Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    Ik sport : 3 keer per week en kom toevallig net terug van de Gym -> klote met mij alleen is ik lust alles kwa eten en hou ook echt van eten en wat lekkers te drinken erbij

    sporten zet niet veel zoden aan de dijk meestal bij mij ! maar weeg gelukkig niet zo zwaar dus het kan (69 kilo)

    dat van de action is een leuke tip Stemma en daar kom ik altijd graag (echt zo leuke winkel )ik had er vorig jaar wat zaad als tomaten en wat snijbloemen gekocht en gezaaid in ongv. eind mei 2015 en echt alles deed het.
    Dat van toprot buiten heb ik gezien en komt begreep ik dat de toppen te lang nat blijven na fikse regen -> maar begreep ook dat als je ze onder een afdakje zet voordat het gaat regenen dat je dat kan voorkomen.
    Ook spint en meeldauw is een buiten ding begreep ik.

    Dat wat je zegt weet ik nu al en heb je gelijk in. binnen kweken hier in de zomer gaat het niet worden kwa temp.
    Heb toen het is 30C was buiten (echt aug en zomer wel is 41 C gemeten hier) en ik game ook op zolder met een ps4 , LG led tv , en een versterker met speakers) als je dat dan erbij aanzet in de zomer PFFFFFFFF
    dat hou je 5 min vol en dan ben je echt zeiknat van het zweet.
    Heb vorig jaar daarom een mobile AC gekocht en dan krijg je het wel 21C hier en zelfs 19C
    Maar dat ding is 2800 watt dus dan weet je wel wat voor rekening je na de zomer krijgt en is niet te doen om die dag en nacht te laten draaien.

    dus vandaar ik dacht ga met een beetje lul verhaal en veel potten en bakken 2 Af ertussen zetten.
    heb ik toch wat leuks te doen van de zomer want de zolder is echt voor winter alleen leuk hier.
    maar wederom bedankt voor je mee denken Stemma YOU ROCK
    Last edited by kanon; 11 March 2016, 13:31.
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      not much to offer but a Update:

      de hoofttop begint zich te vormen.
      Verder nog steeds een hoop geel in de onderkant maar moet zeggen ze blijft wel doorgaan ondanks ze wat geel is onderin

      shots

      IMG_3337[1].jpg IMG_3338[1].jpg

      Voeding is nu 5.8 ph met o,2 ml Groei en o,2 ml bloei en 0,1 ml Heaven (ALL BIO BIZZ)
      GELUKKIG ! beginnen ook de bovenste blaadjes weer wat rechterop te staan.

      untill next time mensen
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        Yo...drukke dgn zijn begonnen voor mij...ff kijken...waarom geen 6.7 in bloei? Tis een auto flower al gebruikbik niet meer dsn 2 keer bloom in mijn autos tis wel goed als je het op 6.7 tot 7 krijgt..als het op 5'8 is gooi dan 7.8 dan val die in midden. 1 koop altijd online op echte beroemde zaadbsnk bv dutch passion , sensi seeds, greenhouse, etc..2 autos hoeven geen voeding (stress) 3 ik vertel je niet wat je wil horen maar wat je moet horen..geef ze een kans..veelste veel bemesting voor een geprogrameerde bloei versnelde plant aka autoflower...makkelijker krijg je het niet..

        Comment


          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          Je maakt mooie foto's Kanon

          Ik geef mijn auto's ook voeding Souljah, bloeivoeding alleen als de plant echt in bloei staat en geen boosters. Zo zie je maar weer, ieder zijn eigen manier. Kanon zoekt zijn weg nog in het kweken maar ik heb daar alle vertrouwen in. Zonder fouten geen lessen

          Zaden zijn zaden, grote beroemde zaadbanken willen ook graag geld verdienen.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Ja Emma ik respecteer ieder zn manier..ik hen persoonlijk slecht ervaring met autos bemesten..sommigen gaan vertragen en het ergste is de smaak...maar ja tis mijn 2 cents..en tuurliji krijg die wat te rook maat ben zeker dat ie een beetje vertraging heeft..kan zijn door overbemesting..autos zijn juist fragiel tegen voeding zaden zijn zaden?..ik neemt nooit meer ever ooit again een zaad van niemand anders dan een zaadbank online.en moet ook nogbeen meer dan 15 jaar ervarend zaadbank..1van mn eerste lessen die ik heb geleerd. puff puff pass

            Comment


              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              @Stemma = Foto's ditmaal niet door mij gemaakt maar door Mrs Kanon Dat was ooit een fanatieke hobby van der en deed ze ook echt leuk, maar is minder geworden sinds ze een afgeknelde zenuw in haar pols en onderarm heeft gehad in 2015.
              Gelukkig begint ze het weer een beetje op te pakken, sinds kort is ze weer een beetje in de weer met der Nikon en der tas vol objectieven.

