Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    punt 1 : die haartjes mag je geen rekening mee houden , als je lv te hoog is bvb , dan kunnen je haartjes al bruin zien in week 2 bloei dus je weet enkel wanneer je kan oogsten als je trichs bekijkt !!

    punt 2 : spoelen wil zeggen voeding wegspoelen , dus dan ga je ni die pot hetzelfde water weer laten opzuigen he !! dan zit je voeding terug in je pot :s

    punt 3 : ivm koud zetten ? wat denk je daar mee te bereiken ??

    in ieder geval veel geluk met de laatste loodjes

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      Als je nou eens de helft op ijswater zet en de andere helft niet....lijkt me best leuk vergelijk.
      Anyhow, jij rookt straks iets lekkers

      Comment


        ik heb zelf ook gelezen of dat koud zetten waar je het over hebt, het zou er voor zorgen dat ze denken dat het einde van het seizoen echt in zicht is en nog even extra hard bloemen productie inschakelen

        Of het echt werkt kan ik niet zeggen, maar waar ik het las werd het aangeraden. maarja dat zegt niks!

        het zou inderdaad wel leuk zijn als je het met een deel probeert zoals ron hierboven zegt..!

        Comment


          Plantjes denken niet.
          Als ik de toppen zie, dan zie ik nog best wat witte pistils.
          Zou me gewoon aan de eerdere planning houden.

          Sprookjes als donker zetten en een emmer ijs ofzo hou ik me niet meer mee bezig.
          Bij mij heeft dat nooit effect gehad.


          Maakt het btw uit dan ze dat gespoelde water weer opnemen aangezien me potten in een lekbak staan?
          Er staat ongeveer 376 keer op het forum dat spoelen op aarde zo niet werkt.
          Maar dat is inmiddels al gezegd.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Ff snelle update. Ben nu bijna aan het einde van me schema en daarna gaan ze nog een 10 dagen over op alleen afgezuurd water. Hier nog ff een paar foto's

            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

            Comment


              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant
                let er wel op dat je niet per s� aan de haartjes kan zien of ze klaar zijn h�, een hoge LV , een te warme lamp, en nog andere dingen kunnen die haartjes donkerder maken

                het beste kan je kijken naar de triochomen, heb je toevallig een vergrootglaasje?


                Ziet er overigens heeel mooi uit vind ik! is flink wat zo bij elkaar
                Ik heb van de week toevallig gekeken met een loep naar de trichomen die waren van de week 50/50. Eind van deze week kijk ik nog een keertje en denk dat ik dan over ga op alleen afgezuurd water met een ph van 5.8-6.2. Ik ben ook benieuwd wat er af komt. Ze ruiken wel heel erg sterk.

                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                Comment


                  Mooi resultaat. Nog oogsten en feest.
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                  Comment


                    Heb ze vandaag op alleen water gezet. Het blad begon al geel te worden en af te vallen. Het einde is in zicht nog 1.5 weer en dan gaan ze om. Ben benieuwd wat er uiteindelijk vanaf gaat komen van mij 2e kweekje.

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                    Comment


                      Mooi nog even

                      Comment


                        Vandaag de eerste planten omgelegd. Ik moet zeggen met met de eerste 3 niet klagen de grootste toppen moeten nog komen. Morgen weer verder. Hoelang is het beste om te drogen btw?

                        Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                        Comment


                          Tot ze droog zijn. De stengels moeten bijna knakken, niet meer vouwen.
                          Doe je wel het licht uit ?

                          Dat wordt een mooi voorraadje.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Ja lamp is inmiddels uit moet nog 6 planten knippen alleen kachel staat nog aan s'avonds. Ik ben ook benieuwd naar de opbrengst.

                            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                            Comment


                              Zo alle dames zijn gisteren om gegaan en alles hangt te drogen nu.
                              Hoeveel denken jullie dat het totaal zou zijn???

                              Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                              Comment


                                dit was 1 van de grootste top die ik had.

                                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X