Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    soo dan willen ze bij jou vlug bloeien, de shark was bij mij de eerste na 14 dagen
    komt dat door die 600 watt? (heb zelf 400)

    zit bijna op het einde (dag 60 12/12) en heb de eerste al op de kop hangen

    foto1 cheese skunk die klaar is
    foto2 big bang al klaar of niet?
    foto3 big bang al knippen of niet?
    foto4 white rhino
    foto5 cheese skunk
    foto6 great white shark (inmiddels omgedoopt naar jaws)
    foto7 lemon skunk

    grts
    Attached Files
    Last edited by robroy074; 28 June 2009, 19:03. Reden: zit stoned te prutsen ;)

    Comment


      #92
      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      Ziet er lekker uit Robroy! Of die twee klaar zijn weet ik niet maar het lijkt wel bijna zo Ja wel vreemd van die bloei, mijn Lemon na 4 dagen en bij jou 28 toch? Sharks na 6 dagen al. Ik weet niet of dat door de 600watt komt, heb het me ook al afgevraagd. Alleen bij de Trainwreck vandaag weer niets te zien.

      Die Jaws van jou ziet er ook serieus gevaarlijk uit, dat gaan die van mij lang niet worden denk ik. Je Cheese Skunk is de eerste, hoop dat ze je smaken gaat

      Greetzz

      Comment


        #93
        Re: Greenhouse Feminised Seeds

        Oorspronkelijk geplaatst door robroy074 View Post
        heb de eerste al op de kop hangen

        foto1 cheese skunk die klaar is

        is die cheese skunk ook van greenhouse?
        Laat me zeker es weten of die smaakt naar de echte cheese..
        Heb die vroeger es gerookt en was te heftig weedje.
        Zalig en zeer apart smaakje
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #94
          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          @ijscoman
          heb het ff teruggezocht, had de eerste haartjes pas op de 25e dag 12/12 op de lemon zitten, ze is denk ik ook als laatste klaar
          big bang staat er ook nog steeds( knip haar straks ook niet helemaal, wil haar straks kruisen met een lowryder#2)
          misschien een handig weetje, de shark laat zich makkelijk en snel stekken heb zelf 1 leuk moederplantje (en 1 v/d rhino) er van overgehouden, deze staan nu op mn balkon en knip er straks mn volgende ronde vanaf

          @ smoking fifi
          ja alles is van greenhouse bij mij deze keer (2 feminised mixedpacks)
          smokereport volgt nog............................................... ....

          foto1 great white shark mama
          foto2 white rhino mama

          grts
          Attached Files
          Last edited by robroy074; 30 June 2009, 07:26.

          Comment


            #95
            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            damn die foto ziet er egt als een monster uit

            heel erg mooi man

            Comment


              #96
              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              big bang gisteravond geknipt

              vanavond of morgenavond de white widow


              onderste topjes overgelaten en weer teruggezet in de hoop dat ie gele haren (stuifmeel) krijgt om zo 1 van mn vrouwelijke lowryder#2 te gaan bestuiven over 3 weken voor wat leuke Xperimentele zaadjes

              foto1 bigbang klaar voor de knip
              foto2 big bang finished
              foto3 opgeofferde topje in ruil voor zaad
              foto4 lowryder#2 5 dagen jong

              grts
              Attached Files
              Last edited by robroy074; 2 July 2009, 07:31.

              Comment


                #97
                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                Euhm, kan aan mij liggen maar leg me eens uit hoe je denkt aan een vrouwelijke plant stuifmeel te krijgen. of hoop je dat die topjes nog bestoven worden door een man.

                Je kunt wel op die geofferde topjes reveg toepassen. een derde van de kluit weg snijden. en herpotten en dan weer op 18 uur licht zetten. Plantje zal dan weer in de groei schieten.

                Grtz

                Comment


                  #98
                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  tis iets wat ik op internet heb gevonden

                  boards.cannabis.com/.../34027-somas-version-making-feminized-seeds.html

                  voor mij nog Xperimenteel geen idee of het lukt maar lijkt me wel een poging waard hoewel ik denk dat dit per soort gaat verschillen

                  grts

                  Comment


                    #99
                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    Hmm ja daar had ik ff niet aan gedacht aan feminized zaad. Ben benieuwd of het je gaat lukken. Keep us posted.

