Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

    Alleszinds zeer mooi.

    Comment


      #77
      Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

      Ff een update.
      De dames staan in middels 10 dagen in de bloei en begin de eerste verschijnselen te zien van de bloei.
      De grote bladeren die veel licht innamen voor de onderliggende toppen heb ik weg gehaald. Het net begint langzamerhand redelijk vol te raken. Aangezien ik de eerste bloei verschijnselen zie ga ik me voeding aan passen op de bloei. Hebben jullie wel eens een 11 vingerige blad gehad.20161221_200902.jpg
      Hier nog ff een paar foto's.IMG-20161221-WA0013.jpegIMG-20161221-WA0015.jpegIMG-20161221-WA0017.jpeg
      Vragen opmerkingen ik hoor het graag van jullie.
      Gr

      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
      Last edited by cdwietje; 21 December 2016, 20:12.

      Comment


        #78
        Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

        begrijp ni dat je fanleaves weg neemd :s dat zijn je zonnpanelen

        why buig je ze ni gewoon onder je toppen ?

        en ik lees iets van scrog ?? wat ik zie is enkel een steun net
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #79
          Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

          Idd wat K1 zegt, nooit fanleaves weghalen altijd wegbuigen. Fanleaves nemen de meeste energie op ban alle onderdelen van die plant

          Comment


            #80
            Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

            Tja, ik doe het zelf ook hoor.
            Je krijgt daar vanzelf een beetje kijk op wat je kan weghalen en wat niet.
            Zolang je maar wel zorgt dat er een egaal bladerdek overblijft. Niet zoveel dat de helft van je licht op de vloer komt, da's zonde.
            In het begin, de eerste weken kun je nog wegbuigen, maar op een gegeven moment kan dat niet meer, dan krijg je teveel lagen bladeren op elkaar, die allemaal gaan liggen zweten waardoor er plassen water tussen komen.

            Als ik wat weghaal is het het oudere blad aan de binnenkant van de scrog.
            De bladeren zitten altijd in paren aan de stam, en dan haal ik die aan de binnenkant weg. Het blad er tegenover laat ik zo lang mogelijk zitten.
            Ouder blad, dus dat zijn dan wel grote fanleaves, maar die zitten dan een paar nodes lager, en hebben hun belangrijkste taak volbracht.
            Eigenlijk doen die voornamelijk nog dienst als opslag en voorraadkamer, het grootste deel van de fotosynthese wordt overgenomen door jonger blad.

            Dit ziet er nog goed uit, maar je moet niet meer weghalen, zorg dat er geen licht op de vloer komt.
            Er is nog genoeg over voor nu, en het is nog vroeg, er komen nog heel wat nieuwe bladeren bovenop.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #81
              Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Tja, ik doe het zelf ook hoor.
              Je krijgt daar vanzelf een beetje kijk op wat je kan weghalen en wat niet.
              Zolang je maar wel zorgt dat er een egaal bladerdek overblijft. Niet zoveel dat de helft van je licht op de vloer komt, da's zonde.
              In het begin, de eerste weken kun je nog wegbuigen, maar op een gegeven moment kan dat niet meer, dan krijg je teveel lagen bladeren op elkaar, die allemaal gaan liggen zweten waardoor er plassen water tussen komen.

              Als ik wat weghaal is het het oudere blad aan de binnenkant van de scrog.
              De bladeren zitten altijd in paren aan de stam, en dan haal ik die aan de binnenkant weg. Het blad er tegenover laat ik zo lang mogelijk zitten.
              Ouder blad, dus dat zijn dan wel grote fanleaves, maar die zitten dan een paar nodes lager, en hebben hun belangrijkste taak volbracht.
              Eigenlijk doen die voornamelijk nog dienst als opslag en voorraadkamer, het grootste deel van de fotosynthese wordt overgenomen door jonger blad.

              Dit ziet er nog goed uit, maar je moet niet meer weghalen, zorg dat er geen licht op de vloer komt.
              Er is nog genoeg over voor nu, en het is nog vroeg, er komen nog heel wat nieuwe bladeren bovenop.
              Dat is dus wat ik veel lees. De ene zegt je moet ze laten zitten de ander zegt weg halen. Ik heb deze bladeren weg gehaald omdat ze meer ruimte innamen voor de iets onderliggende toppen. Ik vind dat ik nog een aardig dek met bladeren heb.
              Ik heb vanavond de onderkant de kleine topjes en bladeren weg gehaald zodat ze daar geen energie meer in hoeven te steken.20161222_211204.jpg20161222_211218.jpg20161222_211305.jpg

              Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

              Comment


                #82
                Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                begrijp ni dat je fanleaves weg neemd :s dat zijn je zonnpanelen

                why buig je ze ni gewoon onder je toppen ?

                en ik lees iets van scrog ?? wat ik zie is enkel een steun net
                Ik heb ze alleen gebogen omdat de stam zo dik is dat ik ze niet durf te knakken. Dit is tenslotte pas me eerste keer dat ik een net gebruik. Het is voor mij nog even uitzoeken hoe het allemaal in ze werk gaat. De kleinere aftakkingen van de toppen heb ik wel de steel van in geknepen en gebogen . Maar toch bedankt voor je info dal de volgende sessie er op letten.

                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                Comment


                  #83
                  Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                  wat jij zegt kan ik goed begrijpen Q , maar als ik deze ( scrog , wat je ni een echte scrog kan noemen ) , dan vind ik dat het niet hoefde
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    #84
                    Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                    Leg mij eens precies uit hoe een scrog werkt dan. Ik heb alle vertakkingen geprobeerd te bergeleiden door het net. Niet alle aftakkingen kon ik er door heen doen omdat sommige het net nog maar net raken.

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                    Comment


                      #85
                      Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                      begeleiden ? is het niet de bedoeling bij een scrog om alles vast te binden op je net ?? anders ist in mijn oogjes enkel een steunnet !

                      maar goed ieder zen ding , en wil je kweekje ni afbreken he , zag enkel oiets wat ni klopte voor de rest gl met je runnetje
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        #86
                        Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                        Was ook niet gericht naar jou toe hoor hahah. Als ik wat fout doe hoor ik het graag ben tenslotte een beginner. Heb net nog ff een foto gemaakt voordat de lamp aan ging. Staan al in bloei of niet?20161223_175702.jpg20161223_175807.jpg20161223_175819.jpg

                        Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                        Comment


                          #87
                          Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                          Zoo heb de hele tekst ff doorgenomen !! Ik volg je lig ongeveer 1 week achter op je , heb ze nu 7 dagen in de bloei de Amnesias !! Ziet er goed uit en succes

                          Comment


                            #88
                            Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                            lokes wietje ,

                            idd je kan zeggen dat de bloei begonnen is

                            ik raad aan om vanaf aankomende maandag , je eerste bloeiweek te tellen

                            groetjes en hou ze groen he :p
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              #89
                              Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                              Zo hier ben ik weer. Iedereen een fijne kerst gehad? Net even de dames weer wat water gegeven. 23ml canna vega 10 ml rhizotonic 10 ml cannazym en 5 ml cannaboost. De boost is nog 5ml van de 10 ml wat het schema aan geeft. Dames groeien en bloeien goed. Zien er gezond uit kan geen rare dingen vinden op de bladeren dan wel stam enz. Hier nog ff een paar foto's die ik net heb genomen.
                              20161227_194913.jpg20161227_192740.jpg20161227_192721.jpg


                              Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                              Comment


                                #90
                                Re: Nieuwe kweek van 9 super lemon haze.

                                gaat lkkr zo te zien

                                doe zo verder !
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...
                                X