Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    MV1977, Ja ze gaan wel lekker ja. Een plan had ik niet echt, maar ze doen hun best

    k1, Na die week op kraanwater verstopt in "het achterhuis"? Ja toen waren ze wel wat bleekjes. Maar goed, het laat ook zien dat dat soort dingen gewoon wel weer goed komen. Snap de paniek nooit zo als die kleine plantjes wat bleker zijn.

    Buiten dat, de belichting scheelt ook echt enorm. Zie het verschil tussen led en flits foto's hierboven. Als ik de foto wat donkerder laat dan is de bladkleur ook totaal anders. Normaal gesproken hou ik van wat lichtere foto's en dan lijkt het blad ook een stuk lichter. Vooraan bij die led foto lijkt het blad ook veel donkerder dan bovenop waar er veel meer licht is.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Weekje verder, dus weer tijd voor een update. De dames staan hebben nu een 11 dagen aan 12/12 achter de rug. Nog geen bloeiverschijnselen, maar het zit er wel aan te komen denk ik.


      EC zit nu rond de 1.2 en de pH nog steeds rond de 5.8. Ben nog aan het bijvullen met bloeivoeding (ook EC 1.2). Als de bloei er echt in zit dan krijgen ze pas vers water.

      Het veldje is inmiddels voor en achter ook redelijk opgevuld. Ook al heb ik er zelf niet veel aan gedaan. Ga toch vooral voor de 12 hoofdtoppen van de individuele planten dit keer. Die zie je er wel duidelijk boven uit steken, maar de boel van onderen komt her en der ook nog best redelijk mee.

      Fototje van boven. De balkjes zijn om de tent een beetje open te houden, maar ze geven zo ook wel wat indicatie van de hoogteverschillen: Bovenaanzicht 11 dagen bloei


      Foto van voren: Vooraanzicht 11 dagen bloei


      De plant in het midden heeft wel een mooie bladtekening: Mooie bladtekening


      Weet niet of dat nou zo hoort of dat die gewoon te koud staat

      De planten zijn trouwens maximaal 80cm hoop en het bladerdek zit zo rond de 65cm.

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.
      Last edited by Wietefras; 13 February 2017, 08:07.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Sta er mooi bij.
        En dat kleuren komt niet door de kou dat hebben ze ook niet nodig om te kleuren.
        Denk dat je daar de SR71 Purple Kush pheno hebt.

        Comment


          Vind het wel mooi. Plant heeft over het geheel nogal een ander bouw dan de rest ook. Veel smaller blad en nogal sprietig.

          Kan niet wachten op de echte toppen

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Mooi dat paars.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              Dit kan je verwachten
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                Ik ga het mee maken

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Kewl, die paarse kleuren. Hopen dat het zich mooi doorzet in de toppen
                  1e kweek - Mohan Ram (Done)
                  3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                  Comment


                    Het is weer zondag, dus update tijd

                    De dames staan hebben nu een 18 dagen aan 12/12 achter de rug. Na krap twee weken kwam de bloei er in. Inmiddels hebben ze lekkere kruintjes met her en der ook wel wat paars er al in.

                    EC zit nu rond de 1.2 (oplopend richting de 1.3) en de pH begint wat te dalen. Wordt duidelijk tijd voor een nieuwe bak water.

                    VPD is de laatste tijd volgens de grafieken vrij erg hoog. Nou vertrouw ik die meting niet helemaal, maar ik zie ook de bladpuntjes wel wat opkrullen wat aangeeft dat ze wat te warm/droog staan.

                    Overzicht van het veldje van voren:


                    en van bovenaf:


                    Assortiment van wat topjes:


                    Hmm, meer foto's krijg ik er niet in. Dan niet. staan anders wel onderaan het bericht neem ik aan?
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 7 photos.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Ziet er mooi uit WF! Dat paars komt er al mooi in, en bloei is ook netjes ingetreden binnen 2weken. Ziet ook wel wat verschil in Phenos rechts en links in de tent, qua bouw en kleuren. Hoe zit het met de geuren?.

                      Blijft het toch fijn dat de DWC op zon manier precies aangeeft dat je weer toe bent aan een verversing van het water, doe je qua voeding ook nog aan top boosters en soort gelijken? Hier gaat het goed met de twee componenten en soms beetje extra calcium. Wat me het idee geeft dat die extra toevoegingen niet echt wat toevoegen.

                      onderaan staan 7 fotos, die 3 in het bericht zelf doen het niet.

                      groeten

                      Comment


                        Ja ze worden mooi paars. Zeker die in het midden gaat helemaal los.

                        Ik gebruik alleen de basisvoeding. Dat is uit 1 fles. Plus wat calcium. Ik weet niet zeker of al die extra toevoegingen wat doen, dus dan laat ik ze maar achterwege. Wil eigenlijk nog wel een keer naast elkaar proberen om de ene met en de andere zonder al die extra flesjes te doen. Dan zou beter zichtbaar moeten zijn wat het verschil is.

                        Merkwaardig. Ik zie zelf die 3 foto's wel staan. Alleen kan ik uit die 7 foto's dus alleen de eerste 3 kiezen om in het bericht te zetten. Tsja dan kan ik die foto's wel helemaal achterwege laten.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Begint te komen.
                          Schitterend trouwens foto 2
                          Die groene kleuren later dat begint met de onderste topjes en werkt zich zo naar boven.
                          Zodra ze echt op haar top is zie je de oranje haren reebruin worden.
                          Als je het geduld hebt en de tijd zal het je zeker gaan belonen en bevallen.
                          Reken hierbij op 10/11 weken al heb je alles zo op orde zal het eerder 10 dan 11 zijn.

                          Comment


                            Wow, de kleur komt er inderdaad erg mooi in, ziet er geweldig uit! .

                            Wat dat betreft, gewoon die foto's toe blijven voegen, maar niet tussen je bericht, werkt inderdaad niet lekker. Maar zulke mooi foto's horen er gewoon bij.
                            1e kweek - Mohan Ram (Done)
                            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                            Comment


                              Staat er ook ergens een bouwverslag online van je hydro setup?
                              Stap voor stap geraken we er wel.

                              Comment


                                Bedankt!

                                Heb nog gezocht, maar ik kan geen handleiding vinden hoe je nu de foto's zou moeten uploaden. Al mijn oude foto's kan ik ook nergens meer vinden namelijk. Als ik foto's plaats en nioemand kan ze zien dan heeft het ook neit zoveel zin en een lijst met thumbnails vind ik zelf ook irritant.

                                Modest, Zo'n DWC systeem is eigenlijk vrij simpel. Ik gebruik een 55l Iris opbergbox met zes gaten in het deksel waar de potten in hangen en luchtstenen erin voor de zuurstof. Al heb ik er nu 2 van die bakken in staan verbonden met een buis vooraan en een pompje achteraan om het water te laten circuleren tussen de twee bakken. Die buis heeft een T-stuk erin waar ik dan het water kan meten en bijvullen.
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X