Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro dwc In The MiX!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

    Ben benieuwd naar jou verslag. Heb zelf nu ook een dwc bak. Dacht bij mezelf wanneer jij ook cfl groei en bloei had konden we vergelijken. Maar dat gaat niet. Hps ga ik ooit ook naar overstappen, maar mijn kweek koelkast is laag denk ik. En mss hps te warm. Maar ga het zeker testen en anders een hoge tent kopen. Voorlopig ervaring opdoen met wat ik nu heb.

    Comment


      #17
      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

      Ja ik had je topic gelezen, leuk dwc in de koelkast.

      17-9-2014 groei dag 16 !!

      Zo het nieuwe zaadjes is ook nu opgekomen.

      DSC04955.JPG

      De plantjes zijn lekker compact!!! Ik ben in mijn nopjes!!

      DSC04957.JPG p4

      Ja ik ga toch weer voor zaad denk in en niet meer voor stekken maken. Dit ziet er zo lekker compact uit, toch een heel ander gezicht dan bij mijn vorige stekken!!

      Trouwens de planten beginnen na al te ruiken en lekker ook!!! Zo echte zoete wietlucht, hhmmmmm en moet je na gaan de planten bloeien niet eens!!! Maar volgens mij is vooral de Santa Maria F8 die al nu ruikt!!!


      laterrrrrrrrr
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        #18
        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

        Vraag me toch altijd af of het nou een voordeel is dat ze zo compact zijn, maar als je beperkt bent qua hoogte dan kan het natuurlijk wel net dat beetje schelen. Kun je iets langer voorgroeien voordat ze een bepaalde hoogte halen en dan geef je ook de wortels wat meer tijd om te groeien. Toch?

        Ik vond het met watergeven wel altijd nogal irritant dat ze zo dicht op de aarde zitten. Kon er nooit lekker bij om de pot goed verdeeld water te geven, maar daar hebben we nu natuurlijk geen last meer van

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #19
          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

          Nice! Mooi systeempje. Als ik het goed begrijp heb je 1 pompje die alles doorpompt of hoe is dat aangesloten?
          Lekker compact idd, gaan mooie bosjes worden. Vooral die santa, daar ben ik erg benieuwd naar. Veel over gehoord maar weinig gezien. Ik volg hem!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

            Heej LR2, leuk dat je bent aangeschoven

            Nee ik heb drie zuurstof pompjes draaien. 1 pomp met 2 uitgangen. 1 sterke pomp met een koppelstuk(t-stuk)zodat ik twee slangen kan op aansluiten. En nog 1 pomp voor 1 emmer. Bruissteentje er op en gaan met die banaan.

            Het is eigenlijk heel simpel, ik zou zeggen probeer het een keertje zelf of je geen aarde kopen. Ph en Ec meter kan je voor weinig op bv Marktplaats nieuw kopen, werkt prima hoor!!!

            Ik gebruik zelf kleine emmers van 5 liter waarvan ik dan 4 liter gebruikt. De meeste hebben wel flink wat meer liters maar anders past het niet in mijn kleine hokje. Het werkt prima zo hoor, het is alleen iets vaker wat bijvullen!!

            Ik zelf vind van canna die aqua lijn wel okay want die is er dus speciaal voor hydro gemaakt maar er zijn nog zat andere merken die hydro voedingslijn hebben!!

            Ik vind het zelf gewoon een uitdaging om met zo min mogelijk aan lampen watt toch een mooie kweek te krijgen, voor mijn hoeft het geen kilo's op te brengen.

            Ik denk dat het deze ronde het wel goed komt in mijn micro hokje!!!

            Santa Maria is eigenlijk een ondergewaardeerd oud soortje heeft QNQ wel eens gezegd, maar ik weet ook dat bv HJM het een echte toppertje vind die het altijd goed doet, dus vandaar dat ik deze nu ook hebt, Ik zeg altijd maar goed luisteren naar de Oude Rotte in het vak en daar kan je een hoop van leren!!

            laterrrrrrrr
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment


              #21
              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

              dat is een verstandig plan
              die oude rotten hebben kennis van zaken
              laat maar leuk lopen deze run

              ik volg ook even mee

              grtz

              Comment


                #22
                Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                23-9-2014 groei dag 22 !!!

                De groei zit er nu flink in!!!
                DSC05001.JPG


                nr 1 is 15 cm hoog!!!

                DSC05002.JPGDSC05004.JPG

                nr 2 is 19 cm hoog.

