Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

El Renato's Guerilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Last edited by El Renato; 4 June 2011, 01:02.

    Comment


      #17
      Re: El Renato's Guerilla

      Mooi begin , succes ermee!

      Comment


        #18
        Re: El Renato's Guerilla

        Sterk verslag, de details maken het aangemaan om het te lezen. Je moet wel veel werk hebben, maar je oogst wat je zaait !
        Ik hoop voor alle guerilla's dat de storm uitblijft, zou nog wel eens vies kunnen worden

        Vrede

        Comment


          #19
          Re: El Renato's Guerilla

          We hopen allemaal op prachtig weer tijdens de dag en genoeg regenbuien tijdens de nacht , maar mijn nachtmerrie is toch wel zon storm .
          Maar dat komt wel in orde denk ik :p

          Comment


            #20
            Re: El Renato's Guerilla

            Mooi verslagje! Interessant!

            En haha, niet kwaad zijn op je lief/vrouw! Jij zou ook liefst hebben dat ze meegaat naar familiegelegenheden. 't Is jammer van de planten, maar dat gebeurt nu eenmaal! Beter dat je 5 planten eraan zijn, dan je dierbare..

            Verder mooi verslag, zal het zeker volgen en er info uit halen!

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Re: El Renato's Guerilla

                Die verdomde "hangjongeren" toch, haha
                Ik hoop dat je iceplantje het overleeft en dat de slakken maar wegblijven.
                Blijf jij al je plantjes water geven, verzorgen en dergelijke of laat je er een paar ook aan de natuur over? Want met jouw hoeveelheid kan ik wel snappen dat daar een bom van tijd in de verzorging wordt gestoken! Respect

                Vrede

                Comment


                  #23
                  Re: El Renato's Guerilla

                  Volg ik !

                  Comment


                    #24
                    Re: El Renato's Guerilla

                    Woensdagochtend ben ik naar het plekje geweest waar ik het laatst was om nog wat bij te wateren want ik had geen water kunnen geven toen ik er maandag was. De plantgaten waren opnieuw licht vochtig. Ze kunnen echt geen halve week zonder nieuw water. Het enige voordeel aan dit zonnige weer is de... zon. Zolang alles water heeft blijft het doorgroeien. MAAR! Hoe groter ze worden hoe meer ze drinken. Tegenwoordig is mijn drukstbezochtste pagina de weerberichtensite... Als het niet gauw regent moet ik nog meer gaan wat het risico aanzienlijk verhoogt. Maar dit is geen dilemma: als alles sterft heb je niets dus je kan niet anders.

                    De locatie was nog volledig intact en de planten zijn flink opgeschoten. Op dit plekje heb ik een Ice die er nogal triestig bijstond. Als deze Ice kapot gaat heb ik er nog twee over. Maandag zag ze er nog goed uit. Ik heb iedere plant op dezelfde manier behandeld en ik moet zeggen dat Ice niet zo makkelijk te kweken is. Mijn Kush en Queen doet het wel goed. Op vrijdag ga ik de overige drie plekken nog eens checken met extra water in mijn rugzak.

                    Intussen ga ik effe chillen...
                    Last edited by El Renato; 18 July 2011, 02:51.

                    Comment


                      #25
                      Re: El Renato's Guerilla

                      Gisteren ben ik terug gegaan met 13l water. Toen ik op de eerste spot toekwam was het fantastisch: alle planten waren een meter hoog. Op de tweede locatie die ik bezocht waren de planten ook in orde. Ze hadden een goede groeischeut gekregen. Op mijn derde plekje gaat alles ook uitstekend: die plantjes zijn minimum 10 cm gegroeid. Momenteel zijn die plantjes nog maar een halve meter maar ze hebben wel overal zijscheuten. Kleine bosjes in wording.

                      Op het derde plekje heb ik iets verontrustends gevonden: sporen van een hond. Aan de sporen te zien was het een grote hond. Hopelijk is het geen Duitse herdershond van de flikken. Alles staat er nog dus het kan even goed iemand geweest zijn die het niet gemerkt heeft of alles voor zichzelf wil. Misschien gaat het erom wie de eerste is om te oogsten. Ik ben al blij dat het er nog staat! Nog juni, juli, augustus en september en ik ben er (als alles goed gaat).
                      Last edited by El Renato; 27 June 2011, 00:26.

