Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

    Zo net de dames ff water (ph 8.1 en ec 0.25) gegeven met een nieuwe dosis voeding dit maal 31ml canna flores 2.5 ml rhizotonic 13ml cannazym en 20ml cannaboost en dat op 5.5 lt water, daarnaast nog 2 lt water met een ph van 5.8 in de lekbak gedaan.
    Ph na voeding is 6.3.
    Ec na voeding is 1.43.
    Alles afgezuurd met 6 druppels ph-bloei. (ph 5.8 en ec 1.45) Vanaf vandaag ben ik de generatieve fase 1 in gegaan. Eigenlijk moest ik over gaan naar verschijnselen van de bloei maar ben nu pas om gegaan omdat nu de groei niet zo snel meer gaat.
    Dames hingen er wat slapjes bij en hadden zeker dorst. Misschien vanaf nu toch maar elke dag water geven ipv om de dag. Vragen en of opmerkingen Let me know. Zit nog in de ontkennings fase. Hahah 20170108_210928.jpg20170108_211029.jpg20170108_211057.jpg

    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

    Comment


      Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

      Elke dag water geven is beter denk ik. Mijn plantjes reageren daar goed op. Komt goed voor de rest hier.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

        Oorspronkelijk geplaatst door cdwietje View Post
        Wat bedoel je met lst? Of stel ik nu een hele domme vraag? Alhoewel domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden hahahah



        Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
        LST low stress training maximale opbrengst

        https://r.tapatalk.com/shareLink?url...7&share_type=t


        I like it!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

          Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
          Elke dag water geven is beter denk ik. Mijn plantjes reageren daar goed op. Komt goed voor de rest hier.
          Had vanavond nog ff gekeken maar aarde was nog redelijk vochtig. Dus ff wachten tot zo weer wat nodig hebben dan iets minder water geven maar dan elke dag wat.

          Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

          Comment


            Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

            20170109_165558.jpg20170109_165606.jpg
            Had nog ff foto's gemaakt toen de lamp net aan ging.

            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

            Comment


              Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

              ziet er mooi uit

              Comment


                Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                lekker vol veldje aan de uiteinde van je blad krijg je gele puntjes kan door overvoeding komen,zou de ec voorlopig niet verhogen.less is more
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                  mooi groen is niet lelijk he

                  keep it up
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                    Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                    lekker vol veldje aan de uiteinde van je blad krijg je gele puntjes kan door overvoeding komen,zou de ec voorlopig niet verhogen.less is more
                    Bedankt voor de tip me ec zat gisteren op 1.30 misschien ff me canna boost beetje verlagen gaat nu 20ml op 5.5 lt water. Merk nu ook dat de bladeren onder het net minder worden. Ze gaan nu al veel energie naar de toppen toe gok ik.
                    Niet alle bladeren hebben overgens gele puntjes. Maar ik hou het in de gaten.

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                    Comment


                      Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                      Waauw best veldje hoor !! Hoever was jij nu inmiddels met verduisteren !? Mijn hazejes morgen precies 4 weken en moet ook maar weer S een update doen haha.. gaat je zo te zien goed af ,fijn om te zien

                      Comment


                        Even een update. Laatste bericht heb ik per ongeluk verwijderd. Hoop niet dat ik de hele topic heb weg gehaald. Krijg zo nu en dan een fout melding.
                        Maar we proberen het gewoon nog een keer.
                        Net even wat water gegeven en wat bladeren weg getrokken die er slecht uit zagen. Moet zeggen dat ze er nog steeds goed bij staan. Hierbij nog even een paar foto's.

                        Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                        Attached Files

                        Comment


                          Update foto's

                          Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                          Comment


                            Die achteraan links hangt precies wat slapjes. Wat een oerwoud zeg.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              Ja klopt was net voor het water geven die foto. Ze hadden wel dorst idd.

                              Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                              Comment


                                Gisteravond nog ff wat foto's geschoten voordat de lamp aan ging. Er hangt een sterke lemon geur in de tent. Ze zitten nu in de 7e week van 12/12.
                                Vanaf 18-12-2016 waren de eerste bloemen zichtbaar dus nu 6 weken in de bloei.
                                Vanaf afgelopen week ben ik pk 13/14 gaan toevoegen maar dat is maar voor een weekje dus ben ik daar al weer mee klaar. Vanavond krijgen ze de laatste voeding met pk 13/14. Ph 6.2 en ec 1.72.
                                Vanaf de volgende voeding ga ik minderen met de canna flores. Voor 2 weken en daarna nog 2 weken met alleen canna boost en cannazym.

                                Zijn die laatste 2 weken meteen je afwatering of komen die er nog bij met dus alleen kraanwater met de juiste ph?

                                Zit dus nog een 4 tot 5 weken met voeding en daarna afwateren gok ik.
                                Al denk ik wel dat ik goed de kristallen in de gaten moet houden ivm ze nu al beetje bruine haartjes vertonen.




                                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X