                DSC05005.JPGDSC05006.JPG

                nr 3 is 4 cm hoog!!!

                DSC05007.JPG

                nr 4 is 19 cm hoog!!!

                DSC05008.JPGDSC05009.JPG


                nr 5 is 8 cm hoog!!

                DSC05010.JPGDSC05012.JPG


                Zijn zeker nog lekker compact!!!

                Heel simpel scrogg net in elkaar gezet, maar doel treffend. Klein maar fijn

                DSC05013.JPG

                Even passen en meten en de scrogg is weer feit in het kleine kastje,hahaha.
                DSC05016.JPG

                Er is eigenlijk maar ruimte voor vier scrogg netten geloof ik. Nr 5 is toch klein want die is natuurlijk wel een aantal dagen jonger. Ik ga deze maar niet scroggen en zal een beetje knak werk worden. Maar er is natuurlijk hele groot kans dat er wel een mannetje tussen de drie Santa Maria zit, waar ik ook op rekenen en dan komt het weer helemaal weer goed met de ruimte.

                Ik zit nu nog te twijfelen wanneer ik over ga op 12/12. Ik was het wel van plan binnen een week, het hang natuurlijk af van de jongste benjamin onder de planten. Ik wil natuurlijk nog 1 stek maken van elke plant voor een zaadrun. De stekken zal ik nu al kunnen maken, er is al genoeg lengte voor. Behalve nr 5, dus daarom wacht ik nog even.

                laterrrrrr
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  #23
                  Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                  Ohja vergeten te melden plant nr 4 heb ik twee dagen geleden getopt of gefilmd, het blijft moeilijk fimmen dan want toppen kan natuurlijk niet fout gaan
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    #24
                    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                    Dat zijn mooie kroppen sla, maar wat een enorme balken joh.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #25
                      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                      hahaha, dan valt het niet om. Het valt wel mee hoor het lijkt allemaal wat groter op de foto. Het kan natuurlijk wel dunner maar als de plant op het net zit maakt het verder toch nee meer uit kwa licht/schaduw.
                      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                      Comment


                        #26
                        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                        Ha ha ok, maar de plantjes lijken zo weggedrukt door die balkjes. Maar goed, maakt natuurlijk niet meer uit als ze boven het net komen. Daar hebben ze weer alle ruimte

                        Gaat toch wel kriebelen hoor als ik jouw kweekje zo zie. Heb nou helemal niets gaan. Dat is echt saai

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #27
                          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                          ja snap ik, gewoon doen man. Probeer gewoon iets nieuws en iets wat zeker werkt, zou ik zo zeggen!!!Succes kerel, ik kijk er nu uit naar je verslag!!
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            #28
                            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                            28-9-2014 groei (18/6) 27 dagen.

                            Een overzichtje van de plantjes, de netjes worden al meer gevuld!!
                            DSC05044.JPG


                            DSC05047.JPG plant 1

                            DSC05048.JPG plant 2

                            DSC05051.JPG plant 3

                            DSC05053.JPG plant 4

                            DSC05054.JPG voor DSC05056.JPG na

                            plant nr 5 en zo staat ie er bij en daarna schuif ik de blaadjes opzij zodat juist de knoppen goed onder het licht zijn.

                            Ik zit te twijfel wanneer ik over ga op 12/12. Eigenlijk wil dat vandaag gaan doen, ik begin ongeduldig te worden, wat natuurlijk nooit goed is. Maar eigenlijk kan het volgens mij nog wel een weekje 18 uur licht hebben, maar aan de andere kant het moet natuurlijk ook niet te groot en te vol worden in het hokje!!!!! Als je over gaat op 12/12 groei het natuurlijk ook nog een beetje door.!!!

                            Dus wat raden jullie voor het juiste schakelmoment?????@!@~@##
                            adiossssss
                            Attached Files
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              #29
                              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                              Ik heb nog nooit scrog gedaan, maar ik dacht dat de regel was dat als het netje (bijna) vol zit dat je dan over gaat naar 12/12? Zou toch ook denken dat je daar wel al was. Maar goed, beter even wachten wat een SCROG guru er van zegt

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                #30
                                Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                                Hangt ervan af de regel bij scrogg =
                                Indica 2/3 v/h net vol is omschakelen heb je een mooi vol netje.
                                Bij sativa eens ze het net raken kan je eigenlijk al omschakelen.

                                Dus om te antwoorden op je vraag ik zou gaan omschakelen ik denk dat je nu al moeite zal hebben om alles mooi op het netje te houden.
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X