Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    mooi ,mooi
    mooie toppen man ,die trainwreck heb ik deze ronde er nu ook bij.ziet er in ieder geval allemaal lekker uit.
    grtz

    Comment


      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      ahahah ijsco mooie toppen gek zeker nice nu nog ff w8te op die andere
      Schutto In tha house

      Comment


        Re: Greenhouse Feminised Seeds

        Markster, ik kan je zeggen dat mijn beide Trainwrecks compleet anders zijn qua geur en uiterlijk en die Trainwreck 1 ruikt best wel sterk, zacht uitgedrukt

        Emiel, haha ja nog even geduld. Ondertussen heb ik de Trainwreck helemaal geknipt en hangt al in de tent te drogen. De rest van de Lemon is bijna droog.

        Greetzz

        Comment


          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          De Lemon Skunk is gewogen en dat is 115,7 gram geworden. Nu nog wachten tot de laatste plant droog is en dat gewicht zal ook zoiets zijn hoop ik.

          De Lemon moest 8 weken bloeien maar dat zijn er 12 geworden en ze zit tussen stoned en high, beetje citrus gemixt met een typische Haze smaak en geur. Best lekker Heb er al aardig wat van opgerookt

          Op de foto zie je dus een paar Lemon Skunk topjes

          Greetzz
          Attached Files

          Comment


            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            dat ziet er weer lekker uit ,en een mooie score 115 gram.en al ideen voor de volgende kweek?
            grtz

            Comment


              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              Hey Markster bedankt, ik heb nog echt geen idee wat ik ga doen. Ik heb genoeg te roken dus kan er nog wel even over nadenken. Ik heb nog wat zaden liggen maar ik ben er nog niet echt uit. Zeker wel nog 1 Trainwreck in ieder geval

              Greetzz

              Comment


                Attached Files

                Comment


                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  mooi kweekje met mooie soorten.ik zit alvast klaar voor de 5e ronde.
                  voor t wachten te verzachten heb ik nu alvast een trainwreck en cheese rokertje.(gekregen van n bevriende collega kweker)
                  ben heel benieuwd hoe de greenhouse seeds t bij mij gaan doen.
                  op naar de volgende ronde!
                  grtz

                  Comment


                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    Bedankt voor dit leuke verslag ,
                    heb er veel van geleerd en ik volg je volgende ronde ook wel.

                    Laat et je maar smaken

                    Comment


                      Re: Greenhouse Feminised Seeds

                      zeker nice verslag ijsco best nice opbrengst je kan er weer ff tegenaan
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        Re: Greenhouse Feminised Seeds

                        @Markster, die Trainwreck is echt lekker vind ik. Ben ook nieuwsgierig hoe ze het bij jou gaan doen. Die Cheese lijkt me ook wel een fijne roker

                        @Heallyz, bedankt en ze smaken me zeker goed. Mooi dat je wat aan het verslagje hebt, dat motiveert om weer 1 te maken

                        @Emiel, thanks dude ik ben er zeker tevreden mee en kan inderdaad weer even vooruit. Tot nu toe altijd goedgegokt en kom elke keer mooi uit met m'n voorraad tot het einde van de volgende kweek.

                        Comment


                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          Lekker!

                          Comment

                          Bezig...
                          X