Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De autoflowers heb ik maar in me schuur gezet. Dat heeft inmiddels al zeker 4 uur regen gescheeld.
    Helaas drogen ze niet erg snel op in die schuur, maar het lijkt me toch beter als de hele avond en nacht in de regen.
    Deur op een kiertje, zodat de schuur iets door tocht.

    Ik weet niet hoelang die auto's nog moeten, maar als ik naar de bloemen kijk, die beginnen al compact te worden.

    Die wil ik dus niet zeiknat hebben.

    Morgens ochtend rond een uur of elf zou het droog worden.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      Lets not criticize but legalize

      Comment


      • Thedoctor
        Thedoctor commented
        Editing a comment
        Van natte toppen gaan ze ook niet dood hoor. Er is trouwens best veel wind waardoor ze snel droog blazen

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Klopt Thedoctor Dat zeg ik ook niet.

        Ik haat natte toppen. Want zeiknatte toppen rotten sneller. Zeker als water de kans krijgt goed in de kern door te dringen. Vandaar mijn genoemde voorkeur.

      • Gps
        Gps commented
        Editing a comment
        De wind is een reden waarom ik de planten liever buiten laat., maar ik heb de plant gisteren toch zeker 12 uur regen bespaard.
        En de planten waren een beetje nat van de regen, toen ik ze in de schuur zette.
        Last edited by Gps; 12 August 2018, 00:21.

      Last edited by Gps; 12 August 2018, 00:37.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Hier de autoflower met dikke toppen in de regen laten staan afgelopen week.
        Nu wat plekjes rot. Succes met de oogst als ze straks klaar is. Die trichomen. Ik kijk er alleen nog met het blote oog naar, dan kan ik prima de gloed zien over de top heen. Heldere gloed, wittig, of met bruinige stukjes erdoor. Zo staar ik me niet blind en het verschil is wel zichtbaar, beter als met een B-kwaliteit loepje vind ik persoonlijk. Ook een beter overzicht in plaats van blindstaren op een vierkante cm. Misschien kun je dat ook eens proberen wat jouw blote oog ziet van dichtbij. En of je die gloed herkent en van kleur kan zien veranderen tijdens de bloei.

      Twee Auto Durban Poison

      DSCF0001.JPG DSCF0004.JPG

      Alle drie
      DSCF0006.JPG

      Overzicht:

      image_313801.jpg

      De Frisian dew met beginnende bloei.
      DSCF0005.JPG
      Attached Files
      Lets not criticize but legalize

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Mooie dikke toppen. Ik ga voor volgend buitenseizoen enkele auto CBD soorten er bij zetten van deze breeder.

      • Gps
        Gps commented
        Editing a comment
        Klinkt goed

      Lets not criticize but legalize

      Comment


        ...Morgen en overmorgen regen voorspeld, en ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik durf het niet aan om de bloemen echt nat te laten worden.
        Maar in de schuur ook met de deur open, krijgen ze niet veel licht...
        Beetje late reactie, maarja, ik moet al zoveel lezen dus dan stel ik de kweekverslagen soms even uit
        Heb je geen licht in dat hok dan ?
        Ik heb 4 TL balken in de garage aan het plafond hangen, daar staan ze gewoon onder als het echt gaat regenen en ik heb autoflowers in de laatste fase.
        Dat is absoluut veel te weinig licht, maar ze staan wel droog.

        Als je de mogelijkheid hebt, en je hebt er de tijd voor om ze ook weer buiten te zetten als de bui over is, dan kun je ze beter ff binnen zetten ja.
        Beter even wat minder licht dan in de stortregen.

        Maarre....wat is dat voor braakliggend stukkie tuin daar achter je planten?
        Waarom staat dat niet vol met tomaten, pepers, kruiden, druiven etc?



        .
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Gps
          Gps commented
          Editing a comment
          Bedankt voor je reactie Er is wel een lamp in de schuur maar dat zal zeker niet goed genoeg zijn.
          Ik zat al te denken aan 2 tl buizen.

          Dat braak liggende stukje was ooit bedoelt voor een wiet plant in de volle grond.
          Dat is er nog niet van gekomen en komt er misschien ook nooit van, ik ben erg blij met de speciekuipen.
          Al is het alleen maar dat ze niet omwaaien. Ik ben wel bezig met een vlinder struik.

