Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pietweber
    Banned
    • Sep 2012
    • 112

    #31
    Ok,. Wat nu te doen, en belangrijkste,..waarmee!!!!

    Comment

    • Pietweber
      Banned
      • Sep 2012
      • 112

      #32
      Naar wat meer info blijkt het meeldauw tr zijn!! Silinal dus!!!

      Comment

      • mg5
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Feb 2012
        • 395

        #33
        Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

        Check het forum!!!!!!!!!!


        Ik weet het ook niet......

        Comment

        • THC Dude
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 2405

          #34
          Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

          Je kan geloof melk met water mengen en dat erover heen spuiten dan is het zo weg, weet alleen niet de verhoudingen.

          Comment

          • Pietweber
            Banned
            • Sep 2012
            • 112

            #35
            Melk en water????
            Ff denken,... Ik zou denken omdat melk een zuur bevat en je dit met water vermengt het de schimmel weg brand,. Vraag me alleen of dat zuur,.. Wat eigenlijk bacterieen zijn geen kwaad kan????

            Comment

            • THC Dude
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 2405

              #36
              Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

              Ik ken de samenstelling niet van melk en dat intresseerd me ook niets, weet wel dat het goed werkt tegen meeldauw.

              Maar in de lucht heb je ook bacteriën, moet je die dan ook niet zien te ontwijken????? En op je plant heb je ook allemaal bacteriën zitten dus dan zou ik die ook maar gelijk omhakken....

              Je kan het ook wel overdrijven hé.....

              Comment

              • Thurgood Jenkins
                Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 695

                #37
                Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

                Dus als ik het goed zie heb je 1 watt leds gebruikt of niet???

                Groetjes Thur.
                "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                Comment

                • Pietweber
                  Banned
                  • Sep 2012
                  • 112

                  #38
                  Nee, geen 1 watt leds,.....

                  Comment

                  • Pietweber
                    Banned
                    • Sep 2012
                    • 112

                    #39
                    Watt is een verbruik van een lamp en heeft niks te maken met de hoeveelheid licht die er wordt afgegeven.
                    Lichtsterkte wordt gemeten in candela of microcandela.

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #40
                      Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

                      wattage heeft wel degelijk te maken met hoeveelheid licht die een lamp produceert. De candela of microcandela vind ik te omslachtig om te gebruiken. Ik ga liever voor lumen, want ik gebruik geen lens.

                      een 1W led produceert minder lumen/candela dan een 4W led. Daar kun je niet omheen. Hoe hoger het wattage, hoe hoger de lichtsterkte over het algemeen. Met een 5 watt spaarlamp/gloeilamp/led kun je nu eenmaal geen 1300 lumen produceren. Met een 23Watter dan weer wel. Ik zie niet hoe dat er niets mee te maken kan hebben.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • Pietweber
                        Banned
                        • Sep 2012
                        • 112

                        #41
                        Watt is puur en alleen het stro verbruik!
                        Lumen is de lichtopbrengst inderdaad, maar van een 600 watt hps die dus 600 watt aan stroom verbruikt en bv 12000 lumen opbrengt gebruik je echt niet de volle 12000 lumen, je plantje heeft maar aan bv 20% van de hps en waarde, en dat zijn de juiste kleuren spectrums... Vandaar dat de ledlamp er nu is,. Weinig watt aan verbuik,. Minder lumen maar wel precies dat kleuren spectrum wat de plant nodig heeft, en bij een led lamp is die opbrengst meetbaar in candela!

                        Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen methode en ideen!!

                        Comment

                        • Pietweber
                          Banned
                          • Sep 2012
                          • 112

                          #42
                          Ps heb je een 4 watt led met een stralings hoek van 10 gr op 1,5 mtr heb in meer aan een 1 watt led met een hoek van 30gr

                          Comment

                          • Pietweber
                            Banned
                            • Sep 2012
                            • 112

                            #43
                            Iemand trouwens tips voor een goede af met goede opbrengst?

                            Comment

                            • Pietweber
                              Banned
                              • Sep 2012
                              • 112

                              #44
                              ImageUploadedByTapatalk1348767460.165332.jpg

                              Met een 12 euro microscoop en een iphone,. Lachuhh

                              Comment

                              • Jakes
                                Chronic Stoner
                                • Oct 2011
                                • 164

                                #45
                                Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

                                geen slechte opname, ikzelf heb een 60-100x hand microscoop werkt ook goed

                                Comment

                                Bezig...