Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RED VS BLUE under water

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Wow dikke knotsen!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #92
      Ziet er toch nog goed uit ondanks de leercurve die je had lamp lijkt toch een erg goede dekking te geven ik heb er mede dankzij jou verslagen toch maar 2 besteld
      hoop dat je toch nog wat gr er af haalt en dat die rode nog wat meer kleur laat zien natuurlijk Sucses

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Die TSL ga je sowieso geen spijt van krijgen. Wellicht dat de SP3000 iets beter is maar kost dan ook bijna het dubbele . Op mijn resultaten van nu afgaande zou ik in ieder geval zonder enige twijfel nog gewoon de TSL bestellen... Wellicht dat ik daar na de oogst van de AF of anders na de volgende ronde anders over denk.

      #93
      Ziet er lekker uit! Zot dat ze nog zo goed zijn bijgetrokken!

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik ben dan ook erg benieuwd naar de volgende ronde

      #94
      Zo.. even een echte camera erbij gepakt want wilde toch wel een paar goede foto's van deze ronde hebben... Tevens de trichomen geïnspecteerd met de loep en ik denk dat ze wel zo'n beetje om mag (dat wordt dan denk ik zondag/maandag, ze hebben dan 70 dagen gebloeid ).
      IMG_0005.jpg IMG_0007.jpg IMG_0003.jpg IMG_0001.jpg IMG_0002.jpg IMG_0006.jpg IMG_0008.jpg IMG_0012.jpg IMG_0011.jpg IMG_0010.jpg IMG_0009.jpg
      Lopend Verslag

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Mooie Foto's al zeg je het zelf !!

        Zondag kapdag , k'zou mee willen doen , maar ik ga nog een weekje wachten denk ik !!

        Straks nog een goe kijken !!

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Wellicht dat die van mij ook nog een weekje langer staan. Dat is afhankelijk of ik zondag verschil zie met vandaag. Ben ook erg druk momenteel dus het is ook niet o moeilijk als anders om te wachten met oogsten. Ben alleen bang dat ik hooguit op een kwart van jouw opbrengst ga zitten... Nou ja, als de kwaliteit dan maar goed is vind ik dat ook niet zo heel erg.

      #95
      Mooie foto's, ziet er goed uit, die gaan nog wel wat dikker worden, zou nog een weekje wachten als het mogelijk is, suc6 anders met de knip.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


        #96
        Strakke kiekjes zeg! Ziet er lekker uit
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #97
          Nou om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze het nog wel een weekje volhouden. Had ook verwacht dat ze na een weekje spoelen wel wat zouden verkleuren maar dat valt alleszins mee. Opvallend is dat de rechter RHC nu ook wat rode tinten begint te vertonen wat suggereert dat ze nog niet uitgebloeid is maar gewoon wat achterloopt. Toppen zien er heerlijk uit en de LV is onder controle dus zie nog geen echt risico voor toprot. De rechter hoofdtop begint wel een serieuze top te worden en ik ben dan ook blij dat het snoer van de lamp haar wat ondersteuning biedt.

          IMG_4967.jpeg
          Attached Files
          Lopend Verslag

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Mooie toppen hoor

          #98
          Zo die staan er mooi bij
          hee welke led bril gebruik jij ?
          Ik heb net die 2 tsl 2000 in de tent gehangen en ben nou beetje blind

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            moet je de sp3000 eens ophangen
            Maar ik gebruik gewoon een zonnebril. Werkt perfect

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Laskap bij aankoop van 4 lampen?

          #99
          Ik geloof je gelijk man
          ik wou ook eerst die 3000 maar dacht in een 120 op 120 tent geven 2 lampen net wat betere spreiding van het licht

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Dat is ook zo hoor. Heb zelf 2 tsl's naast elkaar en zeer tevreden wat betreft spreiding.

          Lekker bezig man, het lijken wel cactussen zo dik die toppen!
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            Zojuist maar eens trichomen gecontroleerd. Nog redelijk wat heldere ertussen dus kunnen nog paar dagen staan. Staan nu volgens mij 8 dagen op spoelen en begin me echt het nut van topboosters af te vragen. Huidige EC is 0.4 (geen toegevoegde meststoffen, PH is 5.5-6.1. Toch zwellen de toppen nu best vlot aan. Kan niet zeggen dat ik met de rondes waarbij ik sugar royal toevoegde nu een enorm verschil zag op de laatste week. Zoals ik het nu zie gaat het woensdag/donderdag om.
            Lopend Verslag

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Gewoon bij pk1314 houden.

            • Elkwazizi
              Elkwazizi commented
              Editing a comment
              Ik heb een keer hydro met enkel A+B gedaan, daar had ik ongeveer een gram/wat en dan de tweede hetzelfde maar dan opt einde wel green sensation en finalpart van GHE gebruikt en toen had ik 1,5g/w. Het kan aan veel dingen liggen maar qua voeding was dat het enige verschil.
              pk1314 heb ik ook al vaak voorbij zien komen, is dat ook goed? Green sensation is echt wel duur...

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Dat gebruikte iedereen voor die boosters opdoken.

            Voor het eerst en hopelijk niet voor het laatst!
            Horks Fototopic 2.0

            Comment


            • Elkwazizi
              Elkwazizi commented
              Editing a comment
              ik ben nu een rondje zonder die bloom booster aan het doen en zie niet echt verschil eigenlijk. Green sensation gebruik ik nu eigenlijk alleen bovenop de basisvoeding, top

            Jammer... ik vond 2 aangetaste blaadjes, toprot. Geen issue want stond al een week te spoelen. Schade is zeer beperkt (schat zo'n 15-20 gram nat) dus de rest lekker geknipt en te drogen gelegd. Red Hot Cookies ga ik zeker nog een keer zetten maar nu eerst het systeem klaar maken voor de Red Poison (gebruik deze ruimte nu als droogruimte voordat die erin gaan.
            Ik heb de hoop dat ik toch nog een kleine 250 gram droog heb geoogst dus dat valt achteraf bezien nog enigszins mee. Wel supercompact en erg weinig blad. Denk dat het genieten wordt.
            Lopend Verslag

            Comment


              Een beetje toprot is niet zo erg, veel plezier straks met de oogst!
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


                Hoort er toch een beetje bij vind ik. De toppen in het droognet 4 laagjes mooie rode wietIMG_4980.jpeg
                Lopend Verslag

                Comment


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  schoon kleurtje

                • Greyvol
                  Greyvol commented
                  Editing a comment
                  Mooi hoor!

                • Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Lekkerrr, ziet er goed uit geniet ervan
              Bezig...
              X