Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    Hey ijscoman,

    Focked up om te horen man,

    Als ik jouw was zou ik al het rotte wegknippen en vervolgens nog n paar weekjes laten staan. Die gaat echt nog wel aanmaken.

    Ook goed de andere toppen op rot blijven controleren alsmede de luchtvochtigheid.

    MVG

    Comment


      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      Ey Psycho bedankt voor het advies, ik kan er niet goed bij maar als ik het zo zie heb ik alles weggeknipt en dat was wel aardig wat Heb de rest bekeken maar zie verder niets meer. Officieel moet ze nog een weekje dus het zou leuk zijn als ze dat in ieder geval nog even volhield.

      Ik zal als de lamp uit is de afzuiger wat hoger laten draaien zodat de lv wat zakt, die is nu 10-15% met lamp aan en 45-50 met de lamp uit maar dat hangt ook van het weer af.

      Greetzz

      Comment


        Re: Greenhouse Feminised Seeds

        alez fuck man

        das spijtig ijsco pfff now how it feels,ik had ook prijs bij mn NL's,advies kan ik je daarin spijtig genoeg niet geven ik heb hem toen omgehakt en die rookt best nog fijn wat ik er van over had
        zou de lv zeker aanpassen en de andere goed in het og houden

        grzzz maatje
        you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

        Comment


          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          jammer man budrot is altijd klote!goed in de gaten houden en anders oogsten,want ze hoeven niet meer zolang.bij mijzojuist dikke vette spint ontdekt!ik haat ze

          Comment


            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            Yo mannen bedankt voor de mentale steun, ze krijgen al een dikke week alleen water dus ik bekijk die ene per dag goed. Mocht ik nog meer vinden ken ik geen genade en gaat ze gestrekt Ze is inderdaad toch bijna klaar.

            Markster die spint is ook behoorlijk klote, kill em all ik hoop voor je dat het nog niet zo ernstig is.

            Peace

            Comment


              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              Whoo die White shark ziet er echt lekker uit
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment


                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                Bedankt Wierie!

                Update dag 83, bloeidag 53. Vandaag met spoed de Great White Shark 1 omgehakt vanwege meer toprot. Het begon in meerdere toppen dus heb haar maar helemaal geknipt. Ook heb ik de hoofdtop van de Shark 2 er al afgeknipt. Die begon ook weer Maar ze zien er beide overheerlijk uit. Ik scheurde bij het knippen mijn handschoenen, zo plakte ze eraan vast

                Check de pics van de Shark 2, morgen ga ik deze topjes knippen

                Greetzz
                Attached Files

                Comment


                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  jezus ijsco die zou ik graag willen oproke wat een beste fotos zeg ga zo door
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    Yo Emiel bedankt ze ruiken ook overheerlijk

                    Echter gister bij het knippen toch mannelijke kenmerken gevonden verstopt tussen de toppen, met name de ondersten. Deze topjes zijn ook iets minder compact dus er zal hier en daar wel een zaadje in zitten. Dus toch teveel stress door dat bladprobleem denk ik maar goed het is zoals het is.

                    Alleen de 2 Trainwrecks en de Lemon Skunk staan nog. De geknakte Trainwreck heeft een supertop ontwikkeld Knakken bevordert de topaanmaak dus wel volgen mij, zie foto.

                    Verder zijn de Lemon en de Trainwreck 2 iets geler aan het worden maar dat gaat niet zo snel. De Lemon hoeft ook niet zo lang meer dacht 1-2 weken. De Trainwreck 1 is nog mooi groen en heeft wat zware zijtakken. Enkele hangen tot op de grond dus ben alweer met veel touwtjes in de weer geweest.

                    Greetzz

                    Foto 1- Geknakte Trainwreck 2, het linker topje is de eigenlijke punt van de top die dus horizontaal ligt
                    Foto 2- Gezien van de andere kant
                    Foto 3- Ander topje Trainwreck 2
                    Foto 4 en 5- Trainwreck 1 die er compleet anders uitziet
                    Foto 6 en 7- Lemon Skunk hoofdtop met het gekrulde blad en vertakking
                    Attached Files

                    Comment


                      Comment


                        Re: Greenhouse Feminised Seeds

                        Ziet er echt goed uit man!!! Mijn complimenten... nu laten drogen en gaan....

                        Comment


                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          Sow wat mooie toppen zeg. Mooi taps toelopend. Lijken wel softijsjes!

                          Laat het je smaken als dat droog is. Very nice.

                          Grtz

                          Comment


                            Re: Greenhouse Feminised Seeds

                            the ice man!zien dr lekker uit man

                            Comment


                              Re: Greenhouse Feminised Seeds

                              Iedereen bedankt voor de reacties!

                              Ondertussen zijn we weer heel wat dagen verder en de Great White Shark is al helemaal kurkdroog, geknipt, gewogen en ook al gerookt Nou ja ik ben op de helft van de joint zal ik maar zeggen en ze smaakt erg lekker. Ze ruiken beide best zoet maar smaken een klein beetje zo. De smaak is wat moeilijk te omschrijven, best zacht in de keel en nu ik op de helft ben zitten m'n ogen al iets dichter en een aardige stoned steekt de kop op

                              Kortom een prima wietje en ben dus zeer tevreden over deze soort. Oh ja het gewicht natuurlijk..... dat viel wat tegen. Van plant 1 heb ik 39,4 gram gehaald en van de 2de plant 47,5. Nu had ik natuurlijk al best wat weggegooid na de toprot dus dat telt niet mee, dat zal zo'n 10 gram per plant zijn geweest. Ook heb ik een drietal zaadjes gevonden dus een herma zat er wel bij.

                              De andere drie planten staan nog lekker en krijgen al geen voeding meer dus over een weekje kunnen deze ook om
                              Ik denk dat aan de Lemon Skunk en de Trainwreck 2 wel iets meer zit Deze twee worden nu wel erg geel en lichtgroen maar goed het kan nu al bijna niet meer misgaan. Geen toprot bij deze planten gelukkig!

                              Zie hier een paar topjes van de Shark 1 en 2



                              Zo en dan ga ik nu even lekker stoned de arcade onveilig maken, althans een poging wagen. Die Onslaught is wat verslavend

                              Peace
                              Attached Files

                              Comment


                                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                                Mooie topkes goed gedaan
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X