Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    Bedankt mannen!

    @Robroy, 6 soorten dat is aardig wat zeg. Dan heb je straks het luxe probleem dat je niet kunt kiezen welke te smoken Heb je ook een verslag? Ik zal wel ff zoeken want ik ben ook wel benieuwd hoe ze bij jou gaan.

    @ NNS, ik hoor altijd positieve dingen over Greenhouse dus dat moet er bijna wel lekker uitzien in de bloei, tenzij ik problemen krijg maar daar ga ik natuurlijk niet van uit

    Peace!

    Comment


      #32
      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      als het bij dat probleem blijft vind ik het goed
      ben al halverwege de bloeifase en heb geen foto s gemaakt dus te laat voor een verslag, maar wil je wel op de hoogte houden als je wilt
      ben zelf erg nieuwschierig naar de white rhino en great white shark, lijken me blijvertjes

      grts

      Comment


        #33
        Re: Greenhouse Feminised Seeds

        hey ik ben zelf met 4maal bigbang bezig.
        moet zeggen dat ze bij mij ook langzaam gaan.
        maar ik heb er wel vertouwen in in 2 teminste.
        succes er mee ik ga je volgen.

        Comment


          #34
          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          @ Robroy, is prima laat af en toe maar even weten hoe het gaat

          @Puffpuffpass, m'n Big Bang is nog steeds niet gegroeid en staat nu al meer dan een week in de tent


          Dus dag 8 alweer! De plantjes doen het goed behalve de Big Bang. Stilaan begin ik de moed op te geven dus heb heel stiekem toch een vijfde zaadje te ontkiemen gelegd wat ik eigenlijk niet zou doen... Nog een Trainwreck en die is er ook al uitgekropen na 1 dag. Potent zaadje en die mag waarschijnlijk de Big Bang gaan vervangen.

          Temp is op dit moment 27,1 en LV is 67 en heb ze allemaal net even een sproeibeurt water gegeven wat ze goed bevalt en dit doe ik meerdere keren per dag als het kan. De twee gestrekten kunnen nog niet zonder stokje staan dus laat dat maar even zo. En nu wat foto's....

          Foto 1- Trainwreck
          Foto 2- White Shark 1
          Foto 3- Lemon Skunk
          Foto 4- White Shark 2

          En nu even een rookpauze

          Greetzz
          Attached Files

          Comment


            #35
            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            hey ijscoman1
            ze zien dr weer lekker gezond uit,die great white shark lijkt me een goeie om te roken tenminste als ik t growverslagje zie van greenhouse mooie plant

            Comment


              #36
              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              Met die Big Bang heb ik net dezelfde problemen gehad. Is blijkbaar niet echt een sterk plantje.
              De Lemon Skunk en de White Rhino doen het hier ook prima!
              Kom hier zeker nog eens zien om te vergelijken. Succes!
              Last edited by Oblivion; 30 May 2009, 07:46.

              Comment


                #37
                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                Bedankt Markster, dat vond ik ook na het lezen Een leuk soortje uitkiezen is toch best lastig soms.

                Oblivion, ja dat is jammer het is inderdaad schijnbaar niet zo'n sterke soort en de Trainwreck die haar gaat vervangen is nu al groter. Mijn White Rhino deed het helemaal niet jammer genoeg, dat zal wel gewoon pech zijn. De Lemon Skunk wel, die groeit het snelst

                Greetzz

                Comment


                  #38
                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  2 big bangs hebben het niet gehaald de andere 2 doen het beter.
                  toch maar watlowriders ontkiemen

                  Comment


                    #39
                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    ff kleine update van mn great white shark en big bang
                    nu 30 dagen 12/12
                    foto 1 great white shark (ongetopt)
                    foto 2 big bang (1 x getopt)
                    foto 3 big bang en great white shark topjes

                    grts
                    Attached Files

                    Comment


                      #40
                      Re: Greenhouse Feminised Seeds

                      @ Puffpuffpass, mooi dat die twee het goed doen, dan heb je in ieder geval iets van Big Bang. Lowriders zijn altijd leuk en lekker als ik het zo hoor en lees overal.

                      @ Robroy, nice Ben benieuwd of mijn witte haaien ook zo worden, dat zou wel leuk zijn. Die Big Bang lijkt me toch ook zeer smakelijk.

                      Hier gaat het ook lekker en heb eigenlijk niets te klagen, ja dat het vandaag wat te warm was en dat zal morgen ook wel zo zijn. Ik kreeg de temp niet onder de 29 graden, maar goed ze zijn wel gegroeid vandaag en hebben er geen last van gelukkig. Morgen komt de laatste Trainwreck in een potje en gaat de Big Bang eruit

                      Foto's volgen deze week weer!

                      Greetzz

                      Comment


                        #41
                        Re: Greenhouse Feminised Seeds

                        Strekprobleem kun je straks oplossen door ze wat dieper over te potten ijscoman1 kunnen ze goed hebben en je hebt meteen alles op gelijke hoogte....zien er verder gezond uit..mooi man.

                        Gr,
                        NN

                        Comment


                          #42
                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          @NN, thanks en dat was ik inderdaad van plan Dat strekken komt omdat ze eventjes in de vensterbank op elkaar hebben staan wachten. Gaat zeker goedkomen.

                          Het nieuwe spruitje, de Trainwreck, heb ik toch gisteravond al in de tent gezet. Deze ging ineens zo snel dat de groene lobblaadjes er al uitkwamen. Vanmorgen was ze nog gegroeid ook Ik hoop dat ze zo doorgaat!

                          Een Great White Shark heeft wel een raar blad, deze heeft er wat droge plekken op zitten. Komt het omdat het gister wat te warm was? Of te weinig water gekregen? Dit heb ik nog nooit eerder gehad dus weet niet wat de oorzaak zou kunnen zijn. Het lijkt me niet veroorzaakt door het water sproeien op de plantjes omdat ik die al een aantal kweken dagelijks doe.

                          Dan toch nog maar even wat nieuwe foto's....Op foto 1 zie je het nieuwe kleintje en op foto 2 het rare blaadje.

                          Greetzz


                          EDIT: Of misschien is het wel water geweest wat er nog op lag toen de lamp uitging en dus nog niet verdampt was??? Ik verzin ook maar wat...
                          Attached Files
                          Last edited by ijscoman1; 1 June 2009, 13:59.

                          Comment


                            #43
                            Re: Greenhouse Feminised Seeds

                            Ja ijscoman dat ziet er mooi uit, ben benieuwd naar de bloei toe (Great White Shark) Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #44
                              Re: Greenhouse Feminised Seeds

                              Bedankt West! Weet jij misschien hoe ik aan dat blaadje kom?

                              Comment


                                #45
                                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                                Lijkt wat op hot spot, maar kan totaal iets anders zijn.
                                Ik kan er ook naast zitten, mss bobo even pm'en die zal het met zekerheid kunnen zeggen.

                                Grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X