Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

    Ff kleine update van gisteren. Eergisteren de lamp wat eerder aan gedaan om eerst foto's te maken zonder de lamp aan.
    Helaas vergeten de tijdschakelaar weer terug te zetten op auto. Hadden dus bijna 24 uur licht gehad 😣😣😣 snel weer terug gezet op auto voor de 12/12 stand. Zie gelukkig geen stress bij de dames. Canna boost opgevoerd naar 10 ml op 5 lt water. Nog ff een foto van gisteren.IMG-20161229-WA0009.jpegIMG-20161229-WA0011.jpegIMG-20161229-WA0013.jpeg

    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

    Comment


      #92
      Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

      ach kan gebeuren ivm de lamp , zo erg zal het wel niet zijn

      wel raad ik u aan om op te passen met die 1ne plant die zo hoog boven de rest staat ivm hitte stress , omdat die mss te dicht tegen de lamp komt

      voor de rest zou ik zeggen , lkkr verder knallen met die handel :p
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #93
        Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

        Waauw staan er mooi bij hoor , niks te klagen hiero

        Comment


          #94
          Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

          Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
          ach kan gebeuren ivm de lamp , zo erg zal het wel niet zijn

          wel raad ik u aan om op te passen met die 1ne plant die zo hoog boven de rest staat ivm hitte stress , omdat die mss te dicht tegen de lamp komt

          voor de rest zou ik zeggen , lkkr verder knallen met die handel :p
          Ik had de lamp al weer wat hoger gehangen en de grootste fan blaast richting de lamp. Als ik me hand onder de lamp hang ter hoogte van de pot is het gewoon lekker aangenaam. Dus dan zullen de dames het ook wel lekker hebben. Maar toch bedankt voor je oplettendheid. En de beste wensen nog voor 2017

          Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

          Comment


            #95
            Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

            Oorspronkelijk geplaatst door davibe View Post
            Waauw staan er mooi bij hoor , niks te klagen hiero
            Ik moet zeggen dat ze er idd goed bij staan mooi groen van kleur en helemaal geen rare dingen te vinden op de bladeren. Ben langzaam de cannaboost aan het opvoeren voor extra bloeiboost.

            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

            Comment


              #96
              Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

              Nog ff update van gisteravond. Dames staan mooi in de bloei kan niets anders zeggen. Alles gaat goed en je begint ze al goed te ruiken. Nog ff paar foto's voor jullie.IMG-20170102-WA0015.jpegIMG-20170102-WA0018.jpeg

              Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

              Comment


                #97
                Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                Snelle update voor vandaag. Heb ze wat meer water vanaf onder gegeven dan van boven. Canna boost opgevoerd tot 20ml op 5 lt water(dat is de max). Zien er verder goed en gezond uit. Gok over een weekje vagatieve fase 2 in te gaanScreenshot_2016-12-29-20-45-13.jpg20170104_225551.jpg20170104_225853.jpg20170104_225555.jpg

                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                Comment


                  #98
                  Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                  Generatieve fase 2 bedoel ik hahaha

                  Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                  Comment


                    #99
                    Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                    Die er zo ver bovenuit steken zou ik wel even een knakje geven en plat leggen, of met een touwtje schuin trekken ofzo.
                    Die verknoeien nu het hele scrog effect. Het geheim van een goeie scrog is juist dat elke top zoveel mogelijk licht krijgt.
                    De rest krijgt nu minder licht omdat de lamp alleen voor die paar hoge toppen optimaal hangt.

                    btw. Je kunt op Canna ook een Nederlandstalig schema maken.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Die er zo ver bovenuit steken zou ik wel even een knakje geven en plat leggen, of met een touwtje schuin trekken ofzo.
                      Die verknoeien nu het hele scrog effect. Het geheim van een goeie scrog is juist dat elke top zoveel mogelijk licht krijgt.
                      De rest krijgt nu minder licht omdat de lamp alleen voor die paar hoge toppen optimaal hangt.

                      btw. Je kunt op Canna ook een Nederlandstalig schema maken.
                      Ik heb het nl kweekschema ook op me tel staan. Kan het gelukkig alle 2 lezen hahaha. Ja daar zat ik ook aan te denken om hem een beetje om te trekken. Knakken durf ik nu niet meer. Zal straks eens ff kijken of ik hem nog een touwtje kan geven. Wil ze nu niet teveel meer laten stressen aangezien ze midden in de bloei staan.IMG-20170105-WA0037.jpg nog ff een foto zonder de lamp aan genomen

                      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                      Comment


                        Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                        gaat lekker daar,ziet er goed uit
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment


                          Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                          Ik zou idd voor wat lst gaan. Zelf heb ik ook zoiets gehad en dat lst werkte prima, knakken in dit stadium zou ik ook niet meer durven ivm. herma.
                          Verder ziet het er allemaal lekker groen uit[emoji1360]


                          I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment


                            Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                            kan der niet veel op aanmerken , gewoon lkkr verder knallen zou ik zeggen en hou ze groen he

                            groetjes
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                              Mooi!

                              Comment


                                Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Hoeloes View Post
                                Ik zou idd voor wat lst gaan. Zelf heb ik ook zoiets gehad en dat lst werkte prima, knakken in dit stadium zou ik ook niet meer durven ivm. herma.
                                Verder ziet het er allemaal lekker groen uit[emoji1360]


                                I like it!!!
                                Wat bedoel je met lst? Of stel ik nu een hele domme vraag? Alhoewel domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden hahahah
                                Oorspronkelijk geplaatst door MrLollipop View Post
                                Mooi!

                                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X