Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    Bedankt allemaal voor de reacties

    @ Robroy, ik denk dat ik ze dit weekend of erna op 12/12 zet. Het hangt even van die kleine af of die haar potje al vol met wortels heeft. Ik had het al eerder willen doen maar anders blijft die zo klein.

    Greetzz

    Comment


      #77
      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      ben benieuwd hoe de greenhouse seeds t gaan doen bij jou in de bloei.dat beloofd wat!

      Comment


        #78
        Re: Greenhouse Feminised Seeds

        idd,ik ook...

        ik heb er ook nog wat liggen van greenhouse!

        veel succes he kerel maar dat heb jij al niet meer nodig he...

        grtzzz

        Comment


          #79
          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          @ Markster, anders ik wel! Nog nergens een top te zien maar er stinkt er al eentje best, weet alleen niet welke

          @ Haze, jammer genoeg heb ik je succes wensen nog steeds nodig. Vandaag namelijk weer een probleem erbij.....

          Door omstandigheden moest ik gister plots snel weg maar toen ik thuis kwam was ik vergeten de planten te wateren en de lamp was al uit. Nu dacht ik geen ramp, krijgen ze morgen wat extra. Tot mijn grote schrik hebben nu de beide White Sharks verschrompelde bladeren in de hoofdtop en in de zijtoppen, zeg maar al het nieuwe blad maar ook een aantal grote De aarde was superdroog en dat van 1 dag zeg. Dit ziet er niet fijn uit en ik hoop dat ze er bovenop komen. Zoals op de foto zien ze er beide uit

          De beide Trainwreckjes en de Lemon Skunk hebben gelukkig geen schade.


          Greetzz
          Attached Files

          Comment


            #80
            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            Dont worry man ze zullen er lekker doorkomen.ik hou altijd men aarde iets vochtiger tegen dat ik geen zit heb om te wateren of als ik een keer niet thuis kom of zo

            Comment


              #81
              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              beetje jammer
              kop op
              als het hierbij blijft...............................
              komt t goed

              grts

              Comment


                #82
                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                @ Easyrider, dat is inderdaad wel een beter idee. Veel verschil is er wel, die twee zuipen het dubbele in verhouding met de anderen.

                @ Robroy, bedankt en ik blijf positief en denk ook wel dat ze het gaan overleven.

                Greetzz

                Comment


                  #83
                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  Natuurlijk hebben we ook nog goed nieuws, de kleine is overgepot naar een 20 liter potje. Ze had haar oude potje mooi vol en kon de hele plant zo op de kop uit de pot laten zakken. Perfect dus!

                  De Lemon Skunk blijft maar de lengte ingaan. Bij mij heeft ze ook aardige Sativa trekjes De Trainwreck is zeer mooi en gaat ook als kool. Leuk om ze zo te zien groeien elke dag.

                  Foto 1- Lemon Skunk
                  Foto 2- Trainwreck 2
                  Foto 3- Trainwreck 1

                  Attached Files

                  Comment


                    #84
                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    idd mooie sativa trekken die lemon skunk!en die tweede train ziet er al lekker dik uit.

                    Comment


                      #85
                      Re: Greenhouse Feminised Seeds

                      word straks leuk met die lemon skunk als er toppen aan komen
                      ze ruiken net alsof je met je neus in een citroen zit

                      die train s die gaan als een speer, mooie plantjes!!, ik hou ze in de gaten

                      krijgen de sharks alweer nieuwe gezonde bladeren?
                      ik heb de eerste bruine haartjes er al aan

                      Comment


                        #86
                        Re: Greenhouse Feminised Seeds

                        Bedankt mannen,

                        Ik meende gister al een vleugje citroen op te vangen tussen de andere geuren door dus dat gaat inderdaad heerlijk worden

                        De Sharks, ja die krijgen weer nieuwe vertakkingen. De oude topjes gaan niet verder en staan stil met het lelijke blad en de klok staat inmiddels op 12/12. Die nieuwe vertakkingen zullen nu dus als een speer omhoog komen en dun blijven ben ik bang. Maar ja het kan niet altijd perfect verlopen dus ik zie wel wat er gebeuren gaat.

                        De klok moest wel op 12/12 omdat die Lemon zo groot is en ze hebben nu 4 1/2 week op 18/6 gestaan, da's al lang genoeg.

                        Greetzz

                        Comment


                          #87
                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          Update, dag 35 in de tent, dag 5 van de bloei. De Lemon Skunk liet gister haar eerste pistels al zien en dat na 4 dagen op 12/12 Vandaag nog een paar erbij. Ze zijn te klein voor een foto maar ze zitten er al

                          De rest laat nog niets zien. De kleine Trainwreck doet het goed, groeit snel en zal dus wel wat gestrekt worden maar oke. De grote Trainwreck gaat heel goed, ook nog geen bloeiverschijnselen bij deze.

                          Dan de twee White Sharks, die zijn stevig verpest (ze hebben te droog gestaan met alle gevolgen) Ze hebben veel verschrompeld blad en de hoofdtop en zijtoppen groeien niet. Ze maken beide nieuwe vertakkingen aan maar ja dat gaat niet zo snel plus dat al die bladeren het licht ontnemen. Het komt allemaal van onderaf, bovenin groeit eigenlijk niets zo lijkt het. Ik baal hier stevig van

                          De potten zitten al aardig vol met wortels en heb ze gister voor het eerst een klein beetje voeding Terra Flores 2ml/l meegegeven. Behalve dan de kleine Trainwreck, die mag nog even wat groter worden.

                          Foto 1- Lemon Skunk
                          Foto 2- White Shark 2, shark 1 is nog minder...
                          Foto 3- Trainwreck 1
                          Foto 4- Trainwreck 2

                          Greetzz
                          Attached Files

                          Comment


                            #88
                            Re: Greenhouse Feminised Seeds

                            Mooi plantjes

                            Comment


                              #89
                              Re: Greenhouse Feminised Seeds

                              Dag 6 op 12/12 De Lemon Skunk gaat fijn. Ze is erg lang, heel open van bouw en als eerste in de bloei, zoals je op de foto ziet.... als je goed kijkt, zie je de eerste pistels in de zijtop.

                              Ook de beide lelijke Sharks hebben vandaag hun eerste pistels ondanks dat ze bijna niet groeien, al die stress belet ze dus niet om in de bloei te springen. Veel takken die bovenin gestopt zijn met groeien krijgen weer miniblaadjes in de oksels.

                              Alleen de beide Trainwreck plantjes moeten nog wat laten zien maar dat zal vast niet lang meer duren.

                              Vandaag gaan ze voor de tweede keer wat bloeivoeding meekrijgen (3ml/l)en de dames met pistels krijgen ook alvast wat Cannaboost (2ml/l) erbij.


                              Foto Lemon Skunk al in de bloei
                              Attached Files

                              Comment


                                #90
                                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                                mooi de bloei is begonnen,ben benieuwd hoe ze gaan worden!

                                Comment

                                Bezig...
                                X