Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

El Renato's Guerilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Ice topjes loc4.JPG Topje loc4.JPG Queen loc4.JPG Queen3 loc4.JPG Queen2 loc4.JPG Kush loc4.JPG One and only Ice left loc4.JPG Kush3 loc4.JPG Kush2 loc4.JPG Konijnenplantje loc4.JPG

    Ik zal voorlopig geen filmpjes meer posten tot mijn oogst binnen is. Het zou lullig zijn als de rest ook geript wordt...
    Als extra voeg ik nog enkele mooie foto's toe van locatie twee. Ze zijn te mooi om niet te delen:

    topje6 loc2.JPG topje5 loc2.JPG topje7 loc2.JPG topje 8 loc2.JPG
    Last edited by El Renato; 30 September 2011, 02:32.

    Comment


      #77
      Re: El Renato's Guerilla

      Dank je voor de steun Jeuntje! Het is een kwestie van tijd voor ik ze eens een lesje zal leren....

      Comment


        #78
        Re: El Renato's Guerilla

        Leuk verslag. Succes verder.

        Comment


          #79
          Re: El Renato's Guerilla

          Dank je wel Monty! Het doet me deugd dat je mijn verslag volgt! Ik heb al veel gehad aan je posts over allerlei onderwerpen wat cannabis aangaat. Vooral je post over toprot! Je verdient een standbeeld! Oh ja, je oogstkoortsblues is lekker!

          groetjes, El Renato

          Comment


            #80
            Re: El Renato's Guerilla

            erg nette kweek! ziet er goed uit zulke plante als guerilla! doe erg goed!
            zonde van je geripte plante.. dat vind ik overigens altijd zo zonde van plante die geript worde..
            het is kut dat je uuuuuuren eraan heb besteed, en ze uiteindelijk weg zijn.. maar dat ze geoogst worden omdat mense denke hee wietplant,, hee toppe, dat kan je roke.. dan worde ze veeelste vroeg geoogst en zulle de toppe niets zijn.. zo zonde van onze mooie dames..al wil jij ook wiet plant zelf een plantje.. voor iedereen die zo nodig moet jatte je krijgt wel 5 zade van mij gratis en groei ze zelf en get a life!!

            succes met je andere spots

            Comment


              #81

              Comment


                #82
                Re: El Renato's Guerilla

                Ziet er daar heel lekker uit , heb nu zelf spijt dat ik me plant geen maand eerder heb gezet -.-

                Comment


                  #83
                  Last edited by El Renato; 3 October 2011, 03:14.

                  Comment


                    #84
                    Re: El Renato's Guerilla

                    Spijtig van je planten !

                    Comment


                      #85
                      Re: El Renato's Guerilla

                      Geen probleem Pharma001! Locatie drie was nogal triestig vergeleken bij mijn andere locaties. Van locatie drie zou ik maximaal vijftig gram geoogst hebben. Het zou wel topwiet geweest zijn. Vorige maandag ben ik teruggegaan naar locatie twee. Ik kon het paranoia gevoel niet meer aan want ik wou met mijn eigen ogen zien of alles er nog stond.

                      Gelukkig was mijn locatie untouched... Ik ben zo'n drie kwartier in de weer geweest met het aftrekken van gele bladeren en het controleren op toprot. Helaas was er in de top waar ik al eens toprot verwijderd had, opnieuw een klein stukje rot. Ik besliste dan maar om een stuk top te oogsten. Zo kon ik na enkele dagen testen of het al rookbaar was. Nadat het topje droog was legde ik het onder de microscoop.

                      De trichomen zagen er hoofdzakelijk transparant uit met een hint van melkachtig. Als ik het rookte ondervond ik een lichte headhigh die nog wel meeviel maar niet zo intens was zoals met de geredde topjes van locatie drie. Ik heb in ieder geval goed kunnen slapen. Het is frustrerend dat ik mijn planten nog zeker twee weken moet laten afrijpen... Gelukkig speelt het weer en het feit dat we oktober zijn in mijn voordeel: door het koude, winderige en natte weer is de kans alweer kleiner dat jongeren mijn spots zullen ontdekken en alles rippen. Deze zomer was daar veel meer risico voor aangezien zij dan vakantie hadden. Bovendien begint het al vanaf 19u20 donker te worden zodat er niet veel tijd meer overblijft vanaf 16u.

