Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

neville's haze sjdr120 eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

    hier een updat van week 4 dag 5

    het is weer een paar daagjes geleden dus er is veel veranderd
    de scrogg is al flink op weg en begint al aardig groen te worden.
    ik geef nu weer terra vega en enzymen met rhyzotonic ben ik helemaal gestopt.

    naar nu heb ik een aantal vragen

    * moet ik de scheuten wat het net hebben geraakt toppen???
    * als ik die moet toppen hoevaak moet ik die toppen
    * ik wil als de laatste tak van onderen aan de scrogg is vastgebonden op 12/12 zetten maar moet ik dan nog de uitschieters blijven vastbinden ???
    * moet ik allebladeren onder het net dan snoeien ???
    * gaat de plant nog in de hoogte als ik hem op 12 12 zet en niet meer vastbind???

    een paar vraagjes waar ik graag antwoord op had gehad en ook heb ik foto's van mijn stekjes bijgevoegd die doen het naar mijn zeggen ook goed ik heb die nul voeding gegeven alleen gewoon water 1 heb ik bij het leven getopt en de ander laat ik gewoon met rust zo kan ik op de einde van de kweek het verschil zijn tussen die 2 en tussen de verschillende opbrengsten misschien zelfs kwaliteit of zou dat niex uit mogen maken omdat ze dezelfde genetica hebben.


    maar wat me wel verbaasd de 2 stekken komen van dezelfde moeder en de een heeft 5 bladeren de ander maakt er eigenlijk alleen maar 3 bladeren aan of kan dit ook komen door het stressen omdat ik haar zovaak heb getopt????

    op de eerste foto zie je twee witte dingen op het gaas dat zijn temp en lv meters allebij en daar pak ik de gemiddelde waarde van die dingen kosten allebei ruim 75 euro perstuk maar ik vertrouw ze gewoon weg niet daarom heb ik er 2 hahahahah

    bekijk de foto's en bestook me dan weer met jullie vragen.

    mvg Devils Haze










    Comment


      #77
      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

      stom waarom komen mijn fotos naast elkaar mods ????????????????????????????

      Comment


        #78
        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

        heey kwekers

        weer een kleine updat van week 4 dag 7

        temp licht aan 28,3 - 29,6
        temp licht uit 22,1 - 23,2
        lv licht aan 40 - 45
        lv licht uit 55 - 65
        ph voedings water 5,9


        ik heb weer een paar fototjes geschoten vandaag maar begin me nu eigenlijk een beetje zorgen te maken nu ik zi hoesnel het net volgroeit dat gaat hard
        maar nu is mijn vraag het net is voor meer dan de helft gevuld nu maar aangezien een sativa 3 a 4 weken doorgroeid in de start va nde bloei is het dan niet verstandig om al te beginnen met de schakelaar om te zetten ????

        ik kan haast niet meer w8en ik ben nu al 4 weken aan het voorgroeien onder hps en vante voren heeft die ook 1 a 1,5 week onder tl gestaan

        dus mijn vraag is kan ik nu de bloei in of zo ik nog ff w8en voor een beter resultaat maar het moet ook neit te gek worden dan ik dalijk voortijd moet oogsten omdat het de lucht in schiiet dus aub help me ff

        $ir hiier ook weer jou mening graag MVG DH

        ik heb er een foto bij van hou het boven de scrogg uitziet bijgeplaatst
        ik heb er een foto van onder bij geplaats
        een foto van de ongetopte stek
        en een foto van de getopte stek
        nu maar w8en welke meer opbrengt de getopte of de andere hahahahah
        gewoon een klein testje



        Attached Files

        Comment


          #79
          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

          dit is zeg maar van boven af en de stekjes die er nu nog niet onder staan ga ik misschien wel ook onder de scrogg zetten ligt eraan hoeveel ruimte nevilles nodig heeft



          Comment


            #80
            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

            stom waarom komen mijn fotos naast elkaar mods ????????????????????????????
            Na de foto een enter dan komen ze onder elkaar een ekstra lege regel is ook prettig dan zie je beter waar de eerst foto stopt en de tweede begingt.

            Je scrog zou ik nog een weekje op 18/6 laten en dan op 12/12. Ziet er goed uit. Ook die lst van je stekken ziet er goed uit, die krijgt mooie zijscheuten.

            Grtz

            Comment


              #81
              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

              jah dankje wel monty eindelijk eeen reactie op een van mijn vragen ik ga morgen de 5e week van de groei in dan maak ik die week nog vol en begin ik in week 6 met de klok op 12 uur te zetten waardoor mijn kweek uiteindelijk 22 weken zal gaan duren 5 weken groei 14 tot 16 weken bloei en de tijd onder de tl er nog bij zit ik bijna op 22 wken hahahahaha zal toch wel een knal wietje moeten zijn om die tijd te compenseren ps zal ik die stekjes volgende week voor ik de bloei in ga suppercroppen of gewoon laten gaan zoals ze gaan ?????
              wat is meer opbrengst

              mvg DH

              Comment


                #82
                Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                Die test ben ik nog ah doen. De helft van mijn planten staat op lst, de andere helft getopt. Het resultaat moet ik je schuldig blijven want zoals ik je reeds heb gezegd maakt een dikkere plant dikkere buds aan. Een lst plant eerder veel kleine.
                22 weken is bijna een half jaar man... Jij hebt wel heel veel geduld moet ik zeggen... En ik hoop idd voor jou dat er onderweg niets foutloopt want it's still a long way to go maatje...
                Break 2 legs

                grtz $iR
                sigpic

                Comment


                  #83
                  Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                  jah dat zal ik wel nodig hebben die suc6 want het gaat nog lang duren zoals jij al vernomen had
                  maar zoals het er nu uitziet ga ik nog 1 week max 2 weken groeien anders gaat het echt lang rekken
                  maar het resultaat mag er dan hoop ik ook wel echt zijn


