Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

neville's haze sjdr120 eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

    unitarianz

    is leuk om te weten dat je het nice vindt maar wat ik nog nicer vindt is de antwoord op mijn vraag wat ik maar niet krijg

    $ir waar ben je
    waaaaaaaaaaaaar hang je uit jij bent volgens mij de gene die mij nu kan helpen

    mvg DH

    Comment


      #92
      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

      Antwoord op je vraag heb ik ook niet maar ze staan er leuk bij zo Ik volg je kweek wel in ieder geval.

      Greetzz

      Comment


        #93
        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

        thnx ijsco man maar ik ga dan gewoon door met enkel de takken vast te binden en laat de zij scheuten gewoon omhoog komen zie wel waar het schip strand hahaha

        Comment


          #94
          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

          k denk het ook ja... of je ventilator staat te hard of hij krijgt te weinig of te veel voeding..

          Comment


            #95
            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

            Mooi gevuld netje DH. Laat die bloemen nu maar komen.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #96
              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

              thnx west
              hahahahah ik ben ook op de bloemen aan het w8en
              maar aangezien het een haze soort is die wel tot 4 weken in de bloei
              kunnen doorgroeien denk ik dat het bij het scrogg netje nog ckur 2 weken zal duren voor ik vooruitgang kan boeken in de bloem opbouw maar mijn stekken die gaan goed
              daar zie je al heel wat gebeuren.

              ik heb vandaag enkel niet veel tijd dus kom ik morgen met de weekelijkse updat verder kan ik melden dat ik vandaag aan week 7 begonnen ben dus de eerste week 12/12 zit er op nu nog minimaal 13 te gaan hahahahah

              mvg DH

              Comment


                #97
                Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                heey groen kwekers

                weer een kleine update
                we zitten nu in week 7 dag 2

                temp licht aan +- 28.5
                temp licht uit +- 19.5
                lv licht aan +- 35 %
                lv licht uit +- 50 %
                ph voedings water 5.9
                ec voedings water 1.9

                we hebben de eerste week 12/12 erop zitten
                wat ik kan melden is dat alle zijscheuten van de takken nu omhoog zijn aan het gaan
                ik heb enkel de takken vastgebonden op het scrogg net
                de vingers van de bladeren zijn echt dun en erg lang de meeste zijn 9 vingers
                maar ook kom ik af en toe een 11 vinger tegen

                de stam is echt robuust dik stevig en wordt steeds dikker

                ook doe ik regelmatig een kleine snoei beurt geven al zijn de meningen over het snoeien zeer verdeeld hier op het forum.

                alleen wat raden jullie mij aan met de voeding wie heeft hhier ervaring mee
                aangezien het een haze soort is wat ik ben aan het kweken.
                de plant groeit ongeveer een waak of 4 door nu de klok op 12/12 staat maar vanaf wanneer rade jullie mij aan om bloeivoeding te gaan gebruiken???
                ik heb de gehele canna terrab lijn voor mijn haze.
                en jah wat kan ik voor de rest nog zeggen het gaat gewoon goed ik heb een mooi gezond plantje en daar gaat het om.

                eerste foto scrogg bovenkant gehele net
                tweede foto daar zie je de 3 hoofdtoppen/takken
                derde foto daar zie je de zijscheuten omhoog schieten

                mvg DH
                Attached Files

                Comment


                  #98
                  sigpic

                  Comment


                    #99
                    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                    hier weer een kleine update

                    ik zit nu op week 8 dag 6

                    de ph van voedingswater is 5.9
                    ec van de voedingswater is 2.0

                    de temp licht aan is 24 graden dit door de flappen die ik van mijn tent open laat tijdens de licht uren
                    de temp met licht uit is 21 graden dit door de verwarming die de hele nacht blijft draaien tot het licht weer aangaat ghehehe

                    de plant groeit nog steeds door na een dikke 2 1/2 week de timer op 12/12 te hebben staan

                    wel zie ik dat die nu langzamer begint te groeien en dus overgaat langzaam naar de bloei

                    maar 1 ding is mij niet geheel duidelijk aangezien het een soort is die lang bloeid wanneer moet ik bij mijn soortje met een booster beginnen als GREEN SENSATION van plagron of BOOST ACCELERATOR van canna
                    ik heb ook pk 13/14 maar als je gebruik maakt van groene sensatie dan heb je al genoeg pret en hebje de pk 13/14 niet nodig toch???

