Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

    Oke, mssn heb je gelijk, maar ik geef me nog niet gewonnen, mssn toch wel.............
    Vanavond update van mij

    Greetz

    Comment


      #62
      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

      Beste iedereen, ik wil jullie met veel plezier mijn verslag en foto's delen. hopelijk genieten jullie er allemaal van. Maar het is natuurlijk ook eens leuk om te weten hoe ze momenteel ruiken denk ik zo......
      bij deze de STRAWBERRY HAZE....

      3 seconden wrijven en ruiken maar.... heerlijk de geur van deze plant.

      Graag natuurlijk jullie mening betrefd de geur............
      iets beter: http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...5785#post75785
      Last edited by kweker; 21 August 2009, 18:59.
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #63
        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

        inmiddels even een korte (HULP) update:
        klein probleem wellicht heb ik het antwoord zelf gegeven:
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...5819#post75819
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #64
          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

          Even een korte Update na het voorvalletje van gisteren: ze staan al weer iets rechter dus ik denk gewoon aan het genezen....
          en graag hier nog wat foto's van de kleinste in het gezelschap (Strawberry haze) leuk dingetje...
          Last edited by kweker; 22 December 2009, 22:57.
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #65
            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

            wederom na 4,5 week een kleine (kan het niet laten) update:

            Dames vermaken zich prima...
            -wat me opvalt is dat het kleintje verdomd goed doet ineens , deze krijgt ineens een groeispurtje....zie foto.

            De dames groeien nog steeds in hoogte....
            de foto laat zien dat deze neville's haze van vorige week 82 cm naar 88 cm is gegroeid....de rest volgt wederom ook.
            uitgebreid verslag woens/donderdag even wat foto's buiten de tent genomen.
            temp: ongeveer 29 graden, lv:42% lamp uit LV:50% temp.: 24 graden ongeveer in deze warme dagen.

            ps: de Super Silver hazen krijgen lichte topvorming. de Arjan's haze #1 nog steeds niet...........
            Last edited by kweker; 22 December 2009, 22:57.
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #66
              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

              Sweet dude

              Die strawberry haze ziet er zooooooooo lkkr uit, mooie topvorming btw

              Comment


                #67
                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                best wel lekker he... je kunt em hier op't forum ruiken hoor hahahha.....

                je weet het he...rookverslagje (kleintje...)
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #68
                  Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                  een vraagje ik ben ook nevilles haze van greenhouse aan het weken haha maar hoe is die te roken of ben je nog niet zo ver? ik ga je vanaf nu volgen .

                  Comment


                    #69
                    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                    @devils haze: om het te roken moet je echt niet bij mij zijn...is pure hobby, rook zelf echt niet. kun je halverwege of eind oktober aan martinezhaze en PSYCHO vragen die zullen het je vertellen....maar staat om bekend dat het een zware dame is...lol...
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #70
                      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                      Wederom weer eens een wekelijkse verslagje uitbrengen.
                      WEEK 4 ACHTER DE RUG, op naar week 5 (zitten bijna op de helft)
                      Lamp aan: 29,8 graden gemiddeld
                      LV: 42%
                      Lamp uit: 24 graden gemiddeld
                      LV: 50%
                      Hoogte van de lamp: op 60 cm ongeveer van de middelste planten.
                      Voeding: HESI, om de dag een hoeveelheid met toevoegingen.









                      -onderste rij: Strawberry haze kleine

                      INFORMATIE:
                      -Super Silver haze hoek: De kleinste van de twee silvers heeft afgelopen week veel gedaan, ze is gegroeid naar 72 cm (komt van 63 cm) heeft 4 mooie pieken waar lichte topvorming op komt.



                      -Hawaiian snow: 87 cm en (komt van 82 cm) dus een klein beetje gegroeid. Heeft nog steeds de mooiste zijtakken met 7 pieken waar al behoorlijk topjes aanzitten.









                      Last edited by kweker; 22 December 2009, 22:58.
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment


                        #71
                        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                        wat was haar lengte toen je haar 12/12 zetten?

                        Comment


                          #72
                          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                          Hey amigo,

                          Ik heb precies hetzelfde gehad met 1 van mijn white widows, niet een hoek van 180 graden, maar iets meer richting de 90 graden. Met het licht aan stonden ze krom thv de tweede internode. Ik d8 zelf dat het door de zwenkventilator kwam waardoor ze scheef gingen staan. Maar dit had er niks mee te maken. Na een paar dagen stonden ze al een heel stuk rechter, maar nog steeds een lichte hoek. Alleen bij de hoofdbud. Mssn dat hij de hitte van de lamp nog niet aankan. Zou heel goed kunnen.
                          De natuur blijft iets magisch
                          Als ik jouw was zou ik me er geen zorgen over maken. Zolang er niks afsterft en goed blijven groeien is er niks om je zorgen over te maken.

                          De strawberry haze blijft de favoriet, ook dat kleintje is om op te vreten.

                          Mooie foto's man Ik ga je morgen proberen te overtreffen (ik ga een poging wagen althans)

                          Greetz

                          Comment


                            #73
                            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                            @devils haze: zie dit verslag van begin tot einde alles staat er bij,.... pagina 2 gaan ze de bloei in dus was 25 cm hoog...

                            @psycho, vet he...die strawberry...hahahha....tja...die silver en arjan...raar...en toch blijven groeien... vreemde situatie...
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment


                              #74
                              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                              hey kweker, die ufo wat je hebt maakt tie veel geluid(horen andere mensen ook wat?) of hoor je niks als de deur dicht is?

                              Comment


                                #75
                                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                                @realbud: die ufo??? je bedoeld die afzuiger?? staat een controller tussen...als hij volluit blaast valt het geluid wel mee.... (kan er soms niet van slapen) maar de reden was ook een volledig metalen slang van gamma....niet doen dus, deze slang is eergisteren vervangen voor een kuntsof slang met metaal aan de binnenkant...en dat scheelt een gigantische hoop in geluid. De deur van deze kamer gaat NOOIT dicht hoor.... sta ik beneden hoor ik wel wat blazen.... dan is het de droger he hahhaha....
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X