Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag Kaapverdie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tuurlijk, maar een coffee tent ga je niet vinden. Op straat wel, maar of dat nou toppie is....mwhaaa! We zijn als Nederlanders gewoon te verwent, dan maar wat meer crogue drinken dat spul werkt ook hoor.

    Helaas is het hier nog steeds verboden, maar al de jongeren paffen het dus je zal er makkelijk aan komen.

    Comment


      Allright bedankt voor de info.. dat de kwaliteit iets minder is maakt niet zoveel uit zalig er maar iets te scoren valt

      Comment


        Onze rokertjes staan nog steeds volop in bloei, dus moet ook nog even geduld hebben.
        Attached Files

        Comment


          Whoa, die neemt er echt wel flink de tijd voor he..
          Een maand of twee in bloei nu, en zo te zien kan ze nog wel een week of 4-5
          Het is natuurlijk ook wel een typische eigenschap (is dat dubbel?) van een sativa, dus volhouden maar.
          Zolang het aardig weer blijft gaat ze wel door.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Ja, ik sta er ook versteld van...het blijft maar bloeien. De toppen beginnen al goed door te buigen van de zwaarte. Het weer is denk ik perfect voor dit soort, 19 - 24 graden met zon, elke dag weer. Net twee dagen regen gehad, nahhh ja....het zwembad liep niet over hoor!

            Denk zelf ook tot maart wanneer de lente weer begint en de dagen langer dat het dan tijd is om te knippen.
            Leuk leerproces.

            Comment


              Mooi weer altijd, en regen waait rap over

              Op een naburig eiland een keer een veldje tegengekomen op een bergflank. Toch even gepauzeerd, onderste topjes waren al gedroogd. Vrouwlief pissed: "Heeft 'em toch nog gerief gevonden hier in de brousse!". Op vakantie blow ik gewoonlijk niet.

              Comment


                Eind oefening, uiteindelijk toch gejat maar dat moest een keer gebeuren. Misschien ben ik wel heel veel leed bespaart gebleven, want de politie tolereert het echt niet.
                Een week geleden ging in de nacht de buitenverlichting twee keer aan, ik dacht ..de kat weer en heb verder ook niks gezien.

                Dat was de check van de piraten en nu wisten ze deze verlichting te ontwijken, het zijn gewoon mensen uit de directe omgeving die je monitoren dus het kan ook gebeuren als je even weg bent of zo.

                In ieder geval het project was gelukt, en er veel van geleerd.....niet meer doen.

                Zou ik dit topic laten staan of ook maar weghalen, je weet maar nooit waar de verrader slaapt. Maar dat moet QnQ maar bepalen.

                Comment


                • SweetMango
                  SweetMango commented
                  Editing a comment
                  Dat is wel jammer.
                  Maar zal je altijd hebben mensen did misgunnen.

                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Moeskopperij, heb je helaas overal.

                  Blijft kut!





                Ontzettend balen!
                "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
                "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
                "Ajeto" - Buurman en Buurman

                Comment


                  Je bent er behoorlijk gelaten onder.
                  Ik zou in alle staten zijn en volgend jaar de hele zooi vol boobytraps zetten en overal draden met (vis)dreggen en schrikdraad in de tuin hangen etc..
                  Het is wel een troost dat ze nog niet klaar was, dus de steeldieven hebben er niks aan.
                  Zonde hoor.

                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Ze konden ook naar de politie gaan, in dat opzicht is het een schrale troost.

                    Comment


                      Tsja, oke.
                      Dusse....meteen maar wat autoflowers gaan proberen dan ?
                      Die zullen ze daar toch ook wel verkopen ergens ?
                      Auto's blijven kleiner, trekken zich weinig aan van de licht-uren en zijn na 3 maanden klaar.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Nou, zou niet weten waar te koop op dit eiland. Misschien kan het forum me hier mee helpen, discreet versturen.

                        Comment


                          Ik maak geen autoflowerzaden dus daar kan ik je verder niet mee helpen.
                          Ik lees bij 420shop het volgende:

                          Wij verzenden in ieder geval geen wietzaden naar:Jointjedraaien een berichtje moeten sturen.
                          Of via de contactpagina van 420shop, daar kun je ook een 06 nummer vinden dat je eventueel kunt bellen of whatsappen.

                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Ik heb ze gecontacteerd via whatsapp, ze staan niet te popelen en ze reageren verder ook niet. Geen belangstelling denk ik dan zomaar.

                            Gaan we maar eens verder kijken.

                            Comment


                            • EasyW
                              EasyW commented
                              Editing a comment
                              Dat zal het tijdsverschil zijn denk ik zomaar, ik kan me echt niet voorstellen dat ze niet zullen reageren......... Even geduld nog tot morgen denk ik en anders even een PB naar Jointjedraaien

                            Wat jammer zeg! Het was een leuk topic om te volgen. Vooral omdat het om een orginele soort ging in de juiste omstandigheden.
                            Ik begrijp nooit waarom sommigen niet van andermans eigendom af kunnen blijven.
                            De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

                            Comment

                            Bezig...
                            X