Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Backyardplant gaat naar buiten! [2017]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Last edited by BackYardPlant; 11 July 2017, 15:53.

    Comment


      #92
      Het is een luizenstreek, maar in ieder geval zijn jullie buren wel eerst naar jullie toegekomen. Weliswaar met een arrogante pedante houding, maar ze zijn eerst naar jullie toegekomen in plaats van mooi weer te spelen en achter jullie rug de politie te bellen.
      Hierdoor staat jullie adres niet in de boeken als 'wietkwekers' denk ik en dat is gezien je tentje een goede zaak.

      Goed dat je hier even je stoom afblaast, het zal bij jullie thuis al genoeg stress opleveren.

      Ik zou geen risico nemen en de duckfoot elders planten. Je gaat toch al guerrilla, dan zet je die ook ergens in het 'wild'

      Ik begrijp je boosheid helemaal, maar denk nu even aan de rust bij jullie thuis.
      Karma doet de rest
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #93
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          1 of 2 maar

        • Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Ik respecteer de forumregels, maar nergens in de forumregels kan ik een maximaal aantal planten vinden wat ik ' mag' kweken in een kweekverslag. Alleen dat het om een hobbymatige kweek moet gaan en niet voor doorverkoop bestemd mag zijn.

          Het aantal van 5 planten wat genoemd wordt komt denk ik voort uit het Nederlandse gedoogbeleid.

        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Hehehe Bella! Rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest.

          Stemma. Ik geloof direct dat jij zojuist de forumregels nog eens hebt nagekeken (of heb jij een identiek geheugen?).
          Het zal erin staan zoals jij zegt. Zonder een exacte grens van wat het hobbymatige is.
          Het is een aanname van mij, die vijf planten. Mede ontstaan door dat ge-ei erover in jouw topic.
          Maareh, ik maakte zojuist een plechtige belofte dat ik volgend jaar superbraaf zal zijn. Daar blijft zo niks van over. Laat ik hem aanpassen.
          Ik beloof plechtig dat ik me volgend jaar zal houden aan het maximale aantal planten dat past op de beschikbare grond.

          Die plechtige beloftes van mij stellen blijkbaar geen bal voor.

        #94
        Wat een rotstreek..

        Succes met de guerillia dan maar!!

        Comment


          #95
          Ik zou om te kutten toch nog wel een ginkgo biloba neerzetten die niet steriel is. Zo rond de herfst vallen de zaden af, die ruiken naar boterzuur. Dat spul dat eco-warriors gebruiken om walvisvaarders mee te pesten.

          Misschien ook wat berenklauw zaad verzamelen over een tijdje, en hun tuin daar mee vol strooien. Als je goedkoop zaad van aardperen kunt krijgen, gooi dat er ook bij! Dan zijn ze wel een aantal jaar bezig om de boel weer weg te krijgen. Als jij niet mag genieten van de tuin, dan zij ook niet
          Voor de lol nog een kartonnetje met wild bloemenzaad bij de action halen en over hun gazon gieten. Bramen uit het bos zijn ook altijd een goede, die woekeren zo hard in tuinen dat je er bijna nooit meer van af komt.

          Dan doe je niets illegaals of verkeerd, maar je pakt ze wel ludiek terug.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #96
            Wat LR2 zegt idd, als een soort welkom ofzo. Wat een k*tlui zeg, maar wel nog altijd beter dan pliesie aan de deur!

            Eigenlijk zeggen ze we zijn tolerant ermee zolang we er geen last van hebben. Ik zou het wel aandurven binnen verder te gaan, alleen dan zou ik geen roken achterthuis ofzo. Vapen heeft niemand last van dus misschien een optie en je wordt er super knetter van

            Comment

            Bezig...
            X