig en nog dik in de leer. Ik zeg altijd maar zo als je iets wilt moet je er 300% voor gaan

greets

Comment

ja druk druk sind sinds ik terug aan het werk ben maar ben voorlopig even terug nu het er wat kalmer aan toegaat op het werk nice to be back psy
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Comment

voorlopig nog wat rondneuzen en als men tuintje in bloei gaat begin ik wel een klein fotoverslagje psy men mengelmoes van strains staan nu net 3-4 dagen boven dus nog eventjes geduld

Comment

Ow verse kansen dus.
              Ben benieuwd straks naar je mengelmoesje ik wacht rustig af.

Comment

compleet nieuwe start psy, ben net terug begonnen na een rustpauze van x aantal maanden dus zou graag terug wat hebben dat knalt nu verslagje is onderweg

Comment

Erg mooi Psy
                  sigpic

Comment

Yups, ziet er gelikt uit...;

Trouwens...zo links en rechts kijkend..
                    Heb ik geen keus meer
                    Ik kom bij Psy uit of bij psy.....

is dat een broer van je of heb je werkelijk zoveel topics
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

@medical-spliff in ieder geval al het geluk toegewenst voor je run
                      thnx smokingdad still doing the best we can
                      @slimeball Links rechts overal ben ik haha ff tellen 1,2,3,4 Verslagen(1voor wiet en 3 voor zaden)
                      had het er al aardig druk mee idd Heb wel een broer maar die zie ik dit niet snel doen haha

Comment

Vandaag weer is ff op me knietjes tussen de dames en ja hoor herma alert.
                        De jack herrer die ik vandeweek heb zitte bestuiven heeft ballen gekregen heb het gelijk de nek om gedraaid maar het was eigenlijk wel een foto waard topje en balle groeiden door elkaar heen.

En ja wat nog waziger is bij 1 van de critical+ vond ik 3 rijpen zaden in de oksels dus die moet in het begin van de bloei stuifmeel hebben gevangen of ze is ook herma. Nou was ik in het begin van de bloei periode niet bezig met stuifmeel (minimaal 2 weken ervoor misschien en sinds 2 weken nu).
                        Stuifmeel overleefd niet lang zolang het rond dwarreld of ligt heb ik begrepen en binnen 3 a 4 weken heb je ook geen rijpe zaden...

Mja schade valt mee kon verder ook niks meer vinden (komt wel tevoorschijn bij het roken).
                        Morge of overmorge weer een rondje foto's

Greets

Comment

Die toppen knallen best!

Vind het echt tof dat je ook met zaad kweken bezig bent, zo wil ik guerilla style wat zaadkweekjes gaan doen.... Mocht je hier tips of opmerkingen bij hebben dan lees ik dat graag!?

Succes met al je kweek bezigheden! Vind het leuk om het te volgen!!

Grtz
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Thnx plantos.
                            Guerrillia zaadrun maak je het jeself wel lastig. Zou het hierbij bij 1 soortje houden op 1 plek of 1 kruissing per spot.
                            Ook moet je iets verzinnen om in de hele breedte van de plant de zaden op te vangen want zodra ze op de grond liggen ben je ze kwijt.
                            Ook moet je geregeld je zaden op gaan rapen 3 a 4 weken lang. Verder raad ik ook aan de selectie binnen te doen vanwege het ontdekkingsgevaar als je continu heen en weer moet.
                            Verder gewoon lekker een x proberen of het gelijk lukt is vraag 2 natuurlijk. Verder heb ik totaal geen id of het er buiten anders aan toe gaat als binnen daar zal ik wel ff naar kijken als ik jou was.

Greets

Comment

Dag 43 bloei

Het word aftellen geblazen in huize psy. Ik moet vandaag nog ff een tricho check doen maar ik denk dat dit het laatste weekje voeding word en de dames lekker op dieet laat afbloeien. Ik heb wel besloten dat als ik ze de lucht in laat groeien de volgende x dat ik maar 1x top dan hou je er toch nog een leuker formaat toppen aan over.

DSCN4235.jpgDSCN4236.jpgDSCN4237.jpg
                              RSCN4238.jpgRSCN4239.jpgRSCN4240.jpgRSCN4243.jpg

En ja weer dat electra snoer daar heb hem gister weer even uit de lucht gehaald want hij werd erg warm naast de 600w. Nu ligt er een langer snoer met een omweg.

Greets

Comment

mooikes psy een mens zou op een duur denken dat ik niets beter te doen 2de keer mijn eerste
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                                X