Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Beste iedereen, ik wil jullie met veel plezier mijn verslag en foto's delen. hopelijk genieten jullie er allemaal van. Maar het is natuurlijk ook eens leuk om te weten hoe ze momenteel ruiken denk ik zo......
bij deze de STRAWBERRY HAZE....
3 seconden wrijven en ruiken maar.... heerlijk de geur van deze plant.
Even een korte Update na het voorvalletje van gisteren: ze staan al weer iets rechter dus ik denk gewoon aan het genezen....
en graag hier nog wat foto's van de kleinste in het gezelschap (Strawberry haze) leuk dingetje...
wederom na 4,5 week een kleine (kan het niet laten) update:
Dames vermaken zich prima...
-wat me opvalt is dat het kleintje verdomd goed doet ineens , deze krijgt ineens een groeispurtje....zie foto.
De dames groeien nog steeds in hoogte....
de foto laat zien dat deze neville's haze van vorige week 82 cm naar 88 cm is gegroeid....de rest volgt wederom ook.
uitgebreid verslag woens/donderdag even wat foto's buiten de tent genomen.
temp: ongeveer 29 graden, lv:42% lamp uit LV:50% temp.: 24 graden ongeveer in deze warme dagen.
ps: de Super Silver hazen krijgen lichte topvorming. de Arjan's haze #1 nog steeds niet...........
@devils haze: om het te roken moet je echt niet bij mij zijn...is pure hobby, rook zelf echt niet. kun je halverwege of eind oktober aan martinezhaze en PSYCHO vragen die zullen het je vertellen....maar staat om bekend dat het een zware dame is...lol...
Wederom weer eens een wekelijkse verslagje uitbrengen. WEEK 4 ACHTER DE RUG, op naar week 5 (zitten bijna op de helft) Lamp aan: 29,8 graden gemiddeld LV: 42% Lamp uit: 24 graden gemiddeld LV: 50% Hoogte van de lamp: op 60 cm ongeveer van de middelste planten. Voeding: HESI, om de dag een hoeveelheid met toevoegingen. Af en toe gewoon water ter verfrissing. Deze update geef ik tevens een nieuw stukje verslag over een kleintje die steeds achter is gebleven… Wat mij opvalt is dat de planten steeds blijven doorgroeien. Daardoor hangt mijn lamp redelijk hoog in de tent. Dus wie weet verlengen in de hoogte…lol…
De dames vermaken het prima, alleen had ik onlangs een probleem met de Supersilver haze die zijn kop 180 graden naar beneden had gedraaid. Een dagje later was hij terug omhoog alleen NIET helemaal omhoog dus dacht dat het wel goed zat… Nu inmiddels enkele dagen verder en verdomd…….. nog steeds die hoofdkop naar beneden. Kijk ik s’morgens als de lamp UIT is dan staat deze top mooi recht en nieuts aan de hand. Heb deze dame ook al van plaats veranderd misschien hitte teveel, of weet ik veel…. Deze SSilver blijft maar doorgroeien desondanks de top naar beneden hangt. Ze ziete r echt mooi groen uit alleen is het extreem raar wat ze mij aandoet….. vreemd en wat de reden nu uiteindelijk is zou ik dus echt niet weten….ik ben tenslotte ten einde raad en ik denk dat ze aangezien ze nog steeds groeit er van overtuigd dat het wel goed zal komen. Voeding heeft ze niet teveel, niet te weinig. Vocht is goed, temperatuur is prima. Nergens GELE BLADEREN, dus ik kan het niet zo volgen….
OPSTELLING FOTO”S: van links naar recht -Bovenste rij: Super Silver hoek, Neville’s haze, hawaiian snow -middeleste rij: Super Silver groot, Arjan’s haze, Strawberry haze groot -onderste rij: Strawberry haze kleine
INFORMATIE: -Super Silver haze hoek: De kleinste van de twee silvers heeft afgelopen week veel gedaan, ze is gegroeid naar 72 cm (komt van 63 cm) heeft 4 mooie pieken waar lichte topvorming op komt.
-Neville’s Haze: ook wederom gegroeid naar 92 cm (komt van 82 cm) afgelopen zondag was ze 88cm en had er een foto bij gezet van haar. Heeft 1 piek met toppen de nu vrijwel goed uitkomen.
-Hawaiian snow: 87 cm en (komt van 82 cm) dus een klein beetje gegroeid. Heeft nog steeds de mooiste zijtakken met 7 pieken waar al behoorlijk topjes aanzitten.
-Super Silver groot: het rare geval die steeds gaat hangen…. Niet te volgen. Blijft groeien en is nu 91 cm (komt van 83 cm) heeft ook 1 piek met lichte topvorming net als haar kleinere zusje.
-Arjan’s haze: 8 pieken, mooie volle plant en hangt af en toe eens net als de Silver haze… ook niet te snappen….. is nog steeds dezelfde hoogte…74 cm.
-Strawberry haze (grote) : is een lievertje…. Mooie dikke topen onder, zij rechts links, boven tussen…gewoon overal…. Echt overal…zit er helemaal vol van. En ze worden steeds groter en dikker. Heeft 2 mooie peiken maar de 3e en 4e komen er ook aan…..deze komen vlugger dan gedacht naar hoog geschoten.
-Strawberry kleine: is ineens aan het spurten , word zomaar uit het niets 31 cm en groeid echt hard, heeft ook toppen…. En ziet er steviger en voller uit dan de grote…. De geur is ontzettend sterk, sterker dan haar grote zus…. Dat beloofd nog wat. Waar deze groeispurt vandaan komt ook geen idee. Gelukkig was ik vriendelijk en liet ik haar maar doen….ik word beloond blijkbaar…hahahha…
Tot zover deze update foto’s hebben de namen en verder heb ik er niets over te vermelden, vragen opmerkingen kritiek e.d. altijd welkom….. de dames vermaken zich dus prima behalve de apparte Supersilver????????????? Waarschijnlijk net als vorige week ene kleine korte foto update a.s. zondag avond….
Ik heb precies hetzelfde gehad met 1 van mijn white widows, niet een hoek van 180 graden, maar iets meer richting de 90 graden. Met het licht aan stonden ze krom thv de tweede internode. Ik d8 zelf dat het door de zwenkventilator kwam waardoor ze scheef gingen staan. Maar dit had er niks mee te maken. Na een paar dagen stonden ze al een heel stuk rechter, maar nog steeds een lichte hoek. Alleen bij de hoofdbud. Mssn dat hij de hitte van de lamp nog niet aankan. Zou heel goed kunnen.
De natuur blijft iets magisch
Als ik jouw was zou ik me er geen zorgen over maken. Zolang er niks afsterft en goed blijven groeien is er niks om je zorgen over te maken.
De strawberry haze blijft de favoriet, ook dat kleintje is om op te vreten.
Mooie foto's man Ik ga je morgen proberen te overtreffen (ik ga een poging wagen althans)
@realbud: die ufo??? je bedoeld die afzuiger?? staat een controller tussen...als hij volluit blaast valt het geluid wel mee.... (kan er soms niet van slapen) maar de reden was ook een volledig metalen slang van gamma....niet doen dus, deze slang is eergisteren vervangen voor een kuntsof slang met metaal aan de binnenkant...en dat scheelt een gigantische hoop in geluid. De deur van deze kamer gaat NOOIT dicht hoor.... sta ik beneden hoor ik wel wat blazen.... dan is het de droger he hahhaha....
Comment