Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

El Renato's Guerilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: El Renato's Guerilla

    goed bezig , kan niet wachten op de foto's .
    Ik ben gisteren ook gaan kijken naar mijn planten en ze vertoonden ook allemaal voor de eerste keer de vrouwelijke geslachtskenmerken dus het is de tijd van het jaar zeker
    Ik kan niet wachten tot als ze af zijn ik heb er wel niet zo veel als jouw maar dat maakt niet uit ik ga ter toch (voorzichtig) geteld 400 a 500 gr vanaf halen !
    Nu heb ik nog een praktische vraag , het is mijn eerste keer guerilla kweek en ik vroeg mij af : wnn de planten afbloeien in het zelfde shity weer zoals we nu momenteel hebben dan is de kans op toprot toch meer als rieel ?!
    wat kan je doen om dit te vermijden ?

    Ik had zelf gedacht aan een doorzichtige plastieken folie mooi rond de plant te binden om zo toprot tegen te gaan , .. maar die planten condenseren vanzelf ook dus weet ik het even niet !
    Het zou absoluut zonde zijn om de helft van de opbrengst te moeten weggooien door toprot ! zeker als je al zo ver gekomen bent
    Dit zijn zorgen voor later , maar beter voorkomen als genezen denk ik dan

    YU

    Comment


      #47
      Re: El Renato's Guerilla

      show me some pics! :p
      Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

      Comment


        #48
        Re: El Renato's Guerilla

        Hier zijn de beloofde foto's van vorige woensdag. Enjoy: bagseed bush.jpg Kush #1 weed alley.jpg Kush #1b weed alley.jpg Fucked up Ice.jpg Weed Alley.jpg topje2.JPG topje3.JPG topje4.JPG Special Queen loc3.JPG Grote top bagseed plant.JPG

        Van locatie vier heb geen foto's meer kunnen nemen omdat het te donker werd.
        Attached Files
        Last edited by El Renato; 2 August 2011, 19:45.

        Comment


          #49
          Re: El Renato's Guerilla

          foto 9 is zeer mooi ! Voor de rest ziet het er goed uit he Enkel die ene ziet wat geel?
          Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

          Comment


            #50
            Re: El Renato's Guerilla

            Gisteren ben ik vol verwachting gaan kijken op mijn locaties en zag dat het goed was: op mijn eerste locatie waren al mijn planten perfect in orde: geen enkele schade en ze stonden er allemaal supergezond bij. Op die locatie stonden enkele Kush, Queen, Ice en een bagseed plant. Nu staan er nog twee Kushplanten, een Queen en mijn bagseedplant die gelukkig vrouwelijk is. De andere planten tonen ook witte haartjes in de oksels en op de zijscheuten. De bloeifase is eindelijk begonnen! Enkele foto's:

            Kush loc2.JPG Bagseed plant Weed Alley2.JPG Kush2 loc2.JPG bagseed plant weed alley3.JPG

            Mijn camera (8,2 megapixel) kan de witte haartjes niet fotograferen. Als ik het probeer zijn de foto's erg wazig. Het is tijd voor een nieuwe camera denk ik.

            Op mijn tweede locatie zag alles er ook ideaal uit. Van de zeven planten zijn er al zeker vijf vrouwelijk. De andere twee vertonen niet echt geslachtskenmerken. Mogelijk is het een andere soort dan de andere vijf planten. Als het mannetjes zijn zal ik ze zodanig snoeien dat ze niet meer kunnen bevruchten. Helaas kan ik ze niet uittrekken omdat ze te dicht bij de andere planten staan. Iets verder deden mijn andere twee planten het ook relatief goed: de ene ziet er gezond uit maar is klein en magertjes, de Kushplant ernaast doet het beter en ziet er ook gezond uit maar mocht toch iets groter zijn. Ze zijn ook allebei begonnen met bloeien.

            bagseed plant top loc2.JPG Bagseed plant top2 loc2.JPG weed bush loc2.JPG Kush3 loc2.JPG Kush loc2 closer.JPG Scrawny bagseedplant.JPG

            Toen ik de tweede locatie verliet moest ik mij even verstoppen: een vrouw kwam met haar fiets door het bos en paseerde me op zo'n tien meter. Gelukkig staat er hoog gras. Toen ze achter een hoekje verdween, smeerde ik 'm vlug en haaste me naar de derde plek. De derde locatie zag er bijna hetzelfde uit als vorige woensdag. De Kush en Queenplanten beginnen langzaam maar zeker een groene gezonde kleur te krijgen. Mijn Ice heeft blijkbaar meer tijd nodig om te herstellen:

            Ice getting better loc3.JPG Kush loc3.JPG Queen loc3.JPG Queen2 loc3.JPGIce loc4.JPG de andere foto's komen in het volgend bericht...

            Hier is het volgende filmpje: " A Fourth Day In The Life Of El Renato":

            http://www.youtube.com/user/elrenato82?feature=mhee#p/u
            Last edited by El Renato; 13 September 2011, 01:14.

