Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

neville's haze sjdr120 eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

    heey kwekers

    jah kweker je hebt gelijk

    ik begin vandaag aan week 9 totaal
    ik begin vandaag aan de 4e week 12/12

    sorry voor het lange w8en op de updates en foto's

    ik geef nu
    terra flores 15 ml op 3 liter (50 ML OP 10 LITER)
    cannazym 7,5 ml op 3 liter (25 ML OP 10 LITER)
    ph voedings water 5.8
    ec voedings water 2.0
    temp licht aan 27.5
    temp licht uit 26

    temp licht aan door extra lamp bij te hebben gehangen in deze wat koudere periode
    temp licht uit door een extra kacheltje wat ik heb geplaats in de kamer waar de tent staat

    de plant groeid nog steeds door met pieken van 50 a 60 cm boven het net de plant groeid zoals kweker zegd ook gewoon lekker door en trekt zich nog niet zoveel van de bloei aan
    wel zie je nu al bloemvorming over de takken heen maar alllemaal nog zo klein ghehe
    nu ik de temp onder controle heb zie ik wel minder onderling verschil en komt gewoon het gehele net dagelijks wat omhoog met hier en daar een piek van 60 cm de totale hoogte vanaf de grond is nu +- 120 cm
    de lamp hangt gewoon op 60 cm al vraag ik mij af als ik die nu wat laat zakken of de plant dan ook niet minder snel gaat groeien ???

    de stam is +- 35 a 40 mm doorsnede
    de vingers zijn ongelooflijk lang en dun de langste vinger wat ik tel zonder steel is 12 cm en is een 9 vingerig blad gheheheh
    dus als ik het zo mag stellen voelt ze zich lekker in mijn tentje

    maar hoelang gaat mijn plantje nog ongeveer doorgroeien ik heb nog maar een 10 cm voor de lamp omhoog te zetten en dan zit de lamp op 60 cm afstand of zouden jullie mij aanrade om van 2 x 600 over te stappen naar 3 x 400 omdat dan de plant dichter op de lamp kan????

    ik heb een kacheltje maar ik vraag mij af of ik die op een controller kan zetten dat hij zelf aan en uitgaat op tempratuur????

    ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen

    met vriendelijke groet
    Devils Haze
    Attached Files
    Last edited by devils haze; 6 November 2009, 07:32.

    Comment


      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

      ziet er goed uit man!

      Comment


        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

        Ik denk eens ze te dicht bij de lamp komt , niet meer zal gaan groeien , ik ben dat wel niet zeker , heb nog nooit een dame gehad die tot op men lamp rijkte je zou ze eventueel met wat touwtjes kunne manipuleren van richting


        Izzzz

        Comment


          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

          um dan ga ik andere toppen bedekken het is een kompleet gras veld wat omhoog trekt daa valt geen ricchting aan te veranderen of ik moet al mijn stekjes eruit halen dan hebben ze nog een zoveel plaats maar dat duurt nog enkele weken eer de stekjes eruit zijn ghehehe

          Comment


            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

            mooi devil.
            al gedacht aan knakken?

            Comment


              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

              ghehehe deze toppen worden niet geknakt dan bedekt die weer een andere top gheheh de volle scrogg oppervlakte is een en al top dus waar zou ik heen moeten buigen ????

              naar buiten de tent gheheheh

              de echte koplopers die zal ik wel kunnen buigen maar dan ook niet meer als 10 stuks anders verlies ik weer meer oppervlakte voor de rest

              moet gewoon ff kijken hoe het nu verder gaat maar weet wel nu al te zeggen dat scrogg absoluut een meer opbrengst zal geven dan een plant in de natuurlijke weg te laten groeien

              ook zijn mijn verwachtingen weer wat aan het oplopen maar wil niet te veel zeggen

              Comment


                Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                tja wat zal ik zeggen he, weinig vragen alles gaat prima, super scrog. Maar daar had je weinig aan. Critiek, hmm moeilijk hoor, heb alleen opbouwende kritiek. ga zo door.

                Grtz Monty

                Comment


                  Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                  ja bedoelde ook niet de scrog te knakken maar idd de koplopers

                  Comment


                    Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                    ziet er mooi uit !
                    keep on going
                    greetz

                    Comment


                      Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                      ziet er heel goed uit man

                      ik heb mijn kachel op een temostaat aan gesloten die ik ingesteld heb op 26% als hij daar boven komt gaat hij uit

                      en voor de lv het zelfde door een hygrostaat

                      Comment


                        Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                        een kleine update tussen door

                        sinds ik dat kacheltje op de kamer heb en de tempratuur tussen licht aan en licht uit niet meer zo veel verschil is groeit de plant nog harder

                        ik had gister maar besloten om er nog een klimnet (zogenaamd) boven te hangen voor de toppen wat te kunnen ondersteunen want die gingen allemaal hangen naar mate ze hoger werder

                        ik heb de lamp nu op de hoogste stand kan niet meer hoger

                        maar kan iemand mij zeggen hoelang die nu nog gaat doorgroeien want zo als het er nu uitziet blijft hij nog hard doorgroeien

                        maar iig heb ik vandaag dus dat klimnet +- 40 cm boven de scrogg gemaakt

                        foto's volgen morgen of donderdag moet ff kijken met de camera

                        mvg DH

                        Comment


                          Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                          hey dh,ik heb ook hoogte problemen gehad met sativas in een tent.dat doorgroeien in de bloei blijft gewoon n probleem.ik had toen een donkere periode van 14 uur en n licht periode van 10 uur .maar ik denk dat ze nu toch wel ver uitgegroeid zal zijn!
                          en anders minder lang licht geven.
                          grtz

                          Comment


                            Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                            dus jij zegt als ze door blijven groeien minder lang licht geven ????

                            maar ze groeien toch meer in het donker ?????

                            of beredeneer je zo
                            licht is energie dus minder licht overdag is minder energie snachts????
                            is dat waar je het op basseerd master

                            Comment


                              Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                              zo zou je t kunnen zien dh ,t is mij ook maar vertelt.maar t heeft bij mij wel geholpen.
                              maar na 5 weken bloei is de meeste groei er toch echt wel uit.(hoop ik)

                              Comment


                                Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

                                maar kijk die 14 uur donker en 10 uur licht is een optie

                                maar hoe pakt dat uit voor mijn stekjes

                                mij hebben ze altijd gezegd licht is gewicht
                                ga ik dan niet minder opbrengt hebben met mijn stekken of is er een andere mogelijk heid bijvoorbeeld die 2 stekken smorgens de eerste 2 uur voor het raam of gewoon dat ze niet in het donker staan
                                dan kan ik 10 uur voor de haze en 12 uur voor de stekjes aanhouden
                                (ps de stekjes zijn jack herrer x norther light)

                                Comment

                                Bezig...
                                X