Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag Kaapverdie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    20200507_090815[1].jpg Hi, begint nu wat te worden volgens mij niet meer in de lengte maar de top gaat volgens mij aardig. Is de hoogte normaal 40 cm?
    En in welke fase zit ik nu zo`n beetje? zij ruikt wel maar stinkt echt de tent nog niet uit of is dit het soortje wat minder ruikt. In ieder geval lukt het tot nu toe goed.

    Weer wat pics. natuurlijk.
    Attached Files

    Comment


    • Obotanico
      Obotanico commented
      Editing a comment
      3/4 weken? Trychomen op het oog houden dan weet je t.
      Wat n lief klein plantje!

    Ja schattig gewoon, kan volgens mij veel beter die groei maar dat moet ik uitvogelen met de grond. Geen growshops hier dus we moeten het met moeder natuur doen hier. Stammetje is ook niet dik maar goed het is een begin.

    Comment


      Nou de eerste kweek onder lampen is afgerond, geen super opbrengst ..zeg maar gewoon gering.

      Het probleem hiervan was, de grond en belichting. De grond had ik niet uitgespoeld en zat best vol met geitenmest, 50/50 tuingrond en lokale grond + mest.

      Omdat die bladeren wat gingen krullen dacht ik, zie vorige post ook, de verlichting is te sterk of afstand of warmte. Dus daarna te ver geplaatst en te weinig licht. Maar het was eigenlijk de grond die te sterk was.

      Nu de grond goed uitgespoeld, EC meter gebruikt voor meting. Verlichting redelijk dicht erop, maar 45 watt, en dat gaat ook goed. Overdag buiten in die hitte, ook weer goed......dus dit moet beter gaan. Laat wat pics. zien van een weekje jong.

      20200627_081544[1].jpg
      Bruine pot een lokaal soortje, die gaat ook lekker.

      Attached Files

      Comment


        Nou het lokale soortje bleek een mannetje te zijn, jammer hij ging echt lekker. De andere in een hogere pot gezet en daarbij nog een zaadje om te zien of ze hetzelfde zijn. Het zouden AF zijn van het huismerk.
        De ene blijft ook weer klein en dat is zeker een afje, terwijl de ander doorschiet en zelfs een knak moeten geven om de hoogte wat te beperken.

        Ik denk dat die bezig is om een spurt in te zetten, om daarna te gaan bloeien. In de avond pot naar binnen en overdag een mooi rustig plekje gevonden wat nauwelijks opvalt. Ben toch hele dagen thuis en de hond helpt ook dapper mee.

        Foto`s spreken meer dan een lap tekst, dus die zitten erbij.

        20200804_090538[1].jpg
        Attached Files

        Comment


          Bom dia, uiteindelijk begint er wat bloei te zien. Het zou een AF moeten zijn maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, vind het niet erg want ze staat er mooi bij. De spurt naar de bloeifase duurt nu zo`n 2 weken, deze is dus wel de AF maar blijft klein. 20200811_084735[1].jpg​​ en heb links en rechts een knakje moeten uitdelen.

          Denk dat ik licht ga bemesten NPK korrels opgelost in water, metertje erbij 1.4 % en niet teveel elke dag. Als ze deze niet jatten dan denk ik dat het een leuke opbrengst wordt, plant is hoog en goed vertakt. Warm weer en veel zon en geen ziekten.

          Stuur weer wat foto`s.


          Attached Files

          Comment

          Bezig...
          X