Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    die derde foto gaat n dikke worden!mooi vol met topjes.
    die opkrullende bladeren heb ik ook n beetje.bij mij zal t aan de temp.gelegen hebben is afgelopen week best hoog geweest.voor de rest mooie planten

    Comment


      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      Thanks Markster, dat zal het bij mij vast ook zijn.

      Gistermiddag heb ik de middelste plant toch nog geknakt omdat deze nu echt te dicht bij de lamp kwam. Kom ik vandaag bij de tent heeft ze haar top gewoon weer omhoog groeien. Misschien had ik het wat lager moeten doen of anders nog maar een keer

      Foto- Trainwreck

      Greetzz
      Attached Files

      Comment


        Comment


          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          ik heb dus t zelfde probleem met mn diesel deze had ik getopt dus had ik 4 hoofdtoppen,deze alle 4 geknakt enkele dagen later staan ze weer fier recht op heb er zelfs aangedacht om ze af te knippen

          Comment


            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            Ja het is wat lastig inderdaad, zoals Mayo zegt genoeg levenslust Als ze nog wat verder groeit doe ik het nog maar een keer.

            Comment


              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              En zo gezegd zo gedaan! Aangezien ze nog maar 24 cm van de lamp afstaat en er ook nog eens vol onder, heb ik het net nog maar een keer gedaan. Ditmaal ook maar een tyribje erom en het valt me mee dat ze nog niet verbrand is. Ze probeert nog steeds om die ander knik weer rechtop te krijgen

              Ik zie wel wat ze gaat doen maar ik geef niet op

              Greetzz
              Attached Files

              Comment


                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                goed idee ,maar ik denk dat ze nu na die tyrap ook weer omhoog gaat

                Comment


                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  Lijkt me logisch dat de plant naar je lamp wil, aan de niet belichte zijde (donkerder) maakt de plant langere cellen aan dan een de wel belichte kant. Op deze manier groeit de plant normaal gesproken naar het meeste en bruikbaarst licht. Dus een heel normale reactie.

                  Grtz

                  Comment


                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    Hey mannen, ja jullie hebben ook zeker gelijk en het is ook een volkomen natuurlijke reactie. Alle kleine topjes staan weer omhoog en het blad is weer omgedraaid. Ik had alleen graag gezien dat ze niet meer zo de lengte in ging maar goed eens houd ze wel op.

                    Het leuke is wel dat ze zich er niets van aantrekt. Ik had wel wat stress verwacht maar dat is niet zo.

                    Foto's volgen in het weekend weer!

                    Peace

                    Comment


                      Re: Greenhouse Feminised Seeds

                      Toch alvast een update van dag 54, bloeidag 24

                      De beide White Sharks gaan als een speer en vooral nummer twee gaat een kanon worden! De Trichomes zitten er al aardig dik op

                      De geknakte Trainwreck gaat ook goed, haar topje staat weer recht en gaat nog niet de lengte in. De Trainwreck 1 doet het nog rustig aan maar staat er wel heel mooi bij. De Lemon heeft nogal krullend blad door te lage lv en hitte maar ja verder gaat ze goed, is 175cm en gaat nog wel even duren me die sativa trekjes.

                      Water dagelijks iets minder dan 1 liter behalve de Lemon Skunk en de Shark 2 in de grotere potten, die krijgen 1,2 liter. Voeding Canna Flores 5ml/l en Cannaboost 5ml/l nog steeds om de twee dagen met het water mee.

                      PICS!

                      Foto 1- White Shark 1
                      Foto 2- White Shark 1
                      Foto 3- Trainwreck 1
                      Foto 4- Trainwreck 2
                      Foto 5- Lange Lemon Skunk links
                      Foto 6- Top White Shark 2
                      Foto 7- ook
                      Attached Files

                      Comment


                        Re: Greenhouse Feminised Seeds

                        doe je goed !zien dr mooi uit,ik zie dat je idd hetzelfde probleempje als bij mij vooral bij de lemon skunk.die white shark is volgens mij wel een flinkegrtz

                        Comment


                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          Ziet er lekker uit man

                          Comment


                            Re: Greenhouse Feminised Seeds

                            hey ijscoman,

                            ziet er goed uit man!,op foto 7 zie je al mooi de thc op de bladeren blinken dit gaat een goede roker worden,ben de mijne al aan het knippen en er staan al nieuwe te wachten op entree

                            dit is toch een fantastische hobby he man?,snap niet wat ze er tegen hebben dit houd de jeugd van't straat af en ze doen er nog wat voor ook,merci voor de leuke reacties op mijn verslagje ijsco,blijf je ook volgen

                            greetzzzz
                            you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                            Comment


                              Re: Greenhouse Feminised Seeds

                              @ Markster, ze kan er schijnbaar minder tegen als de rest maar het komt vast goed, de topjes worden met de dag iets dikker Die Shark is inderdaad een flinke! Na het water/blad incident heeft ze allemaal nieuwe topjes gemaakt en nu de oude toch ook weer gaan groeien is ze dus extra dik bovenin. Zo heeft elk nadeel weer een voordeel

                              @ Izthewiz, thanks en ze ruiken ook al stevig

                              @ Prorider, dat van foto 7 klopt, ik mag bijna de zonnebril op met al dat geschitter Zeker een hele mooie hobby en leerzaam! En ik begrijp het ook niet hoor dat sommige mensen er zo moeilijk over doen. Sinds ik zelf teel sta ik niet meer rood en hang niet meer de halve dag in de koffieshop. Ik kan nu eindelijk sparen wat dus alleen maar positieve effecten heeft. Voorheen gaf ik 120 euro per week uit aan wiet, nu heb ik mijn eigen stash en kan er precies een hele kweek van roken

                              Peace!

                              Comment


                                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                                @ijscoman :d Ja dat kank goed geloven dat ze al stevig ruiken :d
                                @prorider :d hahaha die foto hadk ni eens gezien als je er niets over gezegd had is inderdaad neig THCerig :p:p

                                Doe zo voort

                                Comment

                                Bezig...
                                X