              TROUWEWS: wat betreft voeding : ik voed AF ook gewoon hoor_> root juice 2x in begin , bloei en groei en om de week 1 ml heaven door het water.
              Straks als de laatste weken ingaan of de laatste spoel je toch (flushen) dan gaan de meeste stoffen er wel uit.
              Ben het er wel mee eens met mate dus als voeding schema 3ml aan geeft doe ik altijd o,5ml.


              @Souljah -> dat je alleen bij die bekende zadenbanken kopen kan en die de beste zijn ben ik ditmaal helaas niet met je eens(ben het vaak met je eens maar ditmaal helaas niet) no offence

              Met als reden dat ik van bijvoorbeeld wietzaadjes.nl , Dutchheadshop enz enz huismerk zaden heb gezien en diversen kweekverslagen -> WAUW en niks mis mee

              Ik denk wel dat het ene zaadje als de andere wat meer power zal hebben in zich (o.a kiemkracht) en zeker kwa genen en potentie.

              ook ben ik van mening dat zaden altijd een gok blijft hoe ze het gaan doen en dat daarna ook de skills van de kweker uitmaken.

              tot zo ver mijn amateur kijk erop
              Last edited by kanon; 14 March 2016, 11:00.
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Haha ik hoef geen parel voor de biggen gooien want ze gaan ze gwn op eten.. In ieder geval advies komtbuit mijn hart en 20 yrs dedication..cheers and im out..

                Comment


                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  Begrijp Soul wel, je wilt wat betrouwbaars kopen maar daar vallen GHS enzo echt wel buiten, zelfs Sensi is veel minder als vroeger.
                  Er is veel goed zaad verkrijgbaar en er zijn vele stabiele strains, een hoop hangt natuurlijk wel van de kweker en de omstandigheden af.
                  Zoals Stemma al aangeeft, iedereen doet het vaak net ff anders als een ander en leert steeds weer bij!
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment


                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    kortom kweken is constant leren en proberen
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Helemaal mee eens!
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        dag 48 en het blijft een raar en eigenaardig ding dit

                        wel moet ik zeggen de hoofdtop gaat echt een joekel worden en je ziet nu elke dag hem zwellen en zwellen en er wat bij komen

                        Hoogte is nu : 42 cm (van aarde tot top) de zaden boer zegt word meestal 35 cm LOL
                        Ik tel : 11 toppen en daarbij 1 grote hoofdtop (zie foto)
                        water : kraanwater op ph 6.0 nu met minimaal bio bizz groei en bloei en een beetje heaven om de dag
                        temp : nacht 22c overdag 27,1
                        pot grote = 8 ltr
                        aarde : Plagron lichtmix


                        foto's : vanmorgen 1 uur na een water beurt met voeding van Bio Bizz en ph 6.0

                        IMG_3362[1].jpg IMG_3363[1].jpg

                        Hoofdtop gaat echt wel zwellen nu (blij mee na alle tegenslag)

                        Het zou dit moeten worden en zou echt leuk zijn

                        2gxi3o1.jpg

                        inmiddels nog wel steeds gele wat gele blad puntjes maar worden minder en trekt meer naar wit nu

                        Het blad wat geel was heeft ze laten vallen onderop maar daar lijkt ze zich niks van aan te trekken (ondanks een AF) en blijft doorgaan.

                        tot zo ver de update : van de Downie Lemon Skunk AF

                        Last edited by kanon; 17 March 2016, 10:51.
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          Zie je, gewoon laten staan
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            kijk dan begint ergens op te lijken! Ziet er goed uit met die beginnende toppen
                            [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                            Comment


                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              @Stemma -> ja ben blij dat jullie me overtuigd hebben, en begin het sinds deze week ook weer net als in begin leuk te vinden.
                              Dus blij met jouw en ip20 en Jorem en Souljah de rest.
                              Ik Wilde het echt opgeven anderhalve week geleden.

                              @ip20 _> ja gelukkig wel (blijft wel een downie hoor) maar toch.En vaak zijn dat leuke kids no offence naar downies dus en vind ze altijd lief en gezellig.


                              kortom tja wilde der tot 2x toe de klikko in rotten maar gelukkig niet gedaan.
                              Wel moet ik zeggen veel beginners fouten gemaakt kwa pot niet vullen tot de rand en geen groei geven en dus een Stikstof te kort hebben na een tijdje.




                              @all
                              GEDANE zaken nemen geen keer en de volgende kweek weet ik dit wel en dit niet doen.

                              IK weet en snap nu ook je kan geen 1ste perfecte kweek doen waar je ineens alles ziet en weet (het is leren)
                              Eens zal en ga ik het snappen en ook weten en tot dan zal ik bij het niet weten mening van ervaren kwekers blijven vragen en hun dingen aannemen.

                              Kortom we gaan er weer voor.
                              Last edited by kanon; 17 March 2016, 11:45.
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                Alhoewel ik niet rook ziet het er toch lekker uit!
                                Komt helemaal goed, denk ik!

                                Comment

                                Bezig...
                                X