Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    Heerlijke toppen op die trainwreck . is ook 1 van de lekkerste wiet die ik tot nu toe tegengekomen ben. Je zal er veel plezier aan beleven

    Comment


      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      Yo Ijsco!
      Sorry dat ik nu nog even inhaak (was effe niet actief op het forum).
      Heb net even heel je topic doorgelezen en vind het echt interessant. Zo'n verscheidenheid aan soortjes, kan enkel maar goed zijn zowel voor de grower en vooral voor de blower . Feminised kweekjes interesseren me nog wel redelijk en vond het wel heel goed gaan tot pagina 7 waar je een hermatje ontdekte. Lijkt me dat je altijd wel ergens iets met herma's zal hebben als je met feminised zaadjes werkt... Of je probleempjes die je had hiervoor de oorzaak zijn geweest zal je wel nooit weten. Al lijken je problemen niet zo 'dodelijk of erg' te zijn geweest. En budrot is altijd spijtig, daar zal je inderdaad wel wat aan verloren hebben wat gewicht betreft. Misschien dat een fan op je toppen oplossing had kunnen bieden (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Het lijkt me anders wel een indicatie dat je toppen lekker compact waren . Ik zou zelfs durven zeggen (aangezien je Lemon Skunk dit bijvoorbeeld niet heeft) dat de ene daar wel beter resistent tegen is dan de andere. Zo leer je (en ik ook) weer iets bij over een specifiek soortje (vandaar dat ik kweekjes met zo'n verscheidenheid echt super vind!). Weer iedereen wat wijzer met deze topic
      Hopelijk valt je resultaat met je overige dames nog goed mee!
      En hou ons -zoals altijd- op de hoogte

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        Re: Greenhouse Feminised Seeds

        Hey Jona ja ik dacht laatst nog dat ik je hier al een tijdje niet gezien had. Fijn dat je m'n topic interresant vind Het herma verhaal blijft inderdaad lastig en het was er maar eentje gelukkig en zit ook niet vol met zaad. Denk ook dat het wel vaker zal gebeuren met feminised zaden maar ja zolang het eens bij een enkele blijft is het geen ramp.

        De budrot heb ik ook al eens eerder gehad en weet dat het per soort inderdaad verschilt. Een keer twee Anesthesias en nu de twee White Sharks. Een fan stond erop maar de lv bleef wat te hoog. De Sharks zijn zeker compact en waren ook het kleinst.

        Verschillende soorten kweken vind ik ook leuk en interresant. Aangezien ik het zelf oprook heb ik liever wat variatie, ook voor als er eentje niet zo lekker is. Ook mooi om te zien is hoe elke plant net iets anders bloeit en andere topopbouw heeft. Elke soort ruikt, smaakt en oogt anders en toch allemaal zo mooi De volgende kweek zullen dus wel weer andere soorten worden.

        Misschien dat de geknakte al eerder omgaat want haar blad is snel aan het verkleuren. Foto's volgen deze week weer.

        Greetzz

        Comment


          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          Vandaag dag 95 en bloeidag 65 heb ik de geknakte top van de Trainwreck 2 erafgeknipt. Ik maakte het touwtje los en de plant viel bijna om, ze heeft echt een mega zware top ontwikkeld Ze had nog wel even kunnen staan maar het blad bovenin was echt heel slecht en geel. De kleinste blaadjes in de top werden ook geel dus voor de zekerheid vanmorgen maar geknipt. De rest van de plant staat nog en die toppen zijn ook wel aardig dik.

          De Lemon is ook al aardig licht van kleur maar moet nog even. De Trainwreck gaat ook nog prima met ook wel zware toppen maar wat meer verdeeld over de gehele takken en ze ruiken beide overheerlijk met veel kristallen. Dit weekend in ieder geval de rest van deze plant knippen en dan zien we wel weer.

          Greetzz

          Foto 1 en 2- Lemon Skunk
          Foto 3 t/m 7- Trainwreck 1
          Foto 8- Top Trainwreck 2
          Attached Files

          Comment


            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            Ziet er erg mooi uit ijscoman, dat wordt een lekker rokertje .

            Grtz.

            Comment


              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              Thanks Robba, dat gaat vast lukken. De White Shark is in ieder geval ook geslaagd

              Comment


                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                smaakt die lemon ook zo lekker als die uitziet?

                Comment


                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  Hey Devils Haze dat weet ik nog niet want die staat nog. Volgende week is ze aan haar knipbeurt toe Ik denk het wel want ze ruikt overheerlijk! Ik heb enkel de beide White Sharks gedroogd en gerookt en de top van de Trainwreck 2 geknipt, die hangt nu te drogen.

