Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

neville's haze sjdr120 eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

    Niet teveel spieken als de lamp uit is..... 11 tot 13 vingers...waar praat je over lol...heb er staan hangen er 15 aan....
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      #47
      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

      Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
      Niet teveel spieken als de lamp uit is..... 11 tot 13 vingers...waar praat je over lol...heb er staan hangen er 15 aan....

      boh hahahah
      jah aangezien ik zo groen als maar wat ben
      wat betreft het kweken van wiet
      ken ik geen planten met zoveel vingers

      nu pas nu ik begin met wiet te kweken weet ik
      pas wat het allemaal inhoud hahah nooit geweten
      wat ik hier op de site allemaal lees
      maar dat is juist goed als je veel kan/wil leren
      maar idd 15 vingers heb ik zelf nog nooit gezien zou je daar
      een pic van willen sturen die wil ik wel eens zien
      lijkt me wel stoer hahahah

      ps kleine update van week 2 dag 7
      de top wat ik heb gefimmed is naar eigen zeggen
      misslukt damn
      ik heb nu een blaadje met afgeknipte vingers
      waarschijnlijk toch nog iets korter knippen de volgende x
      ik laat de plant nu 1 a 2 dagen met rust en dan probeer ik
      het nog een keer hoop dat ik dan meer suc6 heb
      maar jah van fouten leer je
      en helemaal fout heb ik het niet gedaan want ik krijg
      er toch zowiezo 2 hoofd buds voor trug of niet ???

      ik had vandaag weinig tijd ik post morgen ff wat
      nieuwe pics

      grtzzz
      DH

      Comment


        #48
        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

        11 tot 13 vingers wil zeggen dat je plantjes zich lekker voelen.en is niet zo dat iedere plant dat heeft,meestal komen ze tot 7 (welafhankelijk vd soort)dus terecht dat jejezelf op de borst klopt!@kweker fototje
        grtz

        Comment


          #49
          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

          Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
          11 tot 13 vingers wil zeggen dat je plantjes zich lekker voelen.en is niet zo dat iedere plant dat heeft,meestal komen ze tot 7 (welafhankelijk vd soort)dus terecht dat jejezelf op de borst klopt!@kweker fototje
          grtz

          bedankt mark*
          dus je wilt me nu eigenlijk gerust stellen
          en zeggen dat ik het goed doe en mijn
          plantje zich goed voelt of begrijp ik dat
          nu verkeerd ???

          het is bij mij als volgt gegaan
          1 vinger
          3 vinger
          5 vinger
          5 vinger
          7 vinger
          7 vinger
          9 vinger
          en dan heb ik een misvormde dat komt door
          de poging tot fimm maar zelf denk ik dat hier
          nog een 9 aan zat te komen

          ps ik heb een foto gezien van een grote nevilles haze
          en die had niet zoveel vingers als die van mij betekend
          dat dat mijn plantje zich lekkerder voelt??
          thnx voor je post mark*

          Comment


            #50
            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

            @ $sir
            wat ik bedoelde grof gezegd
            kan je fimmen
            als je meer van je top afknipt heb je getopt
            als je nog meer erafknipt heb je een stek

            is misschien een beetje lomp uitgelegt maar
            weet je nu wat ik ermee bedoelde hahahah

            Comment


              #51
              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

              Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
              Niet teveel spieken als de lamp uit is..... 11 tot 13 vingers...waar praat je over lol...heb er staan hangen er 15 aan....

              eigenlijk was ik toen de planten ff gaan besproeien
              jah en sorry als de licht volgende x uit is
              en ik moet besproeien dan doe ik wel mijn ogen dicht
              dan kan ik ook niet spieken hahahahah nee is een grapje
              maar als het licht uit gaat om 9 uur dan doe ik meestal
              9,15 sproeien
              rond 11
              rond 13
              rond 14,15 laatste keer
              dat als het licht aan gaat de planten droog zijn
              en jah mijn plantje doet het steeds beter als ik vanmmiddag met
              een update kom moet je een het verschil bekijken tussen vandaag
              en vorrige week dan zie je eigenlijk hoe die de lucht in is geschoten
              jammer dat ik hem niet gemeten heb maar dat ga ik vanaf vandaag
              ook doen

              Comment


                #52

                Comment


                  #53
                  sigpic

                  Comment


                    #54
                    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                    Je kan enkel goed boven de 28C kweken als je CO2 toevoegd in je klimaat ma dan gaan we weer een niveautje verder
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #55
                      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                      Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                      Je kan enkel goed boven de 28C kweken als je CO2 toevoegd in je klimaat ma dan gaan we weer een niveautje verder
                      kijk als ik de temp omlaag wil halen moet ik een sterkere afzuiginghebben maar die maakt te veel herrie

                      wat isa dan een volgende mogelijkheid zo goedkoopmogelijk co2 toetevoegen

                      ik heb een gehoord gist en suiker in een fles met water dat dit een reactie geeft en dat je dan co2 hebt is dit een optie en hoeveel moet ik dan toevoegen???

                      Comment


                        #56
                        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                        ff een update
                        vandaag is week 3 dag 2

                        ik had 2 dagen geleden een stuk gaas gepakt en dit op gelijke hoogte
                        met derand van de bak gemaakt over de helf van de tent dus 120 x 60
                        ik wou dat scroggen foto bijgevoegd.