            Comment


              #51
              Re: El Renato's Guerilla

              Oorspronkelijk geplaatst door El Renato View Post
              Gisteren ben ik vol verwachting gaan kijken op mijn locaties en zag dat het goed was: op mijn eerste locatie waren al mijn planten perfect in orde: geen enkele schade en ze stonden er allemaal supergezond bij. Op die locatie stonden enkele Kush, Queen, Ice en een bagseed plant. Nu staat er nog een twee Kushplanten, een Queen en mijn bagseedplant die gelukkig vrouwelijk is. De andere planten tonen ook witte haartjes in de oksels en op de zijscheuten. De bloeifase is eindelijk begonnen! Enkele foto's:
              Waar?
              Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

              Comment


                #52
                Re: El Renato's Guerilla

                Het vervolg: queen loc4.JPG queen2 loc4.JPG konijnenplantje - Queen.JPG

                Ik ben nu nog bezig met het derde en vierde filmpje te editen. Het komt er zo vlug mogelijk!

                Comment


                  #53
                  Re: El Renato's Guerilla

                  Die ene ziet inderdaad wat geel maar heeft nog geler gestaan. Wat er ook verkeerd was lijkt zich nu te herstellen. Op die plaats heb ik twee theelepels as en wat extra water gegeven. Ze hebben er deugd van gehad! Hopelijk blijven al mijn planten gezond nu de bloeifase is aangebroken.

                  Comment


                    #54
                    Last edited by El Renato; 3 August 2011, 02:28.

                    Comment


                      #55
                      Re: El Renato's Guerilla

                      Het is nog waar ook: op mijn tweede verblijfplaats heb ik ook nog een plant staan. Deze is ook begonnen met bloeien. Helaas is het een mannetje...
                      Overal komen er bolletjes. Het is niet erg... Ik kan er niet van oogsten, maar het is nog altijd een erg mooie decoratieve plant. De volgende keer dat ik daar ben zal ik enkele foto's posten zodat andere mensen duidelijk het verschil kunnen zien tussen mannelijk en vrouwelijk. Bij beginners is dat een belangrijke vraag.

                      See you later alligator, for a while crocodile...

                      Comment


                        #56
                        Re: El Renato's Guerilla

                        Je planten zien er zeer mooi uit

                        Maar zou je die mannelijke plant er niet zovlug mogelijk uittrekken, voor dat hij de andere planten bestuift.

                        Comment


                          #57

                          Comment


                            #58
                            Re: El Renato's Guerilla

                            Nette planten en locaties! en ze doen het goed zo te zien .. guerilla spots vinde is soms lastiger als het lijkt,, maja gelukkig komt die zonnige nazomer eraan dus succes!

                            Comment


                              #59
                              Re: El Renato's Guerilla

                              Op 18 augustus 2011 ben ik nog eens mijn locaties gaan bezoeken. Het was rond 17u30 dat ik vertrok op mijn ronde tijdens die broeierige donderdag. Ik hoorde die dag al heel de middag en namiddag donder in de verte en er waren regelmatig korte maar felle regenbuien. Ik vond het weer ideaal want ik ging er van uit dat er niet veel mensen zouden zijn op straat. Ik had gelijk en kwam die dag bijna niemand tegen. Het was al bijna twee weken geleden dat ik mijn planten ging checken en met een gemengd gevoel van opwinding en ongerustheid vertrok ik naar de eerste locatie.

                              Daar aangekomen maakte mijn ongerustheid plaats voor pure bewondering: in die twee weken waren de planten daar erg gegroeid. Ze vertoonden hun geslachtskenmerken wel, zoals de vorige keer, maar er waren nog altijd geen toppen in ontwikkeling. Ik vond het een beetje frustrerend dat ze nog geen toppen hadden maar al gauw ging dat gevoel weg nadat ik zag hoeveel zijscheuten mijn schatjes hadden. Als er toppen komen zal het serieus de moeite zijn...

                              Kush loc1.JPG queen loc 1.JPG bagseed loc1.JPG kush2 loc1.JPG kush2 loc1 closer.JPGweedbush loc2.JPG top loc2.JPG top2 loc2.JPG kush loc2.JPG scrawny bagseed loc2.JPGKush loc3.JPG Queen1 loc3.JPG kush2 loc3.JPG Ice loc3.JPGMarijuana is addictive in the sense that all great things in life are worth repeating (Jenna Sheehan).
                              Attached Files
                              Last edited by El Renato; 8 September 2011, 03:03.

                              Comment


                                #60
                                Re: El Renato's Guerilla

                                Mijn plant op mijn tweede verblijfplaats heb ik weggedaan. ik moest verhuizen en het was toch een mannetjesplant vol spint. Ik heb wel nog enkele fotos genomen zoals beloofd:

                                manplant stuifmeeldoosjes.JPG manplant stuifmeeldoosjes2.JPG manplant stuifmeeldoosjes3.JPG manplant van ver.JPG manplant van ver met schade spint.JPG manplant van ver met schade spint2.JPG

                                Hopelijk zijn deze foto's nuttig voor mensen die het verschil niet goed weten tussen mannelijke geslachtskenmerken en vrouwelijke...
                                Last edited by El Renato; 8 September 2011, 03:05.

                                Comment

                                Bezig...
                                X