                    maar wanneer moet ik daarmee beginnen bij mijn NEVILLES HAZE want bij mijn stekje is de datum van eerste bloei 1 oktober dus begin ik bij die na 25 dagen met green sansation

                    voor de rest kan ik melden dat de plant het gewoon goed doet en ik trots kan zijn op mijn kleine meid
                    ook heb ik deze week de takjes wat niet veel licht kregen of niet omhoog wouden komen weggehaald

                    als er vragen zijn hoor ik het graag
                    over en uit

                    mvg DH
                    Attached Files

                    Comment


                      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                      * Plagron Green Sensation: bloeiversterker: dit product heeft mijn oogstopbrengst drastisch verander. Sterke vaste toppen met veel kristallen en planten die blaken van gezondheid. De planten evolueren zienderogen en de vastheid van de weedtopjes is verbluffend. Daarbij maakt het me mogelijk drastisch te gaan besparen op bloeivoeding.

                      Een complexe samengestelde bloeistimulator van biologische en bio-minerale voedingselementen speciaal voor de laatste 4-6 weken van de bloeifase. Door de uitgekiende samenstelling wordt de plant voorzien van alle voedingsstoffen welke nodig zijn voor een uitbundige bloei en vruchtzetting. De belangrijkste eigenschap van green sensation is een directe verhoging van het suikergehalte in de vrucht waardoor een maximale hoeveelheid aan werkzame/actieve stof en een hardere celstructuur gegarandeerd worden.
                      Green Sensation maakt alle andere toevoegingen zoals bvb PK 13-14 en enzymen + alle andere bloeistimulatoren overbodig. Ook is er, afhankelijk van het substraat een besparing mogelijk tot maar liefst 50% van de basis bloeivoeding.
                      - Gebruiksaanwijzing: Eerst een gedeelte green sensation in lauw water oplossen en daarna toevoegen aan bemestingssysteem. Green Sensation kan toegediend worden via injectie-, druppel en vloeisystemen. Altijd gebruiken samen met een gereduceerde basisvoeding.
                      - Werking: Vermeerdering van de bloei; Verhoging van vruchtopbrengst; Verhoging suikergehalte; Stressvermindering
                      - Gebruik: 1 ml Green Sensation verdunnen met 1 liter water. Deze oplossing in combinatie met de basisvoeding bij iedere watergift meegeven. Start met Green Sensation meegeven 4 weken voor je denkt te oogsten. Green Sensation is te gebruiken op alle substraten: aarde, kokos, steenwol, mapito & NFT.
                      Voorbeelden van bloeilengte van soorten:
                      - 8 weken soort: vanaf 4e week Green Sensation meegeven
                      - 10 weken soort: vanaf 6e week Green Sensation meegeven
                      - 12 weken soort: vanaf 8e week Green Sensation meegeven

                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment


                        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                        was deze even uit t oog verloren,maar deze gaat ook lekker!
                        heb je nu 2 tentjes?of staat dit bij je hydrokweek erbij?
                        grtz

                        Comment


                          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                          ik heb op het moment nog maar 1 tent

                          de linker kant is de nevilles haze met een oppervlakte van
                          +- 70 x 120

                          rechts boven is de hydro stek
                          +- 50 x 60

                          rechts onder is de gewone stek
                          +- 50 x 60

                          de hoogte van de hydro stek en de haze komen ongeveer overeen
                          de gewone stek heb ik vandaag wat opgehoogd met een koffer
                          Attached Files

                          Comment


                            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                            Lekker bezig zo

                            Comment


                              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                              Mooie ruimte! Ziet er allemaal goe uit hoor. Good luck m8 en happy harvest later!

                              Greetz!

                              Brewer

                              Comment


                                Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                                DEVILS: ze groeien echt waar langer door dan die 4 weken wat er aangegevn staat op de verpakking en of online ergens hoor...geloof me....hahahha

                                Je schrijft in een update: WEEK 8 DAG 5 zet er dan effe naast tussen () of {} of [] of XX-XX of 000-000 of ==-== of #-# of /-/ of <> of wat jij wilt het aantal weken in de BLOEI..... is geen critiek of zo...misschien handig voor nieuwkomers die komen kijken natuurlijk anders denken ze: "ojee....8 weken al en nog niets zichtbaar"snap je wat ik bedoel....?
                                denk het wel....
                                gaat lekker zo....houden zo.....lol...greetz KWEKER
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X