Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groot 2020 Hindu Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    COB: Groot 2020 Hindu Kush

    Korting op 420shop
    Starten want het kriebelt al een tijdje. Oude kast afgebroken, te groot en te zwaar om nog te kunnen verplaatsen. Aangepast terug in een (nu echt) stabiele temperatuur 20gradC, de luxe van water en afvoer en inpandig. Kleiner oppervlak van ongeveer 0.20m2. Mijn excel-file zegt dat ik hier, voor bloei, max 100Watt nodig ga hebben. Lamp en 500m3 slak 50% dimmen zodat deze de dames opzuigt.

    Feminized Hindu Kush van Sensi Seeds op aarde. Inmiddels begonnen met het opbouwen van de componenten en volgende week wat op de 3D printer gooien en een nieuwe armatuur plaat laten laseren zodat de cobs midden boven de plantjes hangen.

    Totale hoogte inclusief pot tot lamp is 170cm en twijfel hiermee nog tussen:
    1. Vier dames in 6 liter potten (20cm x20cm) minder lang voorgroeien en beperkte plant hoogte
    2. Een enkele dame in een 25 liter pot (33cm x 33cm) meer water buffer maar wel intensiever scroggen

    Qua planning moet ik midden mei echt klaar zijn. Kom anders in de knoei met vakantie.

    Zal mijn verslag hieronder bijhouden. Feedback is meer dan gewenst..

    Groet groot,

    #2
    Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Thanks!

    #3
    Succes! Ben benieuwd!

    Comment


    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Ik ook, weer veel lezen en uitzoeken!

    #4
    veel succes
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Thanks, zaadjes zojuist besteld

    #5
    ik kijk met GROOT te ogen toe
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #6
      Succes
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #7
        Succes man gaat vast goed komen

        Comment


          #8
          Succes!

          Comment


            #9
            Veel plezier en succes,.......

            Comment


              #10
              Dus ten laatste tegen eind februari beginnen dan. 7-9 weken afbloeien als de info een beetje correct is. Ben benieuwd of die planning lukt. Ik volg in alle geval mee. Happy growing

              Comment


                #11
                Zaadjes zijn binnen, nog wat laatste spulletjes en vandaag begonnen met bouwen rondom IKEA rekken. Vrijdag maar een dagje vrij nemen en afbouwen.F is wel heul krap dus daar moet ik even een bijzondere flens voor tekenen en printen. Ff vaart maken.



                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.

                Comment


                  #12
                  Ik schuif een stoeltje bij, succes

                  Comment


                    #13
                    mijn zaadjes zijn binnen heb nog 3 plaatjes vrij zo heb ook de hindu kush auto genomen voor in mijn tentje zijn ook aan het ontkiemen
                    mijn 16 planten gaan in 4 verschillende datums klaar zijn zo zal er nu en dan bij kunnen zetten en zo hopelijk niet meer zonder weed te vallen
                    want zit altijd krap met weed ( denk dak te veel rook laatste 201gr in 3,5 maand )
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment


                    • groot
                      groot commented
                      Editing a comment
                      Hindu Kush en ik hebben elkaar op een festival leren kennen en wij hadden een goede klik. Mijn versie is fem. want een klein kastje en moet toch een beetje controle hebben. Zal jouw topic eens opsnorren maar dacht dat ik al volgde.

                    • smoker2002
                      smoker2002 commented
                      Editing a comment
                      ik heb momenteel geen verslag met dat ik zelf gn lap top heb en wil mijn vrouw haar lap top geen foto's zetten van weed
                      zo wachten tot ik mijne terug heb dan komt er verslagje vanaf het punt dan dat ik zit
                      heb al 1 hindu kush in de kast staan en heb nog plaats voor 3 die zijn nu aan het ontkiemen dan heb ik in totaal terug 16 planten en staat de kast terug vol ....

                    • groot
                      groot commented
                      Editing a comment
                      Ja nou daar heb ik inderdaad zo'n apart chromebook voor... ook wel verstandig ergens beetje loslaten van elkaar.

                    #14
                    Je hok lijkt op mijn footprint oppervlakte, iets groter.
                    Welke lamp ga je hangen?

                    check mijn grow logje, ik heb nu pure kush staan

                    ik ga je topic volgen, leuk deze Indica grows

                    Comment


                    • groot
                      groot commented
                      Editing a comment
                      Leuk, snor ik even op. Lamp is een 4xcob 3070max van 200watt die ga ik dimmen tot ca. 100watt. Voor groei hoop ik nog wat lager.

                    #15
                    Last minuten bouwen om dit weekend te kunnen starten. Kast is eigelijk te smal voor mijn 425m3 filter zeker voor het plaatsen dus proberen met kunst en net vliegwerk ruimte te maken en ook fatsoenlijk af te dichten. Backup is een kleiner filter, 500m3 draai ik met een variac toch terug naar ca. 50%.
                    Lamp afstanden waren 375mm en met een nieuwe RVS frame plaat netjes op 200mm precies een lamp boven de dames.
                    Binnenkant is wit, nog even een lekdichte bak maken en dan kunnen ze de grond in. Als het meezit dit weekend beginnen met ontkiemen.

                    Groet
                    Groot en wijlen achterGroot opa

                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 3 photos.

                    Comment


                    • Jamzieman
                      Jamzieman commented
                      Editing a comment
                      Love the skull and the light

                    • Greyvol
                      Greyvol commented
                      Editing a comment
                      WoW! Dat fablab is ook vet zeg

                    • groot
                      groot commented
                      Editing a comment
                      Gaat een hele wereld open met gratis 3D files, bv grabcad.com. Er zijn heel veel dingen beschikbaar die ja dan weer kunt printen zoals die skills e.d.
                  Bezig...
                  X