                        na er 2 dagen naar te hebben gekeken heb ik besloten om het anders aan te pakken en toch maar weer een beetje te gaan knutselen ik heb een echte scrogg gemaakt :p ik heb 4 stukken hout gepakt van 100 cm en 4 stukken van 75 cm toen heb ik een framepje gemaakt van 100x100 cm en toen de 4 poten eronder van 75cm daarna heb ik een stuk gaas gepakt van 100 x 50 en dat in een hoek erover gespannen dus nu heb ik daar het halve frame mee bedekt.
                        dit doe ik voor toch nog in de tent te kunnen zolang het niet is volgegroeit uiteindelijk zal ik ook dat 2e stuk plaatsen. voor de gehele scrogg af te maken.

                        maar nu ik de stam eerst aan die eerste gaas had vastgemaakt was er eens s-vorm in mijn stam gekomen nja tis appart en misschien lachwekkend maar voor de rest doet het mijn plantje nix want ik heb hem vandaag dus onder de echte scrogg gezet en nu kijken morgen post ik ff een fototje staat alles weer naar boven gericht op de s in de stam na dan dat zal altijd een handicap blijven.

                        maar een aantal dagen geleden heb ik ook een poging gemaakt voor te fimmen dat is dus nu duidelijk misslukt ik had het zaakje net iets korten moeten afknippen heb nu alleen misvormde blaadjes.

                        wat zou ik nu dan doen gelijk nog een toppen of ff wachten???

                        en voor de rest doet de plant het prima hij heeft nu 9 vingers en echt mooi slank en sexy hahaha
                        alleen jammer dat ik tijd ben verloren met de plant met de mislukte fimm actie hahaha
                        maarja wel een ervaring rijker .

                        dit was dan weer de update voor nu komt spoedig weer een nieuwe update
                        mvg DH

                        ook heb ik 2 stekken in mijn tent erbij staan nu.
                        wat het voor soort is ben ik vergeten te vragen in alle haast (dom)
                        maar dat is puur voor de lange bloei van de nevilles haze dat ik toch wat te roken heb voor dat de echte wiet klaar is hahaha

                        tot slot mensen geef me een top voor de bloei ik wil het scherm volledig groen maken hoelang moet ik nog in de groei laten tot het voledige scherm vol is of kan ik al langzaam gaan beginnen met de bloei als ik me aan mijn voorop gemaakte schema zou houden en dat van canna dan zit ik nu in de vegatieve snelle groei die duurt 1 tot 3 weken waarvan ik er nu 1 week en 2 dagen achter de rug heb dus iemand suggesties ik moet ook nog 14 weken bloeien dus
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                          hm... ziet er al veel beter uit he man!
                          de mislukte fim zou ik onder de vervromde bladeren en groeiknopen toppen, maar dat is mijn mening. Dat was dus het tijdsverlies waar ik het al eens over had tegen je $iR is always right, want anders zegt ie niets
                          Veel verstand van scroggen heb ik niet maar ik veronderstel dat je scherm tot 2/3e gevuld moet zijn voor je op 12/12 schakelt. Dit scheelt uiteraard van plant tot plant en hoe meer ervaring met de soort hoe voller (maar niet te) je je scherm zult krijgen. De plantjes groeien ongeveer nog een 2 weken door gemiddeld en na 3 weken zie je normaal al duidelijk bloei.
                          Zijn je stekken reeds geworteld? zo ja, goede behandeling met rhizo en sproeien als het licht uit is he man! De lamp niet te dicht ertegen en langzaam zakken eventueel. De eerste 4 dagen begin ik helemaal bovenaan in de kast en verlaag elke 12u 10cm de lamp.
                          Suc6 nog

                          Grtz $iR
                          sigpic

                          Comment


                            #58
                            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                            thnx $ir
                            ik ben net ff gaan kijken en ik zie tot mijn verbazing dat de top en de bladeren al allemaal weer naar het licht zijn gericht hahah wat rekken en strekken voor die stam wordt die lekker stevig van haha
                            maar sir dus gewoon onder die misvormde bladeren toppen???
                            vandaag gelijk al of nog w8en en hoelang dsuurt het voor die weer hersteld is ???

                            Comment


                              #59
                              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                              Hey devils haze, je net is niet juist opgesteld.

                              Je plant moet onder je net staan, pffft raar op foto 1 is de opstelling verkeerd maar op foto 4 is het wel een goeie opstelling?

                              Dus neem een nieuw net, knip daar geen gaten in Zet 4 stokken of bouw een kader of rustpunten voor je net dat +-20cm(ik zeg nu 20 ma das volledig je eigen keuze, wel hoe hoger het net hoe minder kans dat de luchtvochtigheid te hoog word onder het net. Hoe hoger die luchtvochtigheid hoe meer kans op rot en schimmels) boven je potten uitsteekt.
                              Dan leg je daar je net op en weeft tussen de mazen van je net alle takken die er anders boven uitkomen, je kan de stengeltjes ook bevestigen aan het netje met draadjes ofzo.
                              Als het net +-1/3 gevuld is trek je alles in bloei dus 12/12, en vanaf dan snoei je regelmatig al het blad onder je net om een goeie verluchting te garanderen onder het net.
                              Ook aan te raden is dat er constant een ventilator een windje onder je net blaast.



                              mooie plantjes
                              Last edited by Smoking Fifi; 4 September 2009, 07:15.
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment


                                #60
                                Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                                allright fief, 1/3e dus!
                                Grtz $iR
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X