Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kijken of het lukt om een video te uploaden. Ik moet zeggen dat ik op een paar gele bladeren geen andere rare dingen tegen kom.

    https://vimeo.com/201813221

    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

    Comment


      ziet er netjes uit

      effe vraagje , ivm je filmpje , daar zoem je in op die grote bud int midden van ej tent !!


      die haartjes zien er verdacht bruin uit !! trek eens aan een paar blaadjes in de hoofdbud !!

      vermoed schimmel , als je ze er vanzelf uittrekt , dan zit je met budrot , hoop dat dit niet het geval is ;

      zou zonden zijn , van dit mooi kweekje

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door k1
        ziet er netjes uit

        effe vraagje , ivm je filmpje , daar zoem je in op die grote bud int midden van ej tent !!


        die haartjes zien er verdacht bruin uit !! trek eens aan een paar blaadjes in de hoofdbud !!

        vermoed schimmel , als je ze er vanzelf uittrekt , dan zit je met budrot , hoop dat dit niet het geval is ;

        zou zonden zijn , van dit mooi kweekje

        groetjes
        Ik heb net gekeken maar krijg met geen mogelijkheid de blaadjes in de top eruit kan de top helemaal omtrekken aan de bladeren. maar bedankt voor het mee denken. Nu weet ik ook hoe ik het moet checken lvh is net voor de lamp aan ging 40% en na mate de lamp warmer wordt wordt die lager.

        Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

        Comment


          Zo daar ben ik weer.
          De dames net weer even voorzien van wat voeding. Nog een paar weekjes en dan kunnen ze om. Zit nu op de ena laatste regel van mijn schema. Ze krijgen nu 26ml canna flores 2.5ml rhizotonic 16ml cannazym en 15ml cannaboost alles met een ec van 1.24. Heb daarbij wat grotere bladeren weg geknipt zodat ze de laatste weekjes nog ff wat extras naar de toppen kunnen sturen. Maar denk dat ik voor mijn 2e kweekje niet mag klagen met betreft de opbrengst straks. Nog even een paar foto's van net.

          Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

          Comment


            Voor een 2de kweekje ziet dit er zeer goed uit. netjes gedaan.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              Ze zien er al lekker uit

              Comment


                ziet er erg mooi uit! ga dit binnenkort even volledig lezen!

                Comment


                  Net even snel wat foto's gemaakt voordat de lamp aan gaan. Ik gok dat ze nu 50/50 zijn als ik naar de bruine haartjes kijk.
                  Volgens me schema moet ik nog 1 weekje van me ena laatste voeding en dan nog 1 weekje op de laatste voeding,maar ik denk dat ik dan telaat ben met oogsten aangezien ik ze ook nog moet afwateren. Wat denken jullie nu afwateren of nog een weekje wachten en me laatste voeding schema volgen. En dan volgende week afwateren? Hier nog ff een paar foto's van net.

                  Geef me jullie mening maar wat wat jullie als kenners zouden doen?

                  Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door vaperke
                    Voor een 2de kweekje ziet dit er zeer goed uit. netjes gedaan.
                    Dank je wel. Ben ook stiekem wel een beetje trots op mezelf hoor. Ben benieuwd wat er totaal afkomt van die 9 plantjes.

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                    Comment


                      Afwateren? Als je spoelen bedoelt, reken je best een 10tal dagen voor je oogst. Wanneer dat is hangt van jezelf af. Heb je de trichomen gecheckt?
                      Ze lijken me zelf nog wel eden beetje te gaan.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door vaperke
                        Afwateren? Als je spoelen bedoelt, reken je best een 10tal dagen voor je oogst. Wanneer dat is hangt van jezelf af. Heb je de trichomen gecheckt?
                        Ze lijken me zelf nog wel eden beetje te gaan.
                        Bedoelde idd spoelen. Ik heb de trichomen nog niet gecheckt nee denk ik deze week even doen.
                        Ik begin deze week met me laatste regen van me schema die duurt nog minimaal een week en dan dus nog ongeveer 10 dagen spoelen.
                        Maakt het btw uit dan ze dat gespoelde water weer opnemen aangezien me potten in een lekbak staan?

                        Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                        Comment


                          als je plant nog niet klaar is zou ik persoonlijk nog even doorgaan ookal zegt t schema van niet, te vroeg oogsten zou jammer zijn. Maar ik kan dat natuurlijk nog niet goed zeggen dus lekker doen wat je zelf denkt dat het beste is

                          Je geeft ze trouwens gewoon normaal water op aarde, niet extra veel, dus als het goed is komt er niet ineens een boel water in die lekbak?
                          T gaat erom dat de plant alle voeding op brand (op aarde), vandaar ook dat je dan vaak 10-14 dagen gewoon water geeft ipv 7 dagen zoals je heel soms met hydro ziet (ik neem zelf aan dat het hier korter kan omdat je dan inderdaad alle voeding eruit spoelt met het water, waar ook de naam spoelen vandaan komt)

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant
                            als je plant nog niet klaar is zou ik persoonlijk nog even doorgaan ookal zegt t schema van niet, te vroeg oogsten zou jammer zijn. Maar ik kan dat natuurlijk nog niet goed zeggen dus lekker doen wat je zelf denkt dat het beste is

                            Je geeft ze trouwens gewoon normaal water op aarde, niet extra veel, dus als het goed is komt er niet ineens een boel water in die lekbak?
                            T gaat erom dat de plant alle voeding op brand (op aarde), vandaar ook dat je dan vaak 10-14 dagen gewoon water geeft ipv 7 dagen zoals je heel soms met hydro ziet (ik neem zelf aan dat het hier korter kan omdat je dan inderdaad alle voeding eruit spoelt met het water, waar ook de naam spoelen vandaan komt)
                            Oke top bedankt voor je info. Ik heb besloten om nog een weekje de laatste regel van mijn schema te geven die moet ik nog een week tot 2 weekjes aan houden en dan over op alleen afgezuurd water. Maar goed om te weten dan ik dus de gewone hoeveelheid alleen water kan geven. Ik ben benieuwd en gok dat als ik helemaal klaar ben (3 weekjes) dan ik precies goed zit met betreft de verdeling bruine haartjes witte haartjes.
                            Ik hou jullie op de hoogte.

                            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                            Comment


                              Comment


                                Als je denkt dat het helpt, go for it Maar als het veel zal helpen?
                                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                                Comment

                                Bezig...
                                X