Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    Goh heb toch weer 5 ams planten.. de middentak die was afgebroken door me vallende ventilator.. ik dacht zal um is in de stekpoeder zetten... nu 2 weken later.. WORTELS!!... dacht eigelijk dat van die holle middenscheut geen stek te maken was.

    Foto's volgen nog!..

    Grtzz ScarfaceX

    Comment


      #17
      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      Ik heb geen verstand van stekjes maken maar mooi dat het je gelukt is En ja die holle takken begrijp ik nooit, de ene keer zijn bij mij takken dicht en de andere keer weer hol en soms beide. In ieder geval succes!

      Hier zijn er nog wat zaden uitgekomen, tweemaal Trainwreck want de White Rhino gaat jammer genoeg niet open(helaas Westport) De Big Bang is wel open en komt er echt heel langzaam uit, ik hoop dat het nog wat worden gaat

      Greetzz

      Comment


        #18
        Re: Greenhouse Feminised Seeds

        Vandaag zijn de volgende twee de potten ingegaan en ik heb ze met mijn stonede kop doorelkaar gehaald. In ieder geval 1 Trainwreck maar welke van de twee dat is weet ik niet Aan het zaadje te zien is die andere een White Shark maar zeker ben ik dus niet. Nu is het nog wachten op de BigBang. De White Rhino is nog steeds niet open.

        Ik heb ze vandaag maar even buiten in het zonnetje gezet, dat vonden ze vast wel fijn. Zodra het laatste zaadje erbij zit gaan ze de tent in en vanaf dan begin ik ook met het tellen van de dagen.

        Ziehier 4 dames zonnebaden
        Attached Files

        Comment


          #19
          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          Wat gaat die Big Bang toch langzaam open zeg en ik heb haar gister dan maar met zaadje en al in de modder gezet. De rest is allang klaar om de tent in te kruipen maar het is nog steeds wachten op de Big Bang. Of zou ze er al in kunnen met het dopje nog op haar hoofd?

          De anderen zijn aardig gesterkt maar ja dat komt later wel weer goed bij het overpotten. De White Rhino gaat echt niet open dus die heb ik afgeschreven wat eigenlijk wel jammer is, maar ja je kunt niet alles hebben he en denk dat deze soortjes ook best lekker zullen zijn. Vandaag of morgen gaan ze de tent in

          Dan de de 5 plantjes, alleen foto 2 weet ik niet welke de Trainwreck is De Lemon Skunk is de iets grotere.

          Peace!
          Attached Files

          Comment


            #20
            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            hoi,

            staan ze al onder de hps ? spijtig dat de big bang maar niet wil opkomen


            alvast veel succes,

            greetz

            Comment


              #21
              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              Ik heb ze vanmiddag onder de HPS gezet, dus hoop dat de Big Bang er al tegen kan anders moet ik het met 4 planten doen wat trouwens ook niet erg is.

              Ik zit zoals gewoonlijk weer te klooien met de klok maar hoop dat hij nu goed staat.

              Ze hebben wat wortelstimulator bij het water gehad en een peptalk dus nu laat ik ze lekker met rust. Het is vandaag de eerste dag in de tent en begin vanaf nu te tellen. Ik ga ergens halverwege Augustus klaar zijn als alles een beetje gladjes verloopt

              Peace

              Comment


                #22
                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                Die Big Bang insmeren met zonnebrandolie

                Als ze er niet tegenkan, dan had ze maar geen plantje moeten worden. Kan ze er tegen, dan duidt dat op kracht, moed en wilskracht

                Wat is er mis met je klok ?


                Succes !
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #23
                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  Hey Flip, kheb haar even goed ingesmeerd hoor Nu maar afwachten dan

                  Die klok is eigenlijk wel simpel maar ik weet nooit zeker of nou net dat ene palletje wel of niet naar voren moet en elke keer als ik het middelste klokje goedzet loopt ie ineens langzamer maar na een paar keer draaien, gelijkzetten en weer aan en uit loopt ie eindelijk goed. Die dingen zijn wel gevoelig volgens mij. En dan bedoel ik deze zoals op de foto

                  Verder gaat alles goed alleen de Lemon Skunk is wat gaan hangen maar dan alleen het stengeltje, de blaadjes gaan wel omhoog zeg maar. Temp is nu 27,3 en de LV is 62%

                  Greetzz
                  Attached Files

                  Comment


                    #24
                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    Dag 4 in de tent, de spruitjes doen het goed, op de Big Bang na Deze is nog steeds even groot als een paar dagen geleden en heeft het zaadje nog steeds op haar kopje. Haar worteltje is nog goed wit dus dood is ze nog niet maar ik vrees dat ze het niet haalt. Dat is wel jammer want nu heeft de rest voor niets zolang gewacht en zijn supergestrekt maar oke ze beginnen in ieder geval aan hun volgende set blaadjes en er staat hier een lekker briesje dus ik hoop snel op stevigere stengeltjes

                    Ik heb twee plantjes doorelkaar gehaald dus heb ze allebei maar een naam gegeven en zodra ze goed in de bloei staan zal ik wel kunnen zien welke nu welke is.

                    Dan weer de foto's, de eerste van in de tent. Het lijkt nog niet bijzonder maar daar komt hopelijk snel verandering in En ik zal de volgende keer wat gelijke potjes halen want dit staat ook niet echt netjes.

                    Foto 1 is Trainwreck, White Shark1 en Lemon Skunk boven en White Shark2 en Big Bang onder.

                    Foto 2 is White Shark1 & Lemon Skunk

                    Later!
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Re: Greenhouse Feminised Seeds

                      dat ze maar lekker mogen groeien ze zien dr weer mooi uit

                      Comment


                        #26
                        Re: Greenhouse Feminised Seeds

                        ziet er goed uit
                        ben nu zelf ook bezig met 2 greenhouse indicamix E en H
                        helaas bij mij trainwreck el nino en himalaya gold niet uitgekomen
                        white rhino was bonus na 12 dagen ontkiemen
                        big bang begon bij mij ook twijfelachtig maar ziet er nu (volgens mij???) zeer potent uit
                        zit nu in 4e week 12/12

                        veel succes!!

                        Comment


                          #27
                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          big bang 24e dag 12/12
                          Attached Files

                          Comment


                            #28
                            Re: Greenhouse Feminised Seeds

                            Thanks Markster, Ik doe m'n best weer!

                            @ Robroy, jij ook bedankt en die Big Bang van je ziet er goed uit. Als die van mij ook maar een beetje in de buurt gaat komen ben ik al blij Vandaag nog steeds geen verandering helaas.... De White Rhino heb ik na 16 dagen opgegeven terwijl mijn trainwreck twee dagen nodig had om eruit te kruipen.

                            Greetzz

                            Comment


                              #29
                              Re: Greenhouse Feminised Seeds

                              dank je, gaat vast wel lukken denk ik.
                              16 dagen is wel heel erg lang haha
                              trainwreck is bij mij helaas niet uitgekomen lijkt me zeer potent soortje
                              maar aan de andere kant heb ik nu 6 verschillende soorten onder mn 400 hps staan en die houden me nog wel even bezig
                              great white shark gaat bij mij op dit moment het hardst
                              ben erg nieuwschierig naar die van jou

                              veel s6!

                              Comment


                                #30
                                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                                Das een lekkere verzameling lekkers ijscoman1..Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien zo tegen het einde van de bloei..

                                Gr,
                                NNS

                                Comment

                                Bezig...
                                X