                  De Lemon Skunk, de Trainwreck 1 en de halve Trainwreck 2 staan nog lekker te zonnen

                  Greetzz

                  Comment


                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    Ziet er echt goed uit...ben ook benieuwd naar een rookverslag want zijn paar soortjes bij die men interesse wekken

                    Comment


                      Re: Greenhouse Feminised Seeds

                      Even een update zonder foto's helaas. M'n pc wil ineens geen SD kaartjes meer lezen dus er zal wel iets kapot zijn

                      De Trainwreck 2 die nog voor de helft stond heb ik inmiddels ook geknipt en hangt ook te drogen. De top hangt al een tijdje en begint aardig droog te worden dus nog even geduld en deze kan ik proeven

                      De Lemon Skunk hak ik zaterdag om en laat dan de Trainwreck 1 nog eventjes staan. Ze heeft stevige toppen en veel kristallen en is ook bijna zover gelukkig!

                      Hoop dat ik nog wat foto's op de pc krijg, zal even wat anders verzinnen.

                      Greetzz

                      Comment


                        Re: Greenhouse Feminised Seeds

                        Dag 105, bloeidag 75. De twee overgebleven dames staan nu bijna 11 weken en zijn bijna klaar. De twee gaan waarschijnlijk aankomend weekend geknipt worden.

                        Ze krijgen nu veel gele bladeren dus dat komt mooi uit. Verder valt er niet veel te vertellen alleen dat de Trainwreck 2 droog is maar die moet ik nog wegen. De Lemon Skunk krijgt ineens weer nieuwe witte pistels erbij in de top terwijl ze eigenlijk bijna klaar is.

                        Foto's!

                        1,2,3 en 4- Trainwreck 1
                        5,6 en 7- Lemon Skunk
                        Attached Files

                        Comment


                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          man mooie toppe !! :O
                          die zien er egt lekker uit nicely done
                          ben benieuwd naar de opbrengst

                          Comment


                            Re: Greenhouse Feminised Seeds

                            Bedankt Olivier, dat ben ik ook, naar wat er nog staat dan.

                            De Trainwreck 2 is eindelijk gewogen en heb er een mooie 95,7 gram van
                            Dat is meer dan de beide Great White Sharks samen (39,4 en 47,5). De Trainwreck 2 had ik uit nood geknakt en naar mijn idee heeft me dit echt wat meer opgeleverd. Dit ga ik dus de volgende ronde testen.

                            Ondertussen heb ik de Lemon Skunk voor de helft geknipt. Alleen de toppen met nieuwe witte pistels zitten er nog aan. Ik kan niet wachten tot ze droog is want ik ben zeer benieuwd hoe ze smaakt.

                            De Trainwreck 2 smaakt erg lekker, er zit een zoetig smaakje aan, beetje als Afghani Gold maar dan iets minder. Ik ben lekker stoned en voel me nog niet aan de stoel genageld dus dat is wel handig. Over een paar weken zal ze nog beter smaken Ze is wel wat fluffy en dat komt denk ik omdat ze in het begin de kleinste was en in de bloei een beste groeispurt kreeg, vandaar het knakken i.v.m. de lamp. De geur van de Trainwreck 1 is echt heel anders, ze ziet er ook anders uit dus zal denk ik niet zo smaken.

                            Ik hou wel van zoete wiet maar dat heeft de White Shark wat minder, die heeft een apart smaakje maar is wel redelijk sterk en ook stoned zonder couch-lock, tenminste bij mij dan.

                            Op de foto zie je drie topjes van de Trainwreck 2

                            Attached Files

                            Comment


                              Re: Greenhouse Feminised Seeds

                              Zo weer een zware klus achter de rug, het knippen van de Lemon Skunk Ze hangt nu lekker in het donker te drogen bij de topjes die ik al geknipt had afgelopen week. De Trainwreck was een stuk makkelijker te knippen maar goed met wat geduld kom je heel ver.

                              Nu staat alleen de Trainwreck 1 nog. Ze is ook klaar maar had nu geen zin meer om daar aan te beginnen dus die staat voor morgen ingepland en eventueel maandagmiddag de rest.

                              Foto's dus van de Lemon en zoals je ziet wat kleurverschil hier en daar maar dat komt omdat ik er al wat geknipt had en de rest er net bijgehangen heb.

                              Peace
                              Attached Files

                              Comment


                                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                                En ik blijf aan het updaten Vandaag 3/4 van de Trainwreck 1 geknipt. Onder tussen waren de eerste topjes van de Lemon Skunk droog die ik vorige week geknipt had. Dit is al iets meer dan 50 gram maar weeg alles nog eens als de rest ook droog is volgende week. Dit is net niet de helft dus ga een onsje misschien halen.

                                De droge topjes van de Lemon ruiken al wel aardig, m'n vriendin zei hey ik ruik fruit toen ik het haar liet zien dus dat is al oke. Ben nu net een jointje van aan het roken Morgen weer even goed testen als ik nuchter ben. Ze smaakt nu wel lekker, wat zoetigs en ik kon ook wel iets van Haze proeven of het ligt nu aan mijn smaak omdat ik net al gerookt heb

                                Morgen of dinsdag de laatste topjes van de Trainwreck knippen en dan zit deze kweek er weer op, een zeer geslaagde mag ik wel zeggen

                                Foto 1,2 en 3- Toppen Trainwreck 1
                                Foto 4- Eerste beetje droge Lemon Skunk

                                Peace
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X