Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

neville's haze sjdr120 eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

    dat is m het probleem juist,ik denk dat je t best zo laat en evt strax je toppen moet gaan onder steunen met je netje.
    volgende keer gewoon met n sativa bijna niks van voorgroei gaan geven.zoals ik al zei ze zal nu toch wel stoppen !
    grtz

    Comment


      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

      jah ze zit nu in de einde van de 4e week 12/12
      ik denk dat ze nog 1 a 1 1/2 week zal doorgroeien maar of dat nu niet teveel is zien we dan wel gheheheh

      Comment


        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

        wat kan de schade toebrengen indien de ventilator te hard staat ????????????????
        mijn ventilator kaatst tegen de muur zo mijn ruimte in en langs de andere kant van mijn ruimte komt verse aanvoerlucht binnen en die botsen dan tegen elkaar in de ruimte
        ik denk wel goe te zitten want heb mooie donkere groei
        vraagje amnezia hoe lang bloeien ongeveer ????????????????

        Comment


          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

          hoe weet je dat je ventilator te hard staat
          ik heb 2 stromen gemaakt een ventilator die die tegen de muur kaatst en zo wind in de ruimte maakt en aan de andere kant komt verse lucht die van boven me een badkamermotertje in de ruimte wordt geblazen en die kruisen elkaar dan in de ruimte en gans boven hangt er een afzuigineskke

          Comment


            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

            een ventilator die te hard staat kan bladkou en paarse stelen veroorzaken
            en verse lucht hoor je van onder toe te dienen en (vervuilde lucht) van boven af te zuigen

            zo weet je ckur dat de verse lucht door de hele kast is gegaan je kan niet boven toevoegen en boven wegzuigen je krijgt dan een kortere ciculatie dan wenselijk is

            waarschijnlijk komt onder dan helemaal geen verse lucht met alle nadelen van dien

            Comment


              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

              Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
              maar kijk die 14 uur donker en 10 uur licht is een optie

              maar hoe pakt dat uit voor mijn stekjes

              mij hebben ze altijd gezegd licht is gewicht
              ga ik dan niet minder opbrengt hebben met mijn stekken of is er een andere mogelijk heid bijvoorbeeld die 2 stekken smorgens de eerste 2 uur voor het raam of gewoon dat ze niet in het donker staan
              dan kan ik 10 uur voor de haze en 12 uur voor de stekjes aanhouden
              (ps de stekjes zijn jack herrer x norther light)

              Als je de groei wil breken kan je dit best doen zoals mark zegt met langere nachttijden en kortere dagtijden. Uit ervaring weet ik dat nadat je de planten 2/4 dagen 8/16 geeft dat de groei bijna volledig stopt. Je kan de groei ook remme door bepaalde supplementen zoals 666 groeistopper
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                hm dus fif

                wat je eigenlijk zegt is de plant 2 tot 4 dagen 8 uur licht geven en 16 uur donker en dan na die dagen weer trug op 12/12 of dan door gaan als mark zegt op 14 donker 10 uur licht ???

                is dat wat jij mij probeerd te vertellen????

                Comment


                  Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                  Ja je kan na die 2/4 dagen gewoon doorgaan met de normale 12/12 cyclus
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment


                    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                    zoals ik vanaf het begin aangaf: deze dames groeien LANG door......... erg lang.....veel te lang en uiteindelijk kom je zoals IK had verteld in de knoei met je hoogte van de lamp......
                    ach ja.......ik blijf het tegen iedereen zeggen die zulke planten aanschaffen en zetten....laat ze niet lang in de groei staan je krijgt er ruzie mee....uiteindleijk win je dan toch maar met moeite.

                    Mijnadvies: zie mijn verslag daar had ik dus een stukje groen ijzerdraad vastgeknoopt en een lus gemaakt (grote lus) effe paar dagen scherp naar beneden trekken dus even een andere groeirichting.....

                    een wijze raad voor volgende keer: laat ze niet lang voorgroeien...deze soorten gaan hard in de bloei, en groeien extreem lang door............. verder prima en ziet er leuk uit....
                    greetz Kweker
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                      hier dan snel een foto update

                      ik heb gister de takken ondersteund met een klimnet aangezien ze heen en weer stonden te zwabberen gheheheh (ze groeiden heel snel in de hoogte en gingen een beetje leunen) vandaar dat ik ze heb ondersteund en jah als ik nu lekker dikke zware toppen erin krijg dan heb ik me al weer een werkje gespaard

                      ps ik heb nu dus 2 x 600 watt in mijn tentje en temp is 28.9 maar is te doen als het licht uit is dan regel ik de temp met kacheltje en hou dan de temp op 26 graden soms 25

                      ook heb ik zojuist bij de growsjop 2 clip ventilators gekocht (15 e p/s)
                      hmm ik wist niet dat die niet deden zwenken eigenlijk stom dus ga ik in de loop van de week ff opnieuw naar de gamma of blokker en haal daar een ventilator die doet zwenken en die zet ik dan op de grond erbij

                      clip ventilator 1 draaid tussen nevilles haze en de lamp
                      clip ventilator 2 draaid tussen de hydro en aarde stek
                      tower ventilator staat op de grond en zwenkt tussen de planten

                      maar aangezien die tower ventilator geleend is en niet in mijn smaak valt wil ik dus een gewone tafel/zwenk ventilator

                      maar hier weer wat fototjes ghehehe

                      de stam heeft annabolen gekregen ik weet nu niet precies te vertellen of dit alleen door die actieve beluchting van de wortels komt maar dies aardig dik aan het worden we komen bijna bij de 30 mm

                      mvg DH
                      Attached Files
                      Last edited by devils haze; 6 November 2009, 07:31.

                      Comment


                        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                        Nice man, een ware jungle daar

                        Greetz

                        Comment


                          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                          en nou maar hopen dat ik er zon mooie toppen van kan maken als kweker

                          heey kweker sorry maar moest ff je foto hacken gheheheh
                          dit is een mooi voorbeeld van wat ik zou willen in mijn tentje

                          Comment


                            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                            Haha ja dat is een best kanon, hoop dat jij dat ook krijgt Devil! Het gaat in ieder geval de goede kant uit

                            Greetzz

                            Comment


                              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                              Met die 1200watt die je daar hebt hangen zou het me niks verbazen als ze 2x het formaat worden

                              Greetz

                              Comment


                                Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                                thnx ijsco ik hou de moed er ckur in gheheheh en ik verbaas mij gewoon elke dag weer keer op keer

                                hoe de nevilles groeit
                                en nog meer van hoe de toppen van de stekken worden ghehehe
                                dat wordt zeer lekkerre rokers kan haast niet w8en
                                als ik nu al zie hoe dik die toppen zijn en ze moeten nog lang
                                check hier maar eens in de hydro draadje
                                http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...html#post92424

                                misschien heb je nog wat aanwijzingen/kritiek

                                mvg DH

                                Comment

                                Bezig...
                                X