Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    die plekjes lijken idd op plekjes dmv (verdampte) vochtdruppels
    als het bij dat ene blaadje blijft (of mischien ook zn overbuurman) zou ik me er niet druk om maken
    veel s6 met je trainwreck, lijkt me een interessant soortje

    N.B mijn big bang ging in het begin ook niet vlekkeloos, zijn volgens mij erg (over)gevoelig voor licht als kleintjes
    heb die van mij daarna wel 5 weken lang 24/24 onder 400 hps laten groeien


    kedeng kedeng met je train

    Comment


      #47
      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      Bedankt Westport, ik heb je tip voor de zekerheid opgevolgd!

      Robroy, die BB dat zou inderdaad kunnen want toen ze de tent in ging groeide ze helemaal niet meer. Daarvoor heel erg langzaam. Nou ja in ieder geval zit die train al op het goede spoor

      Als het inderdaad bij dat ene blaadje blijft vind ik het prima, ik houd het in de gaten!

      Peace
      Last edited by ijscoman1; 1 June 2009, 15:00.

      Comment


        #48
        Re: Greenhouse Feminised Seeds

        Mooie variabele start,
        deze houd ik in de gaten
        ben wel benieuwd naar die lemon skunk
        kijk ook eens naar die van mij: fruit spirit
        ben wel nog niet ver

        gr. chrisz

        Comment


          #49
          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          Hey Chriszke, Fruit Spirit klinkt wel heel erg lekker Ik zal even bij de verslagen zoeken.

          Greetzz

          Comment


            #50
            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            Klinkt allemaal wel erg lekker ben benieuwd naar elk soortje dat je daar hebt .kheb nog niet veel goeie dingen gehoord van greenhouse maar eerst zien dan geloven he

            men volgende kweek zal alsinds big bang zijn van greenhouse
            kga je zeker volgen
            grts easy

            Comment


              #51
              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              Hey Easyrider, leuk dat je deze ook volgt

              Even een update, vandaag dag 13 in de tent en het gaat wel goed hier. Wel tot mijn schrik toch wel weer een raar blad gekregen aan dezelfde plant, de Great White Shark. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het door het sproeien komt omdat de rest het niet heeft, maar goed het zou kunnen natuurlijk. Ze groeit nog wel gewoon goed dus ik maak me nog niet echt druk.

              De anderen gaan prima. De Lemon Skunk is al best wel groot en de tweede White Shark is echt de mooiste van het gezelschap. Deze is heel erg compact met mooie bladeren De Trainwreck1 is wel apart, ze heeft een opvallende bladvorm en ik hoop dat het kleine spruitje er ook zo uit gaat zien. Die kleine groeit ook als onkruid.

              Veder staan de Trainwreck en de Lemon Skunk los van hun stokje en hebben geen hulp meer nodig om te blijven staan. Morgen staan ze dus twee weken in de tent en er komen misschien nog twee bij om die kleine nog even te laten groeien. Ik hoop dat de potjes snel vol zitten met wortels, dan gaan ze in de 20 en 22 liter potten

              Foto 1- Trainwreck 1
              Foto 2- Great White Shark 1
              Foto 3- Lemon Skunk
              Foto 4- Shark 2
              Foto 5- Trainwreck 2
              Attached Files

              Comment


                #52
                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                waarom sproei je eigenlijk
                ik doe dat aleen op stekken
                grts

                Comment


                  #53
                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  Omdat ik het gevoel heb dat ze het wel fijn vinden zo'n frisse regenbui onder die hete lamp en dan verdampt dat water lekker dicht bij het blad voor de lv. Of helpt dat gewoon geen ruk dan?

                  Ik weet inderdaad dat stekken dat wel nodig hebben. Ik had tijdens mijn eerste kweekje last van omkrullende bladrandjes door droogte en warmte, toen ben ik daarmee begonnen en het hielp heel goed, vandaar

                  Greetzz

                  Comment


                    #54
                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    die zijn ook weer lekker opgeschotenik besproei mijn plantjes ook zon 1a 2 x per week en mijn mening is ook dat ze er wel van genieten.t helpt ook preventief tegen ongedierte zoals spint want die houden niet van nattigheid.

                    Comment


                      #55
                      Re: Greenhouse Feminised Seeds

                      Als je water sproeit zoe het niet in het licht dan verbranden ze.
                      Ik deed dat vroeger maar dan wel ff voor men licht uitging.

                      je verward me nu ook

                      Freakin ironische amnesia tuit diek ant paffen ben
                      grts

                      Comment


                        #56
                        Re: Greenhouse Feminised Seeds

                        ik sproei idd als t licht uit is of bijna uitgaat.(pas op met water en je bulb explosie gevaar)

                        Comment


                          #57
                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          good op weg! ziet er goed uit.
                          hoeland staat die kleine nou?

                          greets

                          Comment


                            #58
                            Re: Greenhouse Feminised Seeds

                            @ Markster, ja man ze gaan echt lekker snel en hebben al lekkere dikke stammen als ik het vergelijk met de vorige keer. Mijn nieuwe ventilatoren waaien iets harder misschien komt het daardoor. Ze groeien ook sneller en dat komt denk ik door de nieuwe lamp (Sylvania HPS)

                            @ Easyrider, ja het is ook verwarrend De een zegt dit en de ander dat dus het enige wat ik kon doen was de proef op de som nemen en het zelf proberen. Dit is mijn vierde kweek en heb nog nooit een hotspot of iets gehad door waterdruppels op het blad, dat had dan toch echt wel een keer moeten gebeuren zou je zeggen. Ik heb ook ergens gelezen dat je blad helemaal niet kan verbranden door een waterdruppel omdat het brandpunt ver onder het blad zou zitten. Maar ik ga maar gewoon op m'n gevoel af...

                            @ Chriszke, die kleine staat er sinds maandagavond in. Maandagochtend floepten ineens de lobblaadjes uit het zaadje en heb haar er daarna maar bijgezet. Vandaag is ze weer wat gegroeid dus die gaat zeer goed!

                            Peace!

                            Comment


                              #59
                              Re: Greenhouse Feminised Seeds

                              zeker goed
                              3 van mij zijn ook al uitgekomen
                              die shark heb je zo gefotografeerd, dat de plant aggressief lijkt
                              agjeh, zal wel teveel grookt hebbenXD

                              hou ze goed!

                              Comment


                                #60
                                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                                hoi,

                                ze staan mooi hoor word mooi kweekje

                                greetz,

                                Comment

                                Bezig...
                                X