Poging (pr) record te verbreken!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #151
    Nja, zo snel gaat het ook niet met een paar bananen. Op de tweede foto zie je wel een zaadje of drie zitten...

    Comment

    • Morgen Zonder Zorgen
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2013
      • 1133

      #152
      Gelukkig ziet het er niet erg uit, eigenlijk lijkt het wel minder. Ik maak me nu gelukkig geen zorgen meer. De toppen zijn ook al iets dikker, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.

      Tot over een week voor de nieuwe update of er moet eerder iets te melden zijn.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment

      • Morgen Zonder Zorgen
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2013
        • 1133

        #153
        19-5-2017 De nr 1 en 2 zijn nu 28 dagen groei en nr 3 is 27 groei dagen en nr 4 dus 23 groei en 45 dagen staan ze op 12/12 en 31 dag op echte bloei !!!

        Vandaag de emmers verwisseld. 2 van 4 stonken wel, beetje raar eigenlijk had het nog nooit gehad maar kon niets raar vinden. Verder gaat het zijn gangetje.

        DSC07979.JPG

        DSC07982.JPGDSC07984.JPG

        Leuk nieuws de Winterharde Palmzaden zijn opgekomen!!!!!
        Wat wel er opvalt dat ik twee potten had gezet met palmzaden. 1 met potgrond erin en de andere met kokossubstraat van de Action. De kokos zijn de opgekomen en potgrond is nog niets te zien!!!! Doe hier je voordeel mee

        DSC07986.JPG
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #154
          In hoeveel tijd? En voorgeweekt of niet? Continue vochtig gehouden? Ik ben palm en koffie zaden aan het proberen en nog steeds niks. Heb ook die coco's liggen, zal ze daar is in poten.

          Comment

          • Morgen Zonder Zorgen
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2013
            • 1133

            #155
            Je moet eerst de zaden 2-4 dagen laten weken in lauw water. Elke dag het water verversen. Pot met zaden in de vensterbank en dan huishoudfolie er overheen. 2 maanden duurder het ongeveer.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #156
              Stel u voor moest wiet zo uitkomen... Ga het nog is proberen met de coco's dan. Voor de rest was ik dus ok bezig.

              Comment

              • Morgen Zonder Zorgen
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • May 2013
                • 1133

                #157
                haha, ja je moet wel een beetje geduld hier mee hebben
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment

                • Morgen Zonder Zorgen
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1133

                  #158
                  27-5-2017 De nr 1 en 2 zijn nu 28 dagen groei en nr 3 is 27 groei dagen en nr 4 dus 23 groei en 53 dagen staan ze op 12/12 en 39 dag op echte bloei !!!

                  Het gaat zijn gangetje hier, eigenlijk niets te klagen. Heel klein puntje dat er elke dag wel een paar blaadjes eraf vallen, maar dat is eigenlijk al heel de kweek zo. Die blaadjes worden natuurlijk eerst geel en vallen er dan af. Veel kleine blaadjes zijn dat juist. De grote bladeren gaan wel lang genoeg mee.

                  Nu de pic's dan.

                  DSC08033.JPGDSC08035.JPGDSC08036.JPGDSC08037.JPG

                  laterrrrrrrr ohja Geniet buiten van het lekkerrrr weer natuurlijk

                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #159
                    Ik mag dan ook niet veel reageren, maar dit verdient wel een pluim!
                    Deftig netje vol!

                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • MV1977
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2014
                      • 375

                      #160
                      Gaat volgens mij helemaal goed komen daarzo. Lukt het een beetje om de temperatuur onder controle te houden?
                      1e kweek - Mohan Ram (Done)
                      3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                      Comment

                      • Morgen Zonder Zorgen
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1133

                        #161
                        Thx mannen.

                        De temperatuur, ik weet niet precies wat je bedoelt? De temp. van de leds zijn super goed gekoeld. De temp. in mijn hok is ook goed onder controller. Alleen is het nu wel over de 30 graden op zolder waar ook mijn hok staat. Dus dan wordt het al wat lastige om een om juiste temperatuur te krijgen. Daarom staat mijn lampen s' nachts aan en over dag uit. Dat is optimaal bij mij, want als het dus buiten warm is, is nachts koeler waar ik het voordeel van heb dat het niet te warm wordt overdag en als het juist koude dagen zijn is het overdag natuurlijk warme dan s'nachts maar dan zijn juist de lampen weer aan dus dan is het ook weer niet te koud in de nacht in mijn hok en kan het als de lampen uit zijn heb je weer de warmste deel automatisch van de dag.

                        En als het dus heel warm dag laat ik de afzuigfan harder draaien.
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment

                        • Morgen Zonder Zorgen
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1133

                          #162
                          DSC08065.JPG
                          Palmbomen kwekerij gaat goed. Het zijn er 30 stuks!! Ik heb vandaag ook 5 in het park in de buurt langs de waterkant geplant, wie weet groeien daar over een tijdje opeens palmbomen!!!
                          De plantjes die in de coco's hebben gestaan hebben 2 keer zo lange wortels als die andere die potgrond zij geweekt. Dat valt toch wel erg op, maar kwa plant zie je nu niet echt verschil meer.



                          Nog een paar foto's van mijn lekkers in de tuin. DSC08069.JPG

                          DSC08079.JPG
                          Kersen, helaas wel veel gesneuveld dit jaar door de late vorst!!! Bijna al mijn pruimen kwijt!!!


                          peren
                          DSC08080.JPG


                          Appels
                          DSC08073.JPG

                          Mijn Tomaatjes
                          DSC08071.JPG



                          En dan hebben we nog het experimentje met de hydro tomaten. Ik heb vandaag twee geplant in de tuin. Kijken of ze dat overleven van hydro naar aarde. Ik denk eigenlijk zelf dat het wel moet lukken, natuurlijk wel in het begin genoeg water geven.

                          DSC08081.JPG

                          DSC08084.JPG
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment

                          • MV1977
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2014
                            • 375

                            #163
                            Wow MZZ, das een mooie verzameling plantjes! Leuk om te zien.
                            1e kweek - Mohan Ram (Done)
                            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                            Comment

                            • Morgen Zonder Zorgen
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 1133

                              #164
                              Thx MV1977

                              4-6-2017 De nr 1 en 2 zijn nu 28 dagen groei en nr 3 is 27 groei dagen en nr 4 dus 23 groei en 61 dagen staan ze op 12/12 en 47 dag op echte bloei !!!

                              Bijna alles gaat zijn gangetje +- nog 2 weken en dan hebben we de finish gehaald. Helaas zo alles jullie zien is plant 3 een beetje op haar eind, bladeren bruin en dor en ze drinkt weinig!!! Hoe het komt zal ik niet weten.

                              Nog wat foto's gemaakt en deze keer een aantal macro. Natuurlijk zijn trichomes nog clear maar er zijn gelukkig ook al witte aanwezig!!! Nu nog wachten dat ze allemaal wit en amber zijn!!

                              DSC08088.JPGDSC08090.JPGDSC08089.JPGDSC08098.JPGDSC08099.JPGDSC08097.JPG


                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment

                              • Wietefras
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2013
                                • 4374

                                #165
                                Wellicht heeft die dorre plant bij jou ook wat te weinig wortels voor de hoeveelheid licht?

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...