Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

    heel juist zaailingen houden nie van voeding (wortel verbrand)
    kijk hier eens voor je paarse stelen heeft vele oorzaken toevoegingen zijn welkom

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...len-t5653.html

    grtz

    Comment


      #32
      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

      Mooi anders kan ik het niet zeggen...gewoon mooi. tempratuurverschillen vallen wel mee 29 naar 22 graden minimaal.... we zullen zien wat het de komende dagen gaat doen.
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #33
        Last edited by kweker; 22 December 2009, 21:56.
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

            Montyyyy,een post eerder verduidelijkt,(had het eerst ook niet gelezen)

            Ziet er idd weer mooi uit kweker!!

            Gaat al wat moois groeien daar!

            Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment


              #36
              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

              @monty: paarse stengels zie ergens bovenin..te veel voeding gehad en teveel water... maar komt helemaal goed... kromme bladeren...dit zijn de bladeren waar het bladprobleem ontstond zeg maar (beetje halverwege de plant op dit moment... alleen die hawaii snow ziet er wel appart uit. maar na wat zoekwerk op google betrefd deze plant zie ik dat dit zo'n gekke soort is die weinig en rare bladeren heeft ook de kleur is afwijkend...

              @misty71: Hope so.... en ik ben er zeer tevreden over
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment


                #37
                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                Hey Kweker,

                Gelukkig toch weer helemaal goed gekomen met de plantjes
                Ik was even bang dat we allebij geen plant meer over zouden houden, gelukkig viel dit wel mee

                Mooi formaatje btw, ik hoop dat die van mij binnen 1 week net zo groot zijn

                Ik blijf je volgen

                Succes met de kweek

                MVG

                Comment


                  #38
                  Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                  @psyho: net zo groot??? jij was toch eerder sinds wanneer staan ze bij jou in de bloei...van mij sinds VANDAAG dus....
                  en inderdaad bij die van jou komt het ook helemaal goed hoor...
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment


                    #39
                    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                    Hey kweker,
                    De white widows staan nu op nog geen 2 weken groei, eind volgende week gaan ze op bloei.
                    De lowriders staan al 3 weken op bloei
                    MVG

                    Comment


                      #40
                      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                      Beste medegenieters en hobbyisten,

                      hierbij weer een korte foto update van de kweek.Ze hebben de eerste BLOEI week achter de rug....

                      Als eerste:
                      -temperatuur : aan 29,8 graden uit 23,4 graden (gemiddeld)
                      -luchtvochtigheid: aan 43% uit 49%

                      VOEDING: om de dag i.c.m.HESI voeding (minimale hoeveelheid)

                      VERANDERING:
                      uit de opstelling van vorige kweek heb ik de SUPERSILVER midden en hoek gewoon gewisseld. foto's hebben de naam zoals NU hoe ze staan.
                      De hoek achterin waar de "grote"Neville's haze stond is gewisseld met de "koepel" wat nu een Strawberry hazetje is....lol....

                      Opstelling dus zie foto 1:van links naar rechts gezien
                      -bovenste rij: stekje 2x--- strawberry haze (mini)
                      -midden rij: Strawberry haze, Supersilverhaze midden, Arjan's haze #1
                      -onderste rij: Neville's, Hawaiien snow, Supersilverhaze hoek.

                      INFO:
                      -Neville's haze: Groot, almachtig groot. De grootste van de groep met 48 cm dikke takken alleen weinig zijvertakingen. maar een mooie grote plant met veel vingers aan de bladeren

                      -Hawaiien snow:32 cm inmiddels, mooie bladeren en ruikt nu eindelijk wel lekker zoals de rest.Mooie zijvertakkingen

                      -Super silver haze hoek: voorheen in het midden: gigantische bladeren voor zo'n dame van 37 cm. bladeren met 11 vingers nog wel.
                      Haar kleine zusje van 27 cm is ook 10 cm gegroeid en ziet er pal onder de lamp er vlotter uit dan voorheen. heeft net als de andere grote bladeren met veel vingers ook 11 geteld. Allebij staan ze mooi bol om zo maar te zeggen. dikke takken en vele splitsingen.....

                      -Strawberry haze: blijft een appart geval, inmiddels ook 5 cm maar gegroeid tot 21 cm maar is breed, dik en zwaar lijkt het wel. wederom de allerkleinste van de groep. dikke stoffige bladeren met tegenelkaar gedrukte vingers..... deze ruikt echt bijzonder.

                      -Arjan's haze #1: het probleem geval in het begin, heeft zich aardig goed kunnen behelpen. mooie dikke bladeren en is ook 14 cm gegroeid naar 34 cm. dikke struik is ze en nog steeds ruikt ze het sterkste. Arjan's haze heeft ook behoorlijk uit de kluiten gewassen bladeren.

                      -Koepeltje boven in de hoek is een strawberry haze....het zaadje dat NIET wilde uitkomen en uiteindelijk samen met de rest in de bloei gezet en tot m'n verbasing blijft ze smurvig klein....is net als de andere behoorlijk dik aangezet met bladeren en stengeltje....helaas maar 4 cm hoog, niet te snappen. maar het staat er en wie weet..........

                      -stekken: tja....ze staan er met 43 cm hoogte, ruiken goed en vergeleken met de zaadplantjes hebben ze echt ille dunne bladeren en klein. heeft gelukkig vele zijtakken met nieuwe scheuten, ruiken wel sterk en zijn echt DONKERGROEN ze doen het goed tussen de zware dames...hahhaa...

                      tot zover de foto update van week 1 in de bloei....volgende week weer natuurlijk van week 2.
                      foto's hebben namen gekregen net als vorige update dus makkelijker te volgen zeg maar.

                      reactie's en advies, tips, enz.....welkom...
                      Last edited by kweker; 22 December 2009, 21:57.
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                          ja slechte foto's, lijken zo.
                          op de foto ziet het er ook uit alsof de achterste VOl staan met spikkels maar is NIET zo....
                          heb wel bij sommige planten verkeerd getopt??? daarom hebben sommige GEEN puntjes hahahha...ziet er wel grappig uit maja....is goedgekomen...
                          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                          Comment


                            #43
                            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                            Ziet er netjes uit amigo,

                            Mooie verslaglegging btw, kan ik nog een hoop van leren

                            Greetz

                            Comment


                              #44
                              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                              Hoe zit het trouwens met je arjan haze #1? Ik ben deze ook aan het kweken, wel buiten en ze is ongeveer 12 weken oud, en zal binnen een paar weken wss in bloei gaan.
                              zie link:
                              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...095/page5.html

                              Mvg

                              Comment


                                #45
                                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                                Arjan's haze #1: je hebt er de groeten van moest ik zeggen.........
                                zie bovenstaande verslag daar staat alles per plant beschreven.

                                Zij gaat hard en ruikt nog steeds het sterkste....stevige dame net als de andere trouwens wel..... iedere woensdag is er een update dan is de week weer om zeg maar....
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X