                      Comment


                        #26
                        Re: El Renato's Guerilla

                        Deze avond ben ik EINDELIJK weer op mijn locaties geraakt. Normaal gezien zou ik al vorige maandag geweest zijn om alles bij te wateren en te verzorgen maar ik moest een huurcontract tekenen en de fucking huisbaas kwam maar niet af. Dus ik zaterdagavond: "screw you guy, I'm going home". Ik heb er goed aan gedaan want toen ik op mijn locaties kwam zagen ze er nogal dorstig uit. Gelukkig waren er vorige week enkele stevige buien die de "houdbaarheid" van de plantgaten wat verlengde. Jammergenoeg is mijn Ice die er begon door te komen toch verdord. Geen gemakkelijke plant moet ik zeggen. Op die locatie staan er nu nog vier van de oorspronkelijke tien. Dat plekje is dit jaar gebuisd. In de herfst zal ik de grond grondig bewerken voor volgend jaar. Als mijn locatie niet gespot wordt tenminste...

                        Goed nieuws: ik heb mijn camera eindelijk weer terug en ik heb enkele foto's:

                        weed alley.jpg DSCF2699.jpg locatie 4 Kush.jpg Locatie 4 Queen.jpg Locatie 4 Queen 2.jpg Weed Bush.jpg Inside The Weed Bush.jpg Weed Bush 2.jpg Ice Ice Baby.jpghttp://www.youtube.com/watch?v=9dOp_...eature=related

                        "Let's call it a day"
                        Last edited by El Renato; 18 July 2011, 23:47.

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Re: El Renato's Guerilla

                            Die gele bladeren onderaan, dat kan ook wel eens te maken hebben met het feit dat het, op 2 deze twee dagen na, heftig geregend heeft. Als de plant te nat staat, krijgen ze zo'n bladeren.
                            Die hagelbollen: idereen kondigt dat hier aan, maar guerillakwekers kunnen er weinig aan doen. Hier kondigen ze alleszins niets aan. Wel een onweer, maar niets over hagelbollen etc. Achja, veel valt er niet te doen, thumbs up!
                            Mooie stuikjes trouwens, die Weed Bush.
                            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                            The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                            Comment


                              #29
                              Re: El Renato's Guerilla

                              Dank je wel voor de tip ivm de gele bladeren. De plantgaten (klei met verrijkte potgrond) stonden erg droog op die plek. Ik heb ze water gegeven omdat ik de aangekondigde tropische temperaturen niet wou onderschatten. Voor ik water geef, controleer ik altijd de plantgaten. Zo kan je weten hoe lang je planten zonder extra water kunnen (als je op papier bijhoudt wanneer de laatste keer was dat je ging).

                              Het zou kunnen dat de wortels niet door de klei geraken. Ik had gaten uitgegraven in klei en er water in gegoten om te kijken hoe lang het duurde voor het water weg was. Zo had ik een idee over de drainage. Alle water was weg in 3 minuten. Het zou kunnen dat mijn plantgaten op die plek te klein waren zodat de wortels inderdaad te nat staan. Ik hou het in het oog...
                              Last edited by El Renato; 28 June 2011, 01:16.

                              Comment


                                #30
                                Re: El Renato's Guerilla

                                Ik had vorig jaar hetzelfde voor, dit jaar ook. Staan ook op kleigrond. Mijn ervaring is dat je veel minder moet bijwateren dan at je normaal zou doen: klei houdt het water uitzonderlijk goed vast, ook al trekt het waterniveau weg, het vocht blijft wel wat rondom zitten ook. Ik zou ze eens proberen schandalig weinig water te geven; als hun kopje gaat hangen hebben ze dorst. Hebben ze geen dorst, geen extra water geven. Laat ze zelf maar wat zoeken .
                                Niet door klei graken: dat hangt wat af van je grond inderdaad. Ze graken er wel door hoor, tenzij het echt hele pure kleigrond is, maar zelfs dan. Cannabis is een sterke plant.
                                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                                Comment

                                Bezig...
                                X