                      Het is wel lullig dat de rippers wellicht door hadden dat ze niets moesten doen van verzorging omdat ik het deed. Het enige wat ze moesten doen was oogsten... Nu zit ik de hele tijd met het dilemma: de boel nog wat laten afbloeien en potentere wiet verkrijgen of hier en daar al wat toppen oogsten die mogelijk van ondermaatse kwaliteit zijn. Ik ga er van uit dat locatie twee goed verborgen is maar enkele planten zijn hoger dan het omringende struikgewas. Er staan wel veel bomen die het zicht belemmeren maar iemand die er voorbij loopt en een goed oog heeft zou direct zien dat er wiet staat. Twee planten te vroeg oogsten om de andere vijf te beschermen... Wat een dilemma...
                      Last edited by El Renato; 6 October 2011, 13:55.

                      Comment


                        #86
                        Re: El Renato's Guerilla

                        Vorige donderdag was het mooi zonnig weer zodat het een uistekend moment was om mijn tweede spot nog eens te checken. Alles stond er nog! Ik controleerde nauwgezet alle toppen en hier en daar zat er een klein beetje toprot. Het valt nog goed mee voor de vochtigste spot. Nadat ik alle gele bladeren verwijderde, knipte ik kleine stukjes blad vol trichomen en legde het onder de microscoop.

                        De klierharen begonnen melkachtig te worden maar er waren nog altijd veel transparante trichomen zichtbaar. Omdat het weer slechter zou worden en de staaltjes er relatief goed uitzagen heb ik dan maar de topjes met rot in geoogst. Ik had ook geen stash meer om te roken... Na het nodige knipwerk heb ik de "voor-oogst" in een doos opgehangen aan rijen touwtjes en in een droge, donkere omgeving. Ik moet zeggen, de eerste twee dagen ruikt het erg hard maar de derde dag is dat al veel minder.

                        Ik had ook nog enkele topjes van twee weken geleden in een doos en die heb ik dezelfde dag nog getest. Het was een lichte headhigh die langzaam opkwam en na een halfuur op zijn hoogtepunt was. Helaas voel je er na een uur niet veel meer van...
                        Het is wel geschikte wiet om vlak voor het slapengaan te roken!

                        Vandaag heb ik de gedroogde staaltjes van vorige donderdag nog eens gecheckt. Bijna alle trichomen zijn melkachtig. Ik weet dat het niet aan mijn lampje lag want ik zag hier en daar nog een doorzichtig klierhaartje. Ook van de Kush op locatie twee zagen de trichomen er melkachtig wit uit. Dus maandag ga ik op bezoek bij al mijn spots en zien of ik al wat kan oogsten. De geripte planten waren bijlange nog niet klaar en die waren al zo goed!

                        Hopelijk is er niet te veel toprot op mijn verdere locaties. Ik ben al twee weken niet meer geweest om geen aandacht te trekken want het is al veel gebeurd dat er iets mislukte op het allerlaatste moment. Het ongeluk zit meestal in een klein hoekje. Wat ik al vastgesteld heb bij de Kush en Queen is dat ze niet zo vatbaar zijn voor schimmel. Gelukkig maar...

                        Maandag zal ik van mijn geoogste toppen die liggen te drogen nog stukjes onder de microscoop leggen om de evolutie op te volgen. Nu wordt het spannend!

                        Comment


                          #87
                          Re: El Renato's Guerilla

                          Mooi verslagje , leuk om te lezen

                          Comment


                            #88
                            Last edited by El Renato; 11 November 2011, 01:44.

                            Comment


                              #89
                              Re: El Renato's Guerilla

                              Schitterend beschreven je oogst avonturen. Geniet er van.

                              Comment


                                #90
                                Re: El Renato's Guerilla

                                Die pharma is een machine ! :-p

                                Zeer leuk verslagje trouwens !! Ik heb juist zelf mijn eerste (guerilla) buitenkweek achter de rug en het is ZEKER voor herhaling vatbaar ! Ik heb zeer veel bijgeleerd voor de volgende ronde .
                                Zo ben ik al volop bezig met het zoeken van de juiste genetica voor mijn volgende kweek ! Welke richting ga jij uit EL RENATO ? Ik ga voor de vroegbloeiers 6 a 8 weken .
                                Misschien voor het mij zelf tricky te maken een haze soortje of 2 :-p
                                1 Ding weet ik wat ik absoluut niet meer ga zetten : Autoflowering soortjes

                                Ik heb in het totaal 300 a 350 gram van 5 planten afgehaald
                                Er staat er nu zelfs nog een 1/2 plant . Ik had enkel de grote mooie toppen + hoofdtop afgedaan en de andere kleinere toppen laten staan . Een experiment :-pppoo
                                Nu ben ik gisteren nog eens gaan kijken en zijn die kleine topjes nu uitgegroeit tot volwaardige medium size topjes
                                dit bewijst nogmaals voor mij hoe sterk dat zo een plant wel is !

                                Anyway Nog veel rookplezier

                                Comment

                                Bezig...
                                X