          Verder ook blij dat ik er goed aangedaan heb, om de bloeiende planten niet in de regen te laten staan.
          Ik heb die auto flowers zeker 12 uur regen bespaard. ( in 24 uur )

        DSCF0005.JPG DSCF0001.JPG DSCF0009.JPG


        Drie close ups van de auto Durban posion. Als ik de Thrichromes bekijk met de microscoop, dan geeft dat het zelfde beeld.
        Ze zijn er bijna.

        Dag of twee ? Ik laat ze als het gaat regenen de planten in ieder geval niet meer buiten staan.
        Leuk om te zien, dat de planten de grotere bladen leegzuigen, en zich concentreren op de toppen.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Holy moly. Gaat lekker Gps. Droog houden die laatste dagen! (dus ook vogelpoep vrij *grijns*)

        • Gps
          Gps commented
          Editing a comment
          LOL

        Er is regen voorspelt, dus de autos's staan binnen.

        Ik schrok me net de tering, Ik zie een rare plek met bruin en denk, nee rot

        Het was echter een rups, die de kleur van de omgeving aangenomen had en die de weg kwijt was.
        Beest bewoog niet, ook niet toen ik hem van de plant plukte lol

        THC - Rups 1-0 .

        Lets not criticize but legalize

        Comment


        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Hahaha. Dat doe jij straks ook

        Ik heb de specie kuipen iets ingegraven.

        Twee planten kwamen boven de muur uit, en ik kon er eentje zien vanaf de straat. Dat is nu opgelost.

        Staan wel planten aan ander kant van de muur dus het viel niet heel erg op, maar ik neem de gok niet.
        Last edited by Gps; 17 August 2018, 14:36.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          Ik word gek van mezelf en me planten, het blijft voor mij lastig om de trichomen te vinden met de microscoop, en het ongeduld heeft nu in alle hevigheid toegeslagen.

          Als ik naar de plant kijk, dan denk zij is klaar. Maar met de microscoop zie ik op sommige plaatsen nog veel heldere trichomen.
          Op de grootse autoflower zit ook een plek, waar ik ook wat amber zie.

          Het blijft lastig.
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            Je geduld zal beloond worden.
            Als je te vroeg oogst ga je daar bij elk jointje spijt van hebben.
            Het weer blijft komende week nog goed, dus ze kunnen nog wat aandikken ook.
            Staar je niet blind op de trichomen'. Als je elke dag kijkt ga je geen verschil zien.

            Ja, beter geen risico nemen als de planten zichtbaar zijn vanaf de straat.
            Voor jou zijn het een paar onschuldige plantjes, maar voor de plaatselijke bromsnor is het een wietkweker op z'n CV.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Het grappige is dat waar ik woon, ik niet bang voor de politie, wel voor rippers. ( Amsterdam )

              Er vliegt hier nog wel eens een politie helikopter over, en die kunnen dus alle buiten wiet kwekers zien. Ik ben hier zeker niet de enige.
              In mijn eerste kweekjaar, waren er ook mensen uit de buurt die me waarschuwde dat ze me planten konden zien.

              Over een maand of zo, gaan ze hier een hek plaatsen, waardoor je zonder sleutel niet meer bij onze tuinen kan komen.



              Bedankt voor de opmerking over elke dag kijken. Ik ga het nu om de dag doen.

              Helaas zijn me planten nu nat. Het zou vanmorgen droog blijven, en dan vanavond pas gaan regenen.
              Die voorspelling was dus niet goed, al heeft het niet hard geregend.
              Ik loop ook steeds me tuin in, om te kijken of het droog is, of dat ik de planten beter binnen zet.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                De zon breekt nu door hier, dus ik heb er goed aangedaan om de planten buiten te houden voorlopig.

                Paar foto's, van de auto's, aan de andere planten is weinig interessants te zien op het moment. , dit is het eerste jaar dat ik een keer op tijd gestopt ben met voeding geven.

                DSCF0002.JPG DSCF0006.JPG DSCF0003.JPG
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    Maar even wat foto's. waarschijnlijk de laatste van de autoflowers. ( auto Durban Poison )

                    Strak nog effe met microscoop kijken, maar ik verwacht vandaag of morgen te oogsten.

                    DSCF0006.JPG DSCF0005.JPG DSCF0008.JPG


                    Frisain dew met beginnende bloei.
                    DSCF0012.JPG

                    Over zicht:

                    DSCF0011.JPG
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment

                    Bezig...
                    X