                  ik heb in iedergeval op de helft van de rit een indicatje voor te roken
                  en ik ga ove r 2 weken max 3 weken een hydrokweek beginnen met plagron voedingspakket

                  die kweek ga ik een indicatje kweken
                  ik ga de ruimte nog helemaal klaar maken

                  maar begin volgende week daar over als ik de voeding binnen heb
                  dan ga ik beginnen met de ruimte klaar te maken

                  het gaat dan om een ruimte van 1,5 m2 van 2 m hoog en ik ga daar een 1000watter
                  hangen en daar 9 plantjes onder zetten

                  maar meer info volgt in de hydro testkweek voor plagron

                  mv DH

                  Comment


                    #84
                    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                    hier is dan weer ff een kleine update voor smoking fifi

                    ik zit nu op week 5 dag 5
                    de temp licht aan 28,7
                    de temp licht uit 23,4
                    lv licht aan 40 %
                    lv licht uit 55%

                    ik geef nu
                    2,5 ml cannazym per liter
                    5,0 ml terra vega per liter
                    en dan een beetje citroen zuur voor ph te regelen


                    ik vraag me eigenlijk af als ik de plant nu op 12/12 zet of ik dan de scrogg
                    nog vol krijg ?????
                    ik ben nu rustig af aan het bouwen met het aantal licht uren
                    ik ben zeg maar de laatse week met ingang van week 5 dag 1 begonnen met elke dag 1 uur meer verduisteren dat houdt in dat de plant elke dag
                    1 uur meer donker krijgt en 1 uur minder licht voor toch de 24 uur aan te houden

                    bijvoorbeeld
                    dag 1 18/6
                    dag 2 17/7
                    dag 3 16/8
                    dag 4 15/9
                    dag 5 14/10
                    dag 6 13/11
                    dag 7 12/12

                    in deze volgorde wil ik het wat natuurlijker laten lijken voor de plant en
                    verw8 hoop dat daardoor positievere eavtie op bloeisympthomen te krijgen
                    en sneller dan gewoon boem pats 12 uur

                    maar genoeg slap gelul bekijk de fotos maar

                    mvg DH

                    dit is de scrogg op week 5 dag 2



                    niet te lang kijken he
                    je mag niet onder het rokje van me vrouwtje kijken
                    heey $ir extra voor jou kijk eens naar het metertje



                    getopte stek waar ik ook een scrogg over heb gezet alleen word die niet zo extreem als de nevilles



                    en jah hoor ik mag nu toch wel zeggen dat het fimmen geslaag is kijk hier met trots naar mijn drie hooftoppen
                    tevens heb ik ook 1 zijtak die ik ook heb gefimmed ipv getopt en die heeft nu ook 3 takken
                    Attached Files

                    Comment


                      #85
                      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                      heey groen kwekers

                      hier weer een wekelijkse update
                      we zitten nu in week 6 dag 1

                      hiep hiep hoera
                      vandaag gaat de klok op 12 uur
                      dat werd eens tijd zeg

                      temp licht aan 29,5 - 30,5
                      temp licht uit 23 -24,5
                      lv licht aan 35
                      lv licht uit 45 - 50
                      ph voedings water 5,9

                      vanaf vandaag ga ik de klok op 12/12 zetten
                      ik heb ook zojuist voor het laats water gegeven en ga alleen nog enkel water geven
                      tot ik zie dat de bloei erin zit of dat ze om voeding vraagt (bladeren lichter gaan kleuren).

                      voor de rest ziet ook deze week er vrij netjes uit zonder veel problemen alleen wordt
                      het steeds lastiger te bepalen waar je welk scheutje vast moet binden en ben ik zo ongeveer elke dag wel 45 min tot een uurtje aan het binden voor het allemaal een beetje overzichtelijk te kunnen houden

                      ook is nu alles (op een tak na) boven het net, maar nu weet ik niet welke scheuten ik wel en niet moet afbinden en of afknippen

                      en moet ik nu blijven doorbinden tot ik bloei zie verscheinen ????

                      ik heb weer wat fototjes bijgevoegd

                      en ik heb een stekje (getopte stek) van me opgeofferd en dat ik een bubbleponics (recirculerend systeem) gezet.
                      15 liter water tank
                      ph 5.9 ec 1.3
                      is ff een test voor als ik over een week of 2 a max 3 met de hydro kweek ga beginnen


                      hopelijk weer veel positieve reactie en/of hints/tips

                      mvg DH












                      Attached Files
                      Last edited by devils haze; 6 November 2009, 07:36.

                      Comment


                        #86
                        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                        ziet er allemaal heel goed uit
                        doe zo verder
                        ben benieuwd naar de hydro kweek

                        grtjs olivier

                        Comment


                          #87
                          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                          goeie dag. wat voor camera heeft u ? Dan weet ik ongeveer wat ik moet hebben

                          gr sven

                          Comment


                            #88
                            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                            ik heb een kodak ease share v1003 10 mega pixel

                            Comment


                              #89
                              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                              heey kwekers

                              kleine update
                              week 6 dag 4

                              het scroggnetje begint nu aardig vol te raken we zitten nu op de 4e dag van de bloei.

                              maar nu een vraagje het net begint zo vol te raken dat ik niet meer weet waar ik alles vast moet binden, maar nu komt de vraag.

                              moet ik ook de zijscheuten van de takken vastbinden want ik heb tot nu toe alleen de takken vastgebonden en de scheuten beginnen nu vrijsnel te stijgen allemaal ik heb er een fototje van kijk maar





                              Attached Files

                              Comment


                                #90
                                Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                                nice....

                                Comment

                                Bezig...
                                X