                    Grtz

                    Comment


                      Re: Greenhouse Feminised Seeds

                      Ben ook benieuwd of dat gaat lukken Robroy!


                      Dan weer even een update van hier, dag 43 in de tent, dag 13 van de bloei. Het gaat weer de goede kant op. De Sharks zijn aan het herstellen van hun klap en de toppen beginnen nu toch wel te bloeien Ze zien er niet uit maar ze doen het eindelijk wel.

                      De Lemon Skunk groeit nog steeds als een gek en bloeit aardig langzaam, Ze heeft nog steeds weinig pistels dus deze gaat lang duren. De Trainwreck 1 is nog steeds heel mooi en gaat ook niet echt snel, wel de eerste pistels maar zeer langzaam. Ook de kleine, die nu niet meer zo klein is, begint te bloeien en groeit ook erg snel. Ze is dan ook wat gestrekt.

                      De temperatuur is wel te hoog de laatste dagen, zo rond de dertig graden maar de dames hebben er nog geen last van gelukkig. Wel zuipen ze allemaal een dikke liter water per dag en krijgen 3ml/l bloeivoeding met Cannaboost om de twee dagen mee. Dit gaat straks 4ml worden.

                      Verder geen problemen, de boel is mooi groen en ze beginnen op hun gemakje te bloeien.

                      Foto 1- Lemon Skunk
                      Foto 2- White Shark 1
                      Foto 3- White Shark 2
                      Foto 4- Trainwreck 1
                      Foto 5- Trainwreck 2
                      Foto 6- Lekker vol

                      Greetzz
                      Attached Files

                      Comment


                        Re: Greenhouse Feminised Seeds



                        foto1 white widow
                        foto2 great white shark

                        Attached Files

                        Comment


                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          die rechter foto is een mooie top man

                          Comment


                            Re: Greenhouse Feminised Seeds

                            ja ijsco,de mijne staan 2dagen langer in de bloei dan de jouwe!

                            bij jou is er al wel veel betere topvorming te zien...

                            ik ben ook benieuwd naar jou toppen,zullen ook wel weer knuppels worden zeker!

                            grtzzz

                            Comment


                              Re: Greenhouse Feminised Seeds

                              had in mn haast van foto s zetten die van jou gemist ijscoman

                              volgens mij geef je ze opgevoerd water ofso die gaan hard man

                              rhino en lemon zijn nog steeds niet klaar hier

                              grtzzz

                              Comment


                                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                                Bedankt voor de reacties!

                                Update, dag 49, dag 19 van de bloei. Het gaat allemaal redelijk goed alleen heeft de Lemon Skunk wat opgekruld blad met name in de top. Ik heb de lv wat laag misschien komt het daardoor of door de hitte van vorige week In ieder geval bloeit ze gelukkig wel door. De kleine Trainwreck in het midden is bijna de grootste geworden of liever gezegd de langste. Als ze nog langer wordt moet ik haar knakken want de lamp kan nu niet hoger meer. Ook die Lemon zit er te dicht bij.

                                De beide Sharks gaan heel goed, ze bloeien erop los en de nieuwe topjes en de oude samen gaan deze lekker dik maken. Ze blijven lelijk maar bloeien nu prima met ook veel nieuw blad. De Trainwreck rechtsachter is de mooiste van allemaal en komt goed op gang

                                Ik geef ze elke dag 800 ml tot 1,1 liter water per plant en ze krijgen maximum bloeivoeding en Cannaboost mee om de twee dagen.

                                Dan de foto's natuurlijk

                                Foto 1- Lemon Skunk links met haar gekrulde blad en de lange Trainwreck 2 in het midden
                                Foto 2- Trainwreck 1 met mooie blaadjes en is lekker compact
                                Foto 3- White Shark 1 hersteld goed!
                                Foto 4- White Shark 2 ook
                                Foto 5- Groot blad Trainwreck 2
                                Foto 6- Veel verschillende lengtes
                                Foto 7- Vertakking Shark 2

                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X