Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAGIC O.G. KUSH van Amsterdam Genetics in MINIGROWBOX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    ​ ​​​​​ik heb haar plat gekregen!
    Whoop whoooooop...!!
    Ondanks dat ik eergisteren gezegd heb dat ik haar gisteren op 12/12 ging zetten heb ik dat toch niet gedaan. Omdat ze nog niet echt volledig hersteld was. Omdat ze gisteren alweer honger en dorst had. Omdat ik die verpaarsende en verblekende bladeren maar vies vind. Omdat ik er mee doe wat ik wil. Het schoot zelfs door m'n hoofd om deze lelijkaard weg te smijten en opnieuw te beginnen. Maar dat zou zonde zijn van de tijd die ik er al heb ingestoken. En ik ben wel heel benieuwd naar zo een "magic o.g.kush"



    Aangezien de nieuwe aangegroeide bladeren fris en fruitig groen zijn en ik toch nog een keer oude te grote schaduwwerpende bladeren ga snoeien binnen dit en afzienbare tijd lijkt het me nu beter om 1 van de dagen de boel op 12/12 te zetten.
    ...vanaf de moment dat ik beslist heb van welk uur tot welk uur ik m'n lichten ga laten branden.
    Aangezien ik graag 's morgens eens een piepje neem en/of s'avonds nog wat werk verricht aan de plant zal dat van 8 u 's morgens tot 20u 's avonds worden denk ik. Die leds worden toch niet gek warm.

    Ow ja, vorige keer nog vergeten te vertellen. Enkele weken terug tijdens het 2e rondje toppen heb ik tak eens proberen te fimmen. Iets heb ik daarbij niet juist gedaan, want ipv 10 toplocaties op die ene tak heb ik nu terug 1 toplocatie met misvormde bladeren. Ach...

    IMG_20220516_161711.jpg IMG_20220516_161631.jpg IMG_20220516_161430.jpg IMG_20220516_161406.jpg komt goed!



    ​​​​​​​Peace

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Plant ziet er goed uit, verkleuring in het blad kan verschillende redenen hebben, blokkade, te droog, te koud, is inderdaad wel toe aan 12/12
      suc6.

    #47
    denk eerder voeding tekort dan voeding blokkade bladeren zijn langzaam aan lichter aan het worden een beetje top dressing kan wonderen doen die wormen hummes verder mooi plantje

    Comment


      #48
      IMG_20220517_190957.jpg onderkantje proper gezet
      IMG_20220517_192313.jpg en wat blad verwijderd IMG_20220517_192649.jpg die grote oude gele houd ik nog eventjes, zoals een dikke vieze dreadlock



      Samen met ongeveer 850 ml water, 2,8 ml terra grow, 1ml pure Zym, 8 druppels calmag , 1ml Roots spul. PH 6,3 terug in de kast en morgen zal ze waarschijnlijk wel op 12/12 gaan

      Attached Files
      Last edited by Captain fantasy; 18 May 2022, 07:54.

      Comment


      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Mooi egaal! Komt zeker goed met deze dame 😄

      #49
      12/12 is een feit! Dat het snel pruikentijd moge zijn...

      Amsterdam genetics heeft het in de verkooptekst over morbide obese toppen... DAT wil ik wel eens zien

      Vanaf nu zal ik regelmatig m'n LST moeten aanpassen om alles in toom te houden. Ik reken er wel een beetje op dat den deze niet te hard in de hoogte gaat schieten, anders moet ik te hard werken. En binnen een paar weken nog eens kijken wat de moeite is om te behouden en eventueel nog wat wegsnoeien. Elke morbide obese top moet z'n plekje hebben.

      Grow, baby, grow...!!!

      Comment


        #50
        Plantje heeft het erg zwaar zo te zien, zijn je blaadjes erg slap als je over ze wrijft?

        Comment


        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Goh... Het valt wel mee hoor. De blaadjes voelen best nog wel flink en stevig als ik er.met m'n vingers door woel. Maar bedankt voor de te gekke bezorgdheid, Kunichika 🌱

        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Ok anders stonden ze veel en veel te nat.

        #51
        IMG_20220519_193859.jpg IMG_20220519_192149.jpg litertje water met 3ml terra grow, 1ml pure Zym, 1ml Roots spul, 8 druppels calmag. PH 6,3

        Comment


        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Geen idee Remco, maar speciaal voor jou zal ik ze morgen eens tellen.

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ziet er goed uit

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ziet er goed uit het plantje als de grond veels te nat is had je plantje er met de bladeren helemaal.naar beneden en dat is hier niet het geval gaat goed komen zo dat de toppen snel mogen komen

        #52
        IMG_20220520_144040.jpg ik tel 13 toppen...

        Was 13 niet 1 of ander geluksgetal in 1 of ander geloof?

        ...en nog een stuk of 20 vertakkingen van die takken in het midden die ook min of meer op dezelfde hoogte zitten.

        Binnen een paar weken alles nog eens bekijken. Er zal nog gesnoeid moeten worden denk ik.

        Comment


        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Mooi veldje zo!

        #53
        IMG_20220521_162952.jpg ... Een stevig stammetje heeft ze wel, m'n mini bodybuilderke. Perfect om morbide obese toppen op te dragen...!!! Go, baby, Go...!!!

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          mooi , keep it green

        #54
        1 liter water met 3 ml terra Bloom, 1ml pure Zym, 1 ml Roots spul, 8 druppels calmag. PH 6,2

        Comment


          #55
          2e keer in 2 weken vlierbloesems geoogst in m'n tuin IMG_20220522_151133.jpg vorige week had ik 2,5 liter siroop. Deze keer zal het meer richting 3 liter gaan denk ik. IMG_20220518_200029.jpg nu eerst 24 u in een kom volledig onder water gezet met schijfjes onbehandelde citroen en afgedekt met een handdoek.

          Dan alles zeven en de bloemetjes en citroenen uitwringen in een keukenhanddoek. Nog eens zeven, en hetgeen overschiet opkoken met ruwe rietsuiker.

          met bruiswater gemengd drinken is het net of er pist een engeltje op je tong.

          Kweek vlierbloesem! 100% legaal en 100% lekker!


          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Wow, gaaf!

          #56
          1 litertje water met 3,35ml plagron terra grow, 1ml pure Zym, 1 ml Roots spul, een aantal druppels calmag. PH 6,4

          ...baby drinkt flink !

          De eerste bloeifrutsels beginnen zich te vormen.
          Het zal snel pruikentijd zijn !

          🥒

          Comment


            #57
            ...ah ja, foto's... Bijna vergeten 🙃 IMG_20220524_122523.jpg IMG_20220524_122549.jpg IMG_20220524_122617.jpg

            Comment


              #58
              Amai,

              Net even aan het tellen geweest en ontdekt dat ik al bijna 9 weken bezig ben met dit plantje...!!!

              62 dagen sinds bovenkomst
              9 dagen 12/12



              IMG_20220527_152838.jpg IMG_20220527_122458.jpg IMG_20220527_122451.jpg IMG_20220527_122444.jpg IMG_20220527_152902.jpg ... Komaan bloemetjes...!!!

              Comment


              • giinnoo
                giinnoo commented
                Editing a comment
                Genoeg topjes erin! Ben benieuwd wat het gaat opleveren 😁

              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                goe bezig , alleen dien gele schijn in't midden van het bladder dek goed in't oog houden !èé!

              #59
              Zoals enigszins te verwachten viel schiet ze niet als een raket de hoogte in. Misschien steekt ze meer energie in het verstevigen van stam en takken als in hoogte winnen. Waarschijnlijk om de gigantisch dikke loodzware morbide obese toppen te kunnen dragen die gaan komen

              Comment


              • amanderine
                amanderine commented
                Editing a comment
                Mooi hoor! Daar zal je nog plezier aan hebben Zou ze niet sneller in hoogte winnen als je haar lager zou plaatsen?
                Grappig hoe het bladerdek een vierkante vorm van de kast heeft overgenomen

              #60
              Ziet er goed uit man, hopelijk kan ik ze ook zo laag houden. Zal waarschijnlijk verschillende malen naar dit verslag komen kijken wanneer ik aan de lst begin

              Comment